Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Kan je niet contact met haar opnemen?

JtM

JtM

26-09-2022 om 14:51 Topicstarter

Nee helaas niet. Ze is hier op een niet zo fijne manier weg gegaan... 
Heb inmiddels de labels zo ver, bij de proefdruk van de 1e pagina blijkt alleen dat de labelafstanden die in het systeem staan niet kloppen  Had gehoopt er bijna vanaf te zijn maar helaas.

Wat ‘n hondenweer! 

Wobbelkont schreef op 26-09-2022 om 15:29:

Wat ‘n hondenweer!

Nadat ik een uur geleden op de fiets helemaal naar ben geregend is het hier nu droog en breekt de lucht. Ik zie grote stukken blauwe lucht nu, zal mijn niet verbazen als de zon nog doorbreekt. 

Echt erger me zo aan dat naast regenen maar soms moet je naar je afspraak en is wachten tot het droog is geen optie. 

TanSwallow86

TanSwallow86

26-09-2022 om 15:51

Heb hier een paar vliegen in huis. Krijg ze niet te pakken. Rotbeesten

JtM

JtM

26-09-2022 om 16:19 Topicstarter

JtM schreef op 26-09-2022 om 14:51:

Nee helaas niet. Ze is hier op een niet zo fijne manier weg gegaan...
Heb inmiddels de labels zo ver, bij de proefdruk van de 1e pagina blijkt alleen dat de labelafstanden die in het systeem staan niet kloppen Had gehoopt er bijna vanaf te zijn maar helaas.

Ergenis is afgelopen gelukkig het is ein-de-lijk gelukt. Heb maar meteen een goede werkinstructie gemaakt...

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

26-09-2022 om 16:32

JtM schreef op 26-09-2022 om 16:19:

[..]

Ergenis is afgelopen gelukkig het is ein-de-lijk gelukt. Heb maar meteen een goede werkinstructie gemaakt...

Fijn, kan idd een enorme irritatie zijn. Maar goed, je hebt weer wat geleerd vandaag  

Pijn in mijn rug en heup
Heb  me gisteren  vertild  aan  een   zware  bewoner  die nauwelijks  kon blijven staan.
Nu een dagje vrij, morgen, woensdag  en donderdag weer werken. Baal ik van , die pijn op mijn enige vrije dag.

Buikpijn die me onzeker maakt. Kruik helpt niet. Wel goede hcg-waarde vandaag, maar door die buikpijn kan ik daar niet echt blij mee zijn en daar baal ik ook weer van. Pfff...

Wobbelkont schreef op 26-09-2022 om 15:29:

Wat ‘n hondenweer!

Helemaal waar.  Met behulp van de buienradar is het me tot nu toe gelukt de hond 4 x uit te laten zonder dat we erg nat werden.... Geen lange wandelingen, alleen even goed laten plassen en poepen.

Beterlaat2021! schreef op 26-09-2022 om 18:32:

[..]

Helemaal waar. Met behulp van de buienradar is het me tot nu toe gelukt de hond 4 x uit te laten zonder dat we erg nat werden.... Geen lange wandelingen, alleen even goed laten plassen en poepen.

Ik heb mezelf ook 2 keer uitgelaten vandaag, waren een dagje vrij en ik moest ff naar buiten maar leuk is anders.

-aan het weer, echt klote tyfus en nu opeens een strak blauwe lucht  

postnl, had zaterdag een pakket besteld, blijkt dat het dinsdag wordt bezorgd, maar dan ben ik op vakantie.
dus ik kijken of het naar een afhaalpunt kon doorsturen niet mogelijk. 
krijg ik opeens een mail dat het toch vandaag wordt juist op het moment dat ik weg was  
krijg ik weer een mail uw pakket is naar een postnl punt gestuurd AAARGH

a444f336714977.573119858ca7f.gif

• Een nagel die heel naar inscheurde in mijn vinger. De andere nagels ook maar afgevijld maar daar ging mijn winst van een tijdje BIAB. Ik was net zo blij dat ze eindelijk iets minder rap scheurden.
  • Een hele nare, gitzwarte dikke wenkbrauwhaar, precies tussen mijn wenkbrauwen die afbrak in plaats van uitgetrokken werd. Nu is ie tekort en ik zie en voel die stomme haar wel. Stomme Tweezerman, zal nog es braaf een prijzig pincet kopen.

Ik ga lekker naar de dure 'city' supermarkt om de hoek en iets lekkers kopen. Puh!

afrodite05 schreef op 26-09-2022 om 17:33:

Buikpijn die me onzeker maakt. Kruik helpt niet. Wel goede hcg-waarde vandaag, maar door die buikpijn kan ik daar niet echt blij mee zijn en daar baal ik ook weer van. Pfff...

StrEssvol! Hoe lang ben je nu zwanger?

afrodite05 schreef op 26-09-2022 om 17:33:

Hey, dikke knuffel, wat naar dit. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.