Huiskamer
Lisabette
25-09-2022 om 19:05
Dat mijn tweeling van 2 zich steeds met elkaar vergelijkt. Wat maakt het uit of je het identieke bovenste of onderste bordje krijgt. Wat maakt het uit wie het eerst de voordeur doormag. Wat maakt het uit of je mijn linkerhand of rechterhand mag vasthouden. Volgens jullie twee blijkbaar alles. Zucht, opvoeden blijft veel werk.
BrightEchidna89
25-09-2022 om 19:49
Mijn hdd met besturingssysteem is vandaag gestorven. Nu op laptop partner, morgen krijg ik het hopelijk in orde.
Treurniet
25-09-2022 om 19:56
die kl#te overgang wat nu al vier jaar duurt.
In het volgende leven wordt ik een man.
Kadushi
25-09-2022 om 21:43
Lisabette schreef op 25-09-2022 om 19:05:
Dat mijn tweeling van 2 zich steeds met elkaar vergelijkt. Wat maakt het uit of je het identieke bovenste of onderste bordje krijgt. Wat maakt het uit wie het eerst de voordeur doormag. Wat maakt het uit of je mijn linkerhand of rechterhand mag vasthouden. Volgens jullie twee blijkbaar alles. Zucht, opvoeden blijft veel werk.
Hier moest ik even om glimlachen. Mijn tweeling is inmiddels 35 (waar blijft de tijd?!) en wedijveren soms nog steeds om dit soort banale dingen. De laatste "ruzie" was om een wollen plaid (notabene in dezelfde kleur) die ze los van elkaar besteld hadden. Heb je van mij beweerde C, nee jij van mij beweerde K. en moeders suste de boel maar weer voor de zoveelste keer.
Ze kunnen echt niet met en niet zonder elkaar, altijd al zo geweest en zal ook altijd zo blijven vrees ik. Maar kies nooit partij want dan heb je ze allebei tegen je. Dus ik ben het volmondig met je eens; opvoeden blijft veel werk!
Netherfield
26-09-2022 om 08:49
Ik heb me weer eens geërgerd aan iemand die zo een schrijft i.p.v. zo’n.
JtM
26-09-2022 om 08:55
Mama-Inge schreef op 25-09-2022 om 19:38:
Dat ik 3 koorts blaren op mijn lippen heb.
1 onder en 2 boven.
Auw, succes en sterkt ermee! Had er vorige week 2 tegelijkertijd 
Evaluna
26-09-2022 om 09:06
JtM schreef op 26-09-2022 om 08:55:
[..]
Auw, succes en sterkt ermee! Had er vorige week 2 tegelijkertijd
Zou de herfst er iets mee te maken hebben? Ik heb er net ook tig achter elkaar gehad. Nu is het even rustig, hopelijk blijft het. Het is echt vervelend.
JtM
26-09-2022 om 10:16
Evaluna schreef op 26-09-2022 om 09:06:
[..]
Zou de herfst er iets mee te maken hebben? Ik heb er net ook tig achter elkaar gehad. Nu is het even rustig, hopelijk blijft het. Het is echt vervelend.
Misschien de wisseling van het weer inderdaad. Geen idee of dat ermee te maken kan hebben.
JtM
26-09-2022 om 10:18
Zoon heeft vrijdag studiedag, in eerste instantie hadden vriend en ik bedacht om naar een pretpark te gaan, maar zoals het weer er nu uitziet is het niet fijn om dan de hele dag buiten te lopen. Dus, ik dacht, dan gaan we bij een van de Center Parcs in zo'n Aqua Mundo zwemmen, zoon vind die wildwaterbaan helemaal gaaf. Vanochtend een balletje opgegooid bij hem, ja dat wilde hij wel! Kijk ik net op de site, is die wilwaterbaan gesloten ivm onderhoud...
Zou evt naar een andere Center Parcs kunnen rijden, of iets anders gaan doen. Nog even goed zoeken, heb gelukkig nog een paar dagen 
noas_1993
26-09-2022 om 10:25
Aan een collega die 3 weken vakantie heeft gehad.
Vakantie is helemaal prima natuurlijk, maar vandaag heeft ze haar laatste vakantiedag. Dat terwijl ze woensdag, vrijdag en donderdagmiddag ook vrij is (werkt 20 uur)
Denk eens na!
Ik heb vorige week 5 uur extra gewerkt door alle drukte
Treurniet
26-09-2022 om 10:32
Ben ik potverdorie overgestapt van Citalopram naar fluoxetine ( Prozac) omdat ik bijna 100 kilo weeg, heb ik na 3 dagen fluoxetine er weer een kilo bij 
Mama-Inge
26-09-2022 om 11:07
Evaluna schreef op 26-09-2022 om 09:06:
[..]
Ik heb het vooral als mijn weerstand minder is en als ik verkouden ben
Evaluna
26-09-2022 om 11:12
Mama-Inge schreef op 26-09-2022 om 11:07:
[..]
Ik heb het vooral als mijn weerstand minder is en als ik verkouden ben
Weerstand inderdaad en me veeeeeeel te druk maken over dingen, is echt een trigger.
JtM
26-09-2022 om 13:41
Blegh, moet een taak doen die collega vroeger deed (adreslabels op etiketten printen voor jaarlijkse grote zending) maar ze heeft geen fatsoenlijke werkinstructie gemaakt. Weet dat zij de eerste keer hier lang mee bezig is geweest... heb hier zo geen zin in.
En het erge is, als ik straks die adreslabels heb geprint moet ik deze keer al die poststukken in mn eentje weg gaan brengen.