Huiskamer
Bakblik
01-10-2022 om 22:17
Netherfield schreef op 01-10-2022 om 21:02:
Man heeft vorige week grote stukken piepschuim in de grijze bak gedaan. Nu kan er sinds vandaag niks meer bij in en we moeten nog een halve week voordat hij leeg gaat. Terwijl je bij het afvalpunt hier 5 kilometer vandaan het piepschuim apart kan inleveren! Grrrrr
5 km vind ik een afstand waarvan ik zeg, lastig maar ik haal die halve week wel.
Bij mij is het hemelsbreed maar 250 meter voor ik in de milieustraat sta. Oké doordat ik niet door het huis en de tuinen van de buren kan maar een stukje om moet fietsen wordt het 400 meter naar dat is nog steeds een afstandje van niks. En dan toch belandt piepschuim hier soms toch in de grijze bak. Grrrrrrr
Sterkte ermee.
Dolfje
02-10-2022 om 00:16
Op dit moment aan man die beschonken thuis is gekomen van een uitje met zijn maten. Dat vind ik niet zo erg maar dat hij dan ligt te meuren en snurken en dan mij wakker houdt wel.
Nu is hij naar de bank verhuisd dus hopelijk kan ik zo slapen.
Herfstappeltaart
02-10-2022 om 07:26
Dolfje schreef op 02-10-2022 om 00:16:
Op dit moment aan man die beschonken thuis is gekomen van een uitje met zijn maten. Dat vind ik niet zo erg maar dat hij dan ligt te meuren en snurken en dan mij wakker houdt wel.
Nu is hij naar de bank verhuisd dus hopelijk kan ik zo slapen.
SuzyQFive
02-10-2022 om 11:20
Ik erger me kapot aan iemand in een fb-groep voor een medische aandoening.
Diens kind heeft de aandoening en de ouders slaan alle adviezen in de wind van artsen want zij als ouders weten het beter en behandeling x is hier in de groep vaak als niet helpend bestempeld. Artsen willen het kind helpen en ouders houden het tegen en ouders snappen niet dat ze zelf de ontwikkeling tegenhouden. Overigens heeft het kind de diagnose voor die ziekte helemaal niet gekregen maar dat hebben ze als ouders zelf gedaan. Eerlijk gezegd vind ik het behoorlijk kwalijk dat je je kind zo ziek laat worden en snap ik artsen ook wel dat ze dreigen met verplichte opname.
Nog ergerlijker daarbij is mensen in de groep die ouders volledig ondersteunen in dat die behandeling niet moet omdat ze er zelf niets aan hadden. Ze vergeten daarbij dat 80% er wel baat bij heeft.
Zo ergenis van mij afgeschreven! De zon schijnt 🎶
Beterlaat2021!
02-10-2022 om 11:23
Dolfje schreef op 02-10-2022 om 00:16:
Op dit moment aan man die beschonken thuis is gekomen van een uitje met zijn maten.
Een willekeurige man of je eigen man?
HAHA!wait..what
02-10-2022 om 11:23
Om even in de dranksfeer te blijven;
Ik aan dat laatste wijntje wat ik tóch opgedronken heb vannacht. Toen ik naar huis liep ging het goed maar eenmaal in bed super misselijk en draaierig
Heel belabberd geslapen en nu ook echt niet fit.. Stom van mezelf!
Heb jij nog een beetje kunnen slapen Dolfje?
Dolfje
02-10-2022 om 11:24
Beterlaat2021! schreef op 02-10-2022 om 11:23:
[..]
Een willekeurige man of je eigen man?
Mijn eigen man, een willekeurige man door de voordeur aan mijn bed zou nog vervelender zijn
Treurniet
02-10-2022 om 13:03
Aan de raar zittende broek die ik op Vinted kocht .
Stel het kopen van nieuwe kleren ook steeds maar uit.
Sinds ik een grote maat heb totaal niet meer gemotiveerd om kleding te kopen.
Marquise
02-10-2022 om 13:06
Dolfje schreef op 02-10-2022 om 11:24:
[..]
Mijn eigen man, een willekeurige man door de voordeur aan mijn bed zou nog vervelender zijn
![]()
Het is enorm irritant als iemand auditief duidelijk maakt dat ZIJ wel lekker slapen maar ik moest wel hard lachen om deze opmerking.
Ik heb me stevig geërgerd aan mijn oudste kat. Lief beest maar meneer besloot om de hele ochtend te gaan mekkeren voor aandacht.
Laat me slapen, man.
Dolfje
02-10-2022 om 13:19
Marquise schreef op 02-10-2022 om 13:06:
[..]
Het is enorm irritant als iemand auditief duidelijk maakt dat ZIJ wel lekker slapen maar ik moest wel hard lachen om deze opmerking.
![]()
Hahaha
Nou het meest irritante was niet eens het gesnurk en gepuf en de alcoholstank ( al is dat laatste echt smerig als je zelf niet gedronken hebt) maar dat hij dan elke keer als ik hem een por gaf of zei " je snurkt" dat hij dan keihard riep " NIET" ja hallo ik ben nuchter en jij niet als ik zeg dat je snurkt dan is dat zo.
Maar goed voorlopig hebben ze even geen uitje op de planning staan.
noas_1993
02-10-2022 om 13:35
Het nieuws.
De walvis uit België die gister zoek was is aangespoeld in Zeeland, dood
Als je hem wilt spotten moet je daar naar toe. (nieuws Qmusic)
Waarom..
Schemerlampje
02-10-2022 om 13:38
Aan de oproep “Is je kind een zoetekauw?” Waarin staat dat je van teveel suiker, suikerziekte kunt krijgen.. Dit geldt al niet voor alle mensen met type 2 en zeker niet voor degenen met type 1. En op een enkele uitzondering daar, hebben alle kinderen met diabetes type 1 en dat krijg je niet door teveel suiker te eten.
Schemerlampje
02-10-2022 om 13:38
Dolfje schreef op 02-10-2022 om 13:19:
[..]
Hahaha
![]()
Nou het meest irritante was niet eens het gesnurk en gepuf en de alcoholstank ( al is dat laatste echt smerig als je zelf niet gedronken hebt) maar dat hij dan elke keer als ik hem een por gaf of zei " je snurkt" dat hij dan keihard riep " NIET" ja hallo ik ben nuchter en jij niet als ik zeg dat je snurkt dan is dat zo.
Maar goed voorlopig hebben ze even geen uitje op de planning staan.
De volgende keer, zou ik hem bij thuiskomst gelijk naar de bank sturen, kun jij rustig slapen.
Dolfje
02-10-2022 om 17:19
Schemerlampje schreef op 02-10-2022 om 13:38:
[..]
De volgende keer, zou ik hem bij thuiskomst gelijk naar de bank sturen, kun jij rustig slapen.
Ja of van te voren het campingbedje in de andere kamer opzetten.
Regendrup.
02-10-2022 om 17:29
Dat man weer eens denkt iets zelf te kunnen repareren en het zo mogelijk NOG erger dan wel écht kapot maakt.
En dan ook nog zielig doen als ik boos wordt omdat het al de zoveelste keer is. En vervolgens óók nog afreageren op andere mensen om zich heen.
Nee. Gewoon nee.