Huiskamer
Treurniet
24-09-2022 om 22:36
SuzyQFive schreef op 24-09-2022 om 20:03:
[..]
Staan er bij jou geen dagen achterop de strip? Ik heb ook hormoonvervangers en daar staat net als bij de pil de dagen achterop.
Edit: laat maar, las het antwoord al 😬.
Wat heb je gekregen voor pillen?
Hormoonpleister, maar moet daar progesteron bijslikken.
Regendrup.
24-09-2022 om 22:39
We vervelen ons op zaterdagavond 😂 tv is saai, we hebben geen zin in een film of serie. Althans, we willen echt weer eens wat supergoeds kijken en dat valt tegen de laatste tijd.
Geen zin om spelletje te doen. Maar ook geen zin om naar bed te gaan. Jeetje, wat een saai leven lijkt dit haha
Treurniet
24-09-2022 om 22:40
SuzyQFive schreef op 24-09-2022 om 20:05:
[..]
Ik heb vandaag niets gemerkt want we waren in Drenthe. Morgen huis wéér inspecteren…
Hopenlijk valt het mee.
On topic; ik ben echt een zacht ei geworden, ik zit er nu al over in dat poes overmorgen gesteriliseerd moet worden.
HAHA!wait..what
24-09-2022 om 22:53
Regendrup. schreef op 24-09-2022 om 22:39:
We vervelen ons op zaterdagavond 😂 tv is saai, we hebben geen zin in een film of serie. Althans, we willen echt weer eens wat supergoeds kijken en dat valt tegen de laatste tijd.
Geen zin om spelletje te doen. Maar ook geen zin om naar bed te gaan. Jeetje, wat een saai leven lijkt dit haha
Hahaha oh, dit had ik ook geschreven kunnen hebben 😂 We zeiden de hele week al; ohh heerlijk, een keer helemaal niks dit weekend!
Nou, zo heerlijk voelde dat helemaal niet vanavond 🤭
Beterlaat2021!
25-09-2022 om 08:53
Treurniet schreef op 24-09-2022 om 22:40:
[..]On topic; ik ben echt een zacht ei geworden, ik zit er nu al over in dat poes overmorgen gesteriliseerd moet worden.
![]()

Niet over in zitten. Poezen zijn zo flexibel! Ooit meegemaakt dat een poes op de dag na de sterilisatie alweer op het aanrecht sprong..!!
rooiekater
25-09-2022 om 09:22
Treurniet schreef op 24-09-2022 om 22:40:
[..]
Hopenlijk valt het mee.
On topic; ik ben echt een zacht ei geworden, ik zit er nu al over in dat poes overmorgen gesteriliseerd moet worden.
![]()
Ik heb altijd een knoop in mijn maag als ze hun reismand in moeten.
rooiekater
25-09-2022 om 09:22
ik baal zwaar eindelijk een fijne bh gevonden leuk motief is die nergens meer te koop
SuzyQFive
25-09-2022 om 09:25
HarleyQuin schreef op 24-09-2022 om 20:18:
Ben doodmoe. Kwartier geleden bloed geprikt, zegt dat kreng dat ik laag zit, maar niet hoeveel. Dus net weer geprikt, nu ineens 15.1 mmol.
Heb nu even geen sensor meer, pas 8 okt weer nieuwe, maar dat geeft niet, even mijn arm rust geven. Ik kan de sensor maar op 1 plek plaatsen, verder zit het vol met psoriasis littekens en dan plakt het zooi niet en net op rechterarm een stukje zonder littekens
Lichttherapie geen optie voor je? Mijn moeder had destijds een procent te weinig psoriasis daarvoor 🤦🏼♀️ maar ik ken mensen waarbij dat echt super werkt (overigens ging het helemaal weg toen ze chemo kreeg, maar dat is wat radicaal 😅).
SuzyQFive
25-09-2022 om 09:31
rooiekater schreef op 25-09-2022 om 09:22:
[..]
Ik heb altijd een knoop in mijn maag als ze hun reismand in moeten.
Als ze dat niet gewend zijn is het ook sneu idd 😅. Onze katten gaan elke week in de mand, vanaf dat ze twaalf weken zijn. Wil niet zeggen dat ze er altijd zin in hebben hoor maar ze stribbelen niet tegen en ze gaan rustig liggen slapen. Maar andere katten die ik had en het niet gewend waren gingen altijd helemaal hijgen en zweten enz.
Schemerlampje
25-09-2022 om 09:39
HarleyQuin schreef op 24-09-2022 om 20:18:
Ben doodmoe. Kwartier geleden bloed geprikt, zegt dat kreng dat ik laag zit, maar niet hoeveel. Dus net weer geprikt, nu ineens 15.1 mmol.
Heb nu even geen sensor meer, pas 8 okt weer nieuwe, maar dat geeft niet, even mijn arm rust geven. Ik kan de sensor maar op 1 plek plaatsen, verder zit het vol met psoriasis littekens en dan plakt het zooi niet en net op rechterarm een stukje zonder littekens
Er zijn ook mensen die de sensor op buik, been of binnenkant arm hebben. Ik weet niet of dat voor jou een optie is? Is niet volgens de officiële richtlijnen van Abbott, maar je zou het kunnen proberen. Bij sommigen werkt het dan prima, bij anderen wijkt het teveel af, dus moet je even kijken wat het bij jou doet.
rooiekater
25-09-2022 om 09:55
SuzyQFive schreef op 25-09-2022 om 09:31:
[..]
Als ze dat niet gewend zijn is het ook sneu idd 😅. Onze katten gaan elke week in de mand, vanaf dat ze twaalf weken zijn. Wil niet zeggen dat ze er altijd zin in hebben hoor maar ze stribbelen niet tegen en ze gaan rustig liggen slapen. Maar andere katten die ik had en het niet gewend waren gingen altijd helemaal hijgen en zweten enz.
Die van mij breken de hele tent af. Inclusief geluid. En als ze de kans krijgen vliegen ze de dierenarts aan.
watertoren
25-09-2022 om 10:17
Ik heb afgelopen vrijdag Schiphol vervloekt. We hebben 1,5 uur moeten wachten voordat de koffers op de band kwamen en dan ben je moe en wil je naar huis.
Schemerlampje
25-09-2022 om 10:19
watertoren schreef op 25-09-2022 om 10:17:
Ik heb afgelopen vrijdag Schiphol vervloekt. We hebben 1,5 uur moeten wachten voordat de koffers op de band kwamen en dan ben je moe en wil je naar huis.
Je kunt het ook positief zien, je hebt je koffers in ieder geval. Dat is tegenwoordig ook nog maar de vraag.
Treurniet
25-09-2022 om 17:20
watertoren schreef op 25-09-2022 om 10:17:
Voor Schiphol is dat snel waarschijnlijk.
TanSwallow86
25-09-2022 om 18:55
Kreeg net ineens zweetaanval, gelijk meten en ja hoor hypo. 3.2 mmol. Dit keer gemeten met vingerprik, ben nu bezig koelkast leeg te vreten.