Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

afrodite05 schreef op 26-09-2022 om 17:33:

Buikpijn die me onzeker maakt. Kruik helpt niet. Wel goede hcg-waarde vandaag, maar door die buikpijn kan ik daar niet echt blij mee zijn en daar baal ik ook weer van. Pfff...

Ah  Zo vervelend die onzekerheid! Maar dat de waarde goed is, is wel heel erg fijn 

Van 16:00 tot 20:00 geslapen op de bank  . Geen avondeten dan maar vandaag.

Elmie schreef op 26-09-2022 om 19:06:

[..]

StrEssvol! Hoe lang ben je nu zwanger?

4 weken en een paar dagen... dus nog takkelang te gaan, als deze blijft zitten. Net uitgebreid met man de ligamenten bekeken op plaatjes van internet en dat komt wel overeen met de plekken waar ik pijn heb. Bandenpijn dus waarschijnlijk. Ik heb ook endometriose en een aantal jaar geleden zijn wat plekjes weggehaald die op die ligamenten zaten, misschien dat dat nu ook extra pijn geeft. Geen idee, maar het klinkt voor ons als leken als een plausibele theorie. Paracetamol geslikt en ik lig met m'n derde kruik vandaag. 

Thnx voor de lieve berichtjes allemaal 

afrodite05 schreef op 26-09-2022 om 21:27:

[..]

4 weken en een paar dagen... dus nog takkelang te gaan, als deze blijft zitten. Net uitgebreid met man de ligamenten bekeken op plaatjes van internet en dat komt wel overeen met de plekken waar ik pijn heb. Bandenpijn dus waarschijnlijk. Ik heb ook endometriose en een aantal jaar geleden zijn wat plekjes weggehaald die op die ligamenten zaten, misschien dat dat nu ook extra pijn geeft. Geen idee, maar het klinkt voor ons als leken als een plausibele theorie. Paracetamol geslikt en ik lig met m'n derde kruik vandaag.

Dan duurt het zeker nog lang. O wat hoop ik voor je dat het deze keer goed gaat! Konden we maar zorgen dat je even in de toekomst kon kijken en dat dat een mooi beeld zou geven. Het is je zo gegund 💋

zag net twee muggen in de slaapkamer.... hoe is dat nog mogelijk

Rogue schreef op 26-09-2022 om 22:06:

zag net twee muggen in de slaapkamer.... hoe is dat nog mogelijk

Ze komen de warmte bij je opzoeken 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

26-09-2022 om 22:19

Ik zag vanmorgen een nachtvlinder in huis. Enorme dierenvriend dus raam open en vlindertje naar buiten was mijn plan maar daar had mevrouw vlinder geen zin in dus eigen schuld dikke bult dat mijn katjes haar vanmiddag gegrepen hebben... slik...
(Stelletje draken ook..)

"Dit is een intuitief programma!"

Ik wil je aaien met mijn antieke rekenmachine, met je intuïtieve programma! Ik ben nu drie uur bezig om de ene blogpost naar een ander account om te zetten. Maar traag zo die gaat, zeker.

Ik erger me enorm aan bepaalde mensen die hun eeuwige nergens op geen enkele wetenschap gebaseerde mening als een feit verkondigen. Echt sommigen denken werkelijk o-ver-al verstand van te hebben!

Mijn hemel: shut the fuck up for once 

Zilver_gray schreef op 27-09-2022 om 09:40:

Ik erger me enorm aan bepaalde mensen die hun eeuwige nergens op geen enkele wetenschap gebaseerde mening als een feit verkondigen. Echt sommigen denken werkelijk o-ver-al verstand van te hebben!

Haha, dat heb ik met iemand hier op Via. Ergerde me daar zo aan dat ik diegene geblokkeerd  heb.

Zo'n ik weet het beter , waarom doe je het niet zo, in dit artikel staat... figuur

Dat er niet genoeg leuke topics zijn en ik dus echt aan het werk moet...

Zilver_gray schreef op 26-09-2022 om 22:07:

[..]

Ze komen de warmte bij je opzoeken

nah komen ze van een koude kermis thuis  

dit

Ik heb dat vaak andersom. Dat door wetenschap gefundeerde feiten worden afgedaan als 'Dat is jouw mening, maar ik vind bla blabla'. 

En dan kom je toch ook op jouw ergernis uit nu ik het opschrijf

Ik erger me eraan dat ik slecht kan rekenen. 

afrodite05 schreef op 26-09-2022 om 21:27:

[..]

Van mij ook een knuffel, sterkte meis!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.