Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Op tv een vervelend programma over eten terwijl mijn maag nog vol zit. Over aardappelgerechten, jus en yorkshire pudding; brrr moet er niet aan denken. Maar verder is er ook niet veel aan dus ik kijk er uit armoe naar. Lijkt of ik moet gaan zappen.

Oew en dan gaan ze zitten eten. Ze jagen me echt weg.

Ik heb meer honger dan anders. Ik zal het maar opvatten als een verzoek van mijn lichaam om brandstofaanvulling. Blijft het maar doorgaan, dan neem ik dat niet meer serieus.

TanSwallow86

TanSwallow86

30-09-2022 om 19:01

Ik zou vandaag post krijgen volgens Postnl app. Het is nu 19.00 en nog geen post. Krijg ik morgen zeker. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

30-09-2022 om 19:03

de buren hebben de hele middag een springkussen aan gehad, maar er speelde niemand in. Alleen rond 5 uur even. Maar dat ding bromt wel de hele middag. 

Stom dat de bibliotheek niet open is op zaterdag!

Domme kat wil alleen maar dat eten hebben dat net niet voor hem is

Dat ik al een uur wakker ben en dat op zaterdagmorgen. Zit in de stopweek van de pil en heb de hele nacht liggen woelen en zweten.

De wekker gezet zodat pup er vannacht uit kon.
Het regende, dus beestje wou naar binnen en niet plassen 
(Pluspunt ze heeft vannacht ook niet in huis geplast)
Daarna heb ik nog een hele poos wakker gelegen 

En het onbekende geluid is terug, paar weken geleden voor mijn vakantie hoorden we het ook. Nu zit ik op de bank en hoor ik het weer. Heb buiten gestaan daar hoor ik niks.
Het zal wel iets met de wind te maken hebben bij de bovenburen of hun verwarming of zo.

Dolfje schreef op 01-10-2022 om 07:25:

En het onbekende geluid is terug, paar weken geleden voor mijn vakantie hoorden we het ook. Nu zit ik op de bank en hoor ik het weer. Heb buiten gestaan daar hoor ik niks.
Het zal wel iets met de wind te maken hebben bij de bovenburen of hun verwarming of zo.

Wat is het voor geluid?

SuzyQFive schreef op 01-10-2022 om 08:23:

[..]

Wat is het voor geluid?

Het klinkt als het draaien van een betonmolen. 

Nu is er buiten meer verkeer en hoor ik het minder maar het is er nog wel.

Dolfje schreef op 01-10-2022 om 09:14:

[..]

Het klinkt als het draaien van een betonmolen.

Nu is er buiten meer verkeer en hoor ik het minder maar het is er nog wel.

Is het geen geluid van een warmtepomp o.i.d. van iemand? 

Was net met mijn koortsige coronahoofd even beneden en trof in de keuken de inhoud van een half kastje aan op het aanrecht.  Normaal zeg ik altijd tegen man en kinderen dat ze, als ze de vaatwasser uitruimen,  dingen waarvan ze niet weten waar het hoort op het aanrecht mogen zetten. Dat heb ik liever dan dat ze het verkeerd opruimen en ik het niet meer terug kan vinden. 
Nu na 2 dagen een ziekte moeder/ vrouw staan er ook dingen tussen die ze zelf hebben gebruikt met koken.  Hoezo weet je niet waar het hoort als je het wel uit de kast hebt gepakt? 

Bakblik schreef op 01-10-2022 om 11:05:

Was net met mijn koortsige coronahoofd even beneden en trof in de keuken de inhoud van een half kastje aan op het aanrecht. Normaal zeg ik altijd tegen man en kinderen dat ze, als ze de vaatwasser uitruimen, dingen waarvan ze niet weten waar het hoort op het aanrecht mogen zetten. Dat heb ik liever dan dat ze het verkeerd opruimen en ik het niet meer terug kan vinden.
Nu na 2 dagen een ziekte moeder/ vrouw staan er ook dingen tussen die ze zelf hebben gebruikt met koken. Hoezo weet je niet waar het hoort als je het wel uit de kast hebt gepakt?

O je irritatie is zo herkenbaar! Ik snap dat ook niet 🤷‍♀️

En beterschap!

Elmie schreef op 01-10-2022 om 11:14:

[..]

O je irritatie is zo herkenbaar! Ik snap dat ook niet 🤷‍♀️

En beterschap!

Dank je. Echt onbegrijpelijk, ik hoop dat ik snel opknap. Dit is de tweede keer binnen 3 maanden dat ik niet zelf de scepter zwaai in de keuken en daar kan ik niet tegen. 

Nog een ergernis: Er zijn zojuist boodschappen gehaald, met een lijstje dat ik had gedicteerd, er staan 2 dingen op de bon die bij thuiskomst niet in de tassen zaten.  Hoe dan? 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.