Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Aan mijn droger die steeds zegt dat de was droog is, wat ie dan niet is 

Bakblik schreef op 01-10-2022 om 11:30:

[..]

Dank je. Echt onbegrijpelijk, ik hoop dat ik snel opknap. Dit is de tweede keer binnen 3 maanden dat ik niet zelf de scepter zwaai in de keuken en daar kan ik niet tegen.

Nog een ergernis: Er zijn zojuist boodschappen gehaald, met een lijstje dat ik had gedicteerd, er staan 2 dingen op de bon die bij thuiskomst niet in de tassen zaten. Hoe dan?

Ja ik heb dat ook praktisch nooit. Man regelmatig, kan me er ook zo aan ergeren. Maar ja, probeer me dan voor te houden dat iedereen anders is 🤪

Herfstappeltaart schreef op 01-10-2022 om 11:36:

Aan mijn droger die steeds zegt dat de was droog is, wat ie dan niet is

Zit het filter niet vol? Dat doet de mijne dan ook!

Aan de voortdurende regen.
Ik hoop dat de boeren nu genoeg water hebben.

Bakblik, beterschap.

Elmie schreef op 01-10-2022 om 13:01:

[..]

Zit het filter niet vol? Dat doet de mijne dan ook!

Nee dat maak ik altijd netjes leeg maar toch doet ie dat soms. De ene keer wel, de andere keer niet, dat is het gekke.

HAHA!wait..what schreef op 01-10-2022 om 10:08:

[..]

Is het geen geluid van een warmtepomp o.i.d. van iemand?

Dat zou raar zijn boven mijn hoofd. Daar is ook de woonkamer van de buurman. De meterkast etc zit buiten de voordeur.

Herfstappeltaart schreef op 01-10-2022 om 13:53:

[..]

Nee dat maak ik altijd netjes leeg maar toch doet ie dat soms. De ene keer wel, de andere keer niet, dat is het gekke.

Onze droger doet dat ook, vooral als het de tweede of derde lading is. 

Dolfje schreef op 01-10-2022 om 14:32:

[..]

Onze droger doet dat ook, vooral als het de tweede of derde lading is.

Vervelend, gelukkig red ik me zonder droger. 

Bakblik schreef op 01-10-2022 om 11:30:

[..]

Nog een ergernis: Er zijn zojuist boodschappen gehaald, met een lijstje dat ik had gedicteerd, er staan 2 dingen op de bon die bij thuiskomst niet in de tassen zaten. Hoe dan?

Al geconsumeerd?

Rondstruiner schreef op 01-10-2022 om 14:52:

[..]

Al geconsumeerd?

Nee,  een zak bloem, daar is toch geen doorkomen aan om dat onderweg even op te eten😂 en diepvries erwten ook niet lijkt mij.

Volgende ergernis:

Ben ik potverdorie weer toegevoegd aan de groepsapp van de ouders van de junioren A.  Ik hoef geen liveblog van de uitwedstrijd waarvoor ik niet hoefde te rijden!  Die kinderen zijn 16-17jaar (en de mijne zelfs bijna 18) die mogen toch zelf thuis een verhaal vertellen over de wedstrijd en of ze hebben gescoord of niet. Foto's, filmpjes, ik wil het niet zien! 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

01-10-2022 om 15:17

Misschien een vreemde ergernis: ik heb ongeveer zeven jaar gewerkt voor een koppel dat constant kritiek gaf op andere mensen, in hun gezicht vriendelijk was om hen achter de rug belachelijk te maken.
Heeft wel wat invloed gehad merk ik nu, want ik heb moeite om te geloven dat mensen nog oprecht vriendelijk kunnen zijn, waardoor ik elk vriendelijk gebaar in twijfel trek.

Dolfje schreef op 01-10-2022 om 14:31:

[..]

Dat zou raar zijn boven mijn hoofd. Daar is ook de woonkamer van de buurman. De meterkast etc zit buiten de voordeur.

De radiatorventilatoren van de buurman? Kunnen ook herrie  maken.

lientje69 schreef op 01-10-2022 om 15:30:

[..]

De radiatorventilatoren van de buurman? Kunnen ook herrie maken.

Ik moest opzoeken wat dat is maar ik kan het eens vragen. Maar het was vanmorgen om 7 uur dus of ze die dan aan hebben..

Dolfje schreef op 01-10-2022 om 15:51:

[..]

Ik moest opzoeken wat dat is maar ik kan het eens vragen. Maar het was vanmorgen om 7 uur dus of ze die dan aan hebben..

Is het kort of lang? Mijn buren gebruiken soms in de ochtend een blender, ik heb me heel lang afgevraagd wie er in hemelsnaam zo vroeg aan het boren was , tot het kwartje viel

aan de pathe app, via de website kan ik wel inloggen maar niet in de app omdat di ebeweert dat het niet klopt 

heb al 3x mijn ww veranderd/bijgewerkt blijf verdomme niet aan de gang 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.