Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Ik erger me vandaag aan achterbaks gedoe. 

Ik ergerde me aan de bestuurder van onze school. Zij is communicatief zo ontzettend slecht. Rommelig tijden doorgeven, bij slecht nieuws niet zeggen waar het op staat ( ik heb 10 minuten moeten gissen en uit vragen) en als je iets vraagt kletst ze er omheen en krijg je geen antwoord.
Echt, kan zo slecht tegen dat soort mensen.

Ik MOET vandaag iets aan m’n huishouden doen… maar ik heb zoo geen zin!

JtM

JtM

27-09-2022 om 14:45 Topicstarter

Ik heb net een rondje buiten gelopen maar door het opspattende water zijn mijn sokken / tenen nat geworden. Zit op kantoor dus heb ook geen droge sokken bij. Irritant!

Het is enorm ergerlijk dat sinds het prijsplafond bekend werd gemaakt,  de Eneco app het niet meer doet. Wegens drukte....

Wobbelkont schreef op 27-09-2022 om 13:40:

Ik MOET vandaag iets aan m’n huishouden doen… maar ik heb zoo geen zin!

Kies een ding en dan heb je iets gedaan . morgen weer een dag.

Wandelaars op het fietspad. Echt wekelijks lopen ze in de weg  als ik van en naar mijn werk fiets . Ok als er geen stoep naast ligt dan snap ik het nog maar waarom op het fietspad lopen als er een prima stoep naast ligt? Het is niet alsof je met een wedstrijd bezig bent en dan sneller moet zijn of zo. 

Dolfje schreef op 27-09-2022 om 16:17:

Wandelaars op het fietspad. Echt wekelijks lopen ze in de weg als ik van en naar mijn werk fiets . Ok als er geen stoep naast ligt dan snap ik het nog maar waarom op het fietspad lopen als er een prima stoep naast ligt? Het is niet alsof je met een wedstrijd bezig bent en dan sneller moet zijn of zo.

O daar erger ik me ook zo aan! Of hier lopen ze soms midden op de weg terwijl er een voetpad naast loopt aan twee kanten. Waarom 🤷‍♀️

Elmie schreef op 27-09-2022 om 16:21:

[..]

O daar erger ik me ook zo aan! Of hier lopen ze soms midden op de weg terwijl er een voetpad naast loopt aan twee kanten. Waarom 🤷‍♀️

Ik denk dat ze dan aan het oefenen zijn voor de Vierdaagse of zo maar irritant is het wel en soms nog met meer mensen naast elkaar ook.

Wandelaars op het fietspad. Echt wekelijks lopen ze in de weg als ik van en naar mijn werk fiets . Ok als er geen stoep naast ligt dan snap ik het nog maar waarom op het fietspad lopen als er een prima stoep naast ligt? Het is niet alsof je met een wedstrijd bezig bent en dan sneller moet zijn of zo.

Haha oh, daar maak ik me ook wel eens schuldig aan.  Ik loop dagelijks met hond op een fietspad en niet op de stoep. Maar wel omdat het fietspad fijner loopt; de stoep is ongelijk, opstaande tegels en ik ben regelmatig gestruikeld erover   Misschien is het zoiets? Al kan ik me goed voorstellen dat het voor (jou als) een fietser wel irritant is, ja!

Vreselijk irritant.

En ook fietsers op een wandelpad, in het park, lekker stil vogeltjes luisteren op het schelpenpad dat alleen voor voetgangers bedoeld is (staat duidelijk aangegeven!) en dan opeens gebel horen van fietsers die er langs willen, of opeens voorbij komen racen. Hallo, er is al zo weinig mooi wandelpad en het fietspad loopt een eindje verderop parallel aan dit wandelpad, wat doe je hier!

De kattenoppas heeft afgelopen week de oven op 0 graden gezet, super lief natuurlijk. Maar ik had het niet door en moet dus nog ff wachten op mijn eten en ik heb vreselijk honger

Er zijn ook gecombineerde wandel+fietspaden. Als wandelaar met hond aan de lijn vind ik het erg irritant als er ineens een fiets voorbij flitst.

Bél even, of  als je geen bel hebt, roep even :  'tringtring'.
Ik  bedank altijd de mensen die wel de moeite nemen om te bellen.

Beterlaat2021! schreef op 27-09-2022 om 17:28:

Er zijn ook gecombineerde wandel+fietspaden. Als wandelaar met hond aan de lijn vind ik het erg irritant als er ineens een fiets voorbij flitst.

Bél even, of als je geen bel hebt, roep even : 'tringtring'.
Ik bedank altijd de mensen die wel de moeite nemen om te bellen.

Maar sommige mensen worden weer boos als je belt, omdat ze denken dat je dan ongeduldig bent. Ik vind het maar lastig, meestal kuch ik maar even als ik er aan kom. Als ik er makkelijk langs kan fiets ik gewoon door zonder te bellen, maar wel heel rustig.

Hier ook, met drie man breed en dan krijg je ook nog een grote bek als je er iets van zegt.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.