Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

HarleyQuin schreef op 28-09-2022 om 17:52:

Gillende kinderen in supermarkt. Ik zei tegen ze, niet zo gillen alsjeblieft.
Gaan rustig verder met gillen, moeders doet niks.

Hier achter in de speeltuin ook 

Ik word er niet goed van dat gegil . Blij dat de schoolvakanties weer afgelopen zijn.

Treurniet schreef op 29-09-2022 om 10:01:

[..]

Nee is ook een antwoord.

Nou inderdaad. Natuurlijk wil je je nieuwe baby aan de wereld showen maar denk vooral ook aan jezelf. Ik heb 17 jaar geleden 1 keer in de avond bezoek ontvangen dat was niet goed voor mijn rust.  Wie wilde komen was overdag welkom en wie niet kwam ook goed dan zie je de kleine wel een andere keer. 

Mijn tweeling heeft elkaars haar geknipt, op elkaar en de muur getekend. Ik wist niet dat ze al bij de deur van de speelgoedkast konden komen. Blijkbaar hebben ze ontdekt dat je op elkaar kan staan en zo toch de spulletjes kan pakken. De scharen en stiften bergen we maar ergens anders op. Nu zorgen dat ze naar de kapper kunnen en dan de muur maar een nieuwe kleur geven.

Lisabette schreef op 29-09-2022 om 13:21:

Mijn tweeling heeft elkaars haar geknipt, op elkaar en de muur getekend. Ik wist niet dat ze al bij de deur van de speelgoedkast konden komen. Blijkbaar hebben ze ontdekt dat je op elkaar kan staan en zo toch de spulletjes kan pakken. De scharen en stiften bergen we maar ergens anders op. Nu zorgen dat ze naar de kapper kunnen en dan de muur maar een nieuwe kleur geven.

😂 Er komt een dag dat jij hier ook smakelijk om kan lachen, ik kan het nu al 😉.

@Lisabette : maak nog even een foto voordat ze naar de kapper gaan...

MatureJackal76

MatureJackal76

29-09-2022 om 14:30

Wat een ondernemende types  

JtM

JtM

29-09-2022 om 14:32 Topicstarter

Heb je foto's van hun zelfgeknipte kapsels gemaakt? Leuk voor later

Ik moet er nu al om lachen, hopelijk jij/jullie ook snel. 

De ochtend was zo rommelig op het werk en ik liet ook nog van alles uit mijn handen vallen, moet ongesteld worden dus voel me niet zo top. 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

29-09-2022 om 14:37

🤣 daar moest ik ook hard om lachen Lisabette! 

hsha, sorry Lisabette maar ik kreeg er beeld bij en moest lachen. Als ze straks 16 zijn dan is het een topverhaal.

Bedankt voor alle reacties. Ondertussen kan ik er ook wel weer om lachen. En de foto’s sla ik goed op! Het is inderdaad een heel ondernemend duo. Ik heb nog drie oudere kinderen anders had ik mij echt een mislukte moeder gevoeld. Het duo weet altijd weer iets nieuws te verzinnen. De muur heeft nu een laag met verf krijt gekregen. Morgen dat afronden. Kunnen ze daar voortaan mooi kleuren. Ach het is hier in ieder geval nooit saai. 

MatureJackal76

MatureJackal76

29-09-2022 om 18:00

Wat een vindingrijke oplossing voor de tekentalenten van je tweeling Lisabette 

Ik heb net een mug in mijn keel gekregen tijdens het fietsen. Bah wat vies. Hoop dat hij gauw dood is in mijn maag.

Ben gewoon klaar met alles  wil naar iedereen mijn middel vinger tonen. 
Mijn lichaam vind het na 1 jaar dat het tijd word voor ongesteld zijn  (ben nog niet in de overgang maar sinds de Pfizer prikken is het gestopt) 

Dat zoetstofpoeder (zo'n grote strooibus) niet meer verkrijgbaar is bij Jumbo. Het stond niet meer bij de zoetstof en dat leek me de plek waar het hoort te staan. Eerst hadden ze drie soorten, nu niets meer. Ik ga ook niet de hele winkel door op zoek.

AH heeft alleen de Stevia wat de minst lekkere en de duurste is. Drogisterijen verkopen het niet (meer). Iedereen is massaal gestopt met verkopen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.