Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Schemerlampje schreef op 24-09-2022 om 11:55:

[..]

Irritant hè? Van die dingen die je op de automatische piloot doet en dan niet meer weet of je dat deze keer ook gedaan hebt. Misschien is een medicijndoosje met dagen van de week een optie. Of afkruisen op de kalender/agenda als je het genomen hebt.

Het is een pil bij overgangsklachten, dus staat ook geen dag op de strip. Irritant inderdaad.

On topic: verdorie vandaag weer een flinke aardbeving bij Uithuizen. 

Ik ben net een vaatdoek, ook een sportles moeten afzeggen omdat ik misschien drie uur heb geslapen. En er zit een heel huishouden op me te wachten en ik heb daar helemaal geen zin in. BLEGH.

Ik kom ook tot heel weinig. Behalve bankhangen en Netflix. Blllggg. Kinderen zijn bij ex voor dag 8, morgen komen ze terug. Meestal mis ik ze op het laatst het meeste. En vriendlief heeft geen tijd, zou zo lekker zijn met hem te bankhangen nu de kids er niet zijn.
En ben moe, niet veel gedaan, maar afgelopen tijd heeft misschien toch wel veel energie gekost. Heb ook wel wakker gelegen, tig koortslippen, altijd tekenen van stress. 
Pff morgen beter hopelijk. Deze dag mag wel voorbij zijn.

Mijn heupen doen stom en ik vind er wat van. Rationeel weet ik dat ik work-outs altijd net wat minder florissant doe als ik niveau vaatdoek met slaaptekort ben. En toch vind ik het stom.

Aan mijn buikpijn en de daaruit volgende onzekerheid: hoort dit erbij of is dit het begin van weer een miskraam? Afleiding gezocht!! 

afrodite05 schreef op 24-09-2022 om 16:17:

Aan mijn buikpijn en de daaruit volgende onzekerheid: hoort dit erbij of is dit het begin van weer een miskraam? Afleiding gezocht!!

Ahh bah! Bloed je nog?

Iets doen waar je normaal blij van wordt?

Elmie schreef op 24-09-2022 om 16:37:

[..]

Ahh bah! Bloed je nog?

Iets doen waar je normaal blij van wordt?

Nee, de bloeding was gelukkig maar een uurtje ofzo, dus hopelijk was het een innestelingsbloeding. Zou qua timing wel kunnen. Ik volg een online cursus over rouwen om je miskramen, dus daar ga ik de eerste module maar eens van doen. Daarna misschien een stomme serie of film netflixen, iets waarbij ik niet hoef na te denken. 

afrodite05 schreef op 24-09-2022 om 16:49:

[..]

Nee, de bloeding was gelukkig maar een uurtje ofzo, dus hopelijk was het een innestelingsbloeding. Zou qua timing wel kunnen. Ik volg een online cursus over rouwen om je miskramen, dus daar ga ik de eerste module maar eens van doen. Daarna misschien een stomme serie of film netflixen, iets waarbij ik niet hoef na te denken.

Wees maar even lief voor jezelf  Hopelijk vind je wat afleiding.. Je hebt er niks aan maar ik herken de buikpijn wel, een wat zeurderige pijn! (bij een goede zwangerschap). 

Wanneer krijg je meer duidelijkheid? 

afrodite05 schreef op 24-09-2022 om 16:49:

[..]

Dat vind ik wel een goed teken dat het bloeden gestopt is (al weet ik dat jij daar niet meteen meer duidelijkheid over hebt).

Mijn 🤞

Elmie schreef op 24-09-2022 om 18:17:

[..]

Dat vind ik wel een goed teken dat het bloeden gestopt is (al weet ik dat jij daar niet meteen meer duidelijkheid over hebt).

Mijn 🤞

Klopt, 3 van de 5 vorige keren had ik ook een innestelingsbloeding maar 2 weken laten een miskraam. Dus het zegt inderdaad nog even niets.

@hahawait Donderdag heb ik een eerste extreem vroege echo, om te kijken of het geen buiten baarmoederlijke zwangerschap is. Een week later nog een echo, om te checken of het vruchtzakje gevuld is. Een hartslag is er dan zeer waarschijnlijk nog niet, dus daar rekenen we ook nog niet op. Die tweede echo heb ik nog nooit gehaald, daarvoor ging het elke keer al mis. 

Domme ziekte  kosten verzekeraar met hun niet werkende app en dan ook nog geen emailadres

Treurniet schreef op 24-09-2022 om 19:24:

Domme ziekte kosten verzekeraar met hun niet werkende app en dan ook nog geen emailadres

Oh heb jij dezelfde als mij 😖

Treurniet schreef op 24-09-2022 om 09:50:

Ik twijfel nu al 12 uur of ik nou gisteravond wel of niet mijn hormoonpil heb ingenomen

Staan er bij jou geen dagen achterop de strip? Ik heb ook hormoonvervangers en daar staat net als bij de pil de dagen achterop. 

Edit: laat maar, las het antwoord al 😬. 

Wat heb je gekregen voor pillen?

Treurniet schreef op 24-09-2022 om 12:47:

[..]

Het is een pil bij overgangsklachten, dus staat ook geen dag op de strip. Irritant inderdaad.

On topic: verdorie vandaag weer een flinke aardbeving bij Uithuizen.

Ik heb vandaag niets gemerkt want we waren in Drenthe. Morgen huis wéér inspecteren… 

TanSwallow86

TanSwallow86

24-09-2022 om 20:18

Ben doodmoe. Kwartier geleden bloed geprikt, zegt dat kreng dat ik laag zit, maar niet hoeveel. Dus net weer geprikt, nu ineens 15.1 mmol. 
Heb nu even geen sensor meer, pas 8 okt weer nieuwe, maar dat geeft niet, even mijn arm rust geven. Ik kan de sensor maar op 1 plek plaatsen, verder zit het vol met psoriasis littekens en dan plakt het zooi niet en net op rechterarm een stukje zonder littekens 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.