Huiskamer
rionyriony
22-09-2022 om 10:38
SuzyQFive schreef op 21-09-2022 om 20:02:
[..]
Beetje alcohol (97%) erop doen (wel eerst de kaars uitdoen en daarna even goed afnemen met een doekje.
Ben wel benieuwd waarmee het deze keer vastgeplakt zit. Soms helpt alleen het scheermesje. En ook dan zit je met een restant wat zelf niet met stickerverwijderaar, thinner e.d. weg te krijgen is. Soms wordt het zóveel werk dat je je gaat afvragen of het nog wel de moeite is.
Regendrup.
22-09-2022 om 10:39
HAHA!wait..what schreef op 22-09-2022 om 10:27:
[..]
Hahaha oh dit ken ik ja! Heb je de deur wel open gedaan? Ik ben dus zo 'slecht' om niet open te doen maar wél de hele dag loop af te vragen wie er toch aan de deur stond
![]()
Haha ik spiek dan altijd even via de camera 😂
MelMel
22-09-2022 om 10:41
Aan mezelf dat ik toen ik kauwspul voor de honden kocht twee weken geleden niet de optie geurloos koos.
Ze vinden de ‘pizzle sticks’ heerlijk maar het hele huis stink naar uhm stierenpiemel.
Netherfield
22-09-2022 om 10:45
ik erger me aan mijn kennis die me nu al heel lang aan het bellen is, en aan mezelf dat ik het niet af weet te kappen.
Regendrup.
22-09-2022 om 10:51
Netherfield schreef op 22-09-2022 om 10:45:
ik erger me aan mijn kennis die me nu al heel lang aan het bellen is, en aan mezelf dat ik het niet af weet te kappen.
Druk op je eigen bel en zeg dan "sorry de deurbel gaat, ik moet gaan opendoen, doei doei!"
LostJellyfish83
22-09-2022 om 11:06
HAHA!wait..what schreef op 22-09-2022 om 10:33:
Oh en ik erger me een beetje aan mezelf vandaag.. Ik weet dat er hoogstwaarschijnlijk op dit moment over mij gepraat wordt door iemand van het UWV en mijn (kleine kans maar hopelijk) toekomstige werkgever. Alles hangt van dit gesprek af of het gaat lukken en ik ben de hele ochtend al zenuwachtig/misselijk en ik wil en moet eigenlijk heel veel doen maar hang alleen maar op de bank 🙄
Ohh, dat is echt spannend! Ik zou ook doodzenuwachtig zijn. Ik ga voor je duimen dat het goed komt 🤞
Moxxie
22-09-2022 om 12:31
HAHA!wait..what schreef op 22-09-2022 om 10:27:
[..]
Hahaha oh dit ken ik ja! Heb je de deur wel open gedaan? Ik ben dus zo 'slecht' om niet open te doen maar wél de hele dag loop af te vragen wie er toch aan de deur stond
![]()
Ja, wel opengedaan want mijn nieuwsgierigheid wint het dan van mijn ijdelheid
.
Treurniet
22-09-2022 om 12:43
Beterlaat2021! schreef op 22-09-2022 om 08:03:
[..]
Wat mij wel eens helpt is een alfabet te maken in mijn hoofd.
Bijv. plaatsen : Alkmaar, Breda, Cadier en Keer, Dinteloord, Edam enzovoorts......
Die is leuk😀
Netherfield
22-09-2022 om 14:42
Kan ik even terug in de tijd om de uitvinder van bladblazers op andere gedachten te brengen?
Bakblik
22-09-2022 om 15:20
Netherfield schreef op 22-09-2022 om 14:42:
Kan ik even terug in de tijd om de uitvinder van bladblazers op andere gedachten te brengen?
Bladblazers, tuinstofzuigers, heggescharen met benzinemotor het mag allemaal verboden worden. Wordt nu ook knettergek van een tuinstofzuiger.
BrightEchidna89
22-09-2022 om 15:52
HAHA!wait..what schreef op 22-09-2022 om 10:33:
Oh en ik erger me een beetje aan mezelf vandaag.. Ik weet dat er hoogstwaarschijnlijk op dit moment over mij gepraat wordt door iemand van het UWV en mijn (kleine kans maar hopelijk) toekomstige werkgever. Alles hangt van dit gesprek af of het gaat lukken en ik ben de hele ochtend al zenuwachtig/misselijk en ik wil en moet eigenlijk heel veel doen maar hang alleen maar op de bank 🙄
Veel succes.
Auwereel
22-09-2022 om 16:19
Aangezien ik wel vaker een positief effect zie van dit klaagtopic, wie weet ben ik weer te ongeduldig, hier een nieuwe klacht, het zou fijn zijn als deze ook verdwijnt!
Voor de zomer had ik een functioneringsgesprek waarin duidelijk is dat voor een deel van mijn werk, dat deel wat ik het leukste vind, boven mijn functieniveau werk. Mijn vraag was of ik alleen deze functie op een hoger niveau mag vervullen, wat overeenkomt met wat ik doe. Het zou doorgegeven worden.
Niets op terug gehoord, maar ik moest vandaag bij mijn HR info zijn. Blijkt dat ik nu inderdaad alleen dat functieniveau mag werken (joepie, gek dat ze me dat niet even hebben laten weten) alleen helaas wel op het oude functieniveau dat dus niet overeenkomt met wat ik doe. Balen.
Nu wil ik weten waarom niet, wat moet ik doen om wel op dat functieniveau te komen. Leidinggevende had het erover dat het misschien niet zou gaan omdat er al veel andere collega's op dat niveau werken en er voor mij op dat niveau geen plaats is. Maar als die hetzelfde doen als ik, vind ik dat niet erg eerlijk, dat ik wel het werk mag doen, maar niet op die functie mag.
Ben voor alle zekerheid na het functioneringsgesprek lid geworden van een vakbond, hoe krijg je loon naar werken.
.
HAHA!wait..what
22-09-2022 om 18:04
Mug schreef op 22-09-2022 om 11:06:
[..]
Ohh, dat is echt spannend! Ik zou ook doodzenuwachtig zijn. Ik ga voor je duimen dat het goed komt 🤞
Ah lief, dankjewel! En jij ook, Valdemar! 😊 Ik hoop dat ik morgen meer weet.. De kans is wel klein maar ik hoop het zo! Lijkt me super leuk om (daar) te werken, zo klaar met thuis zitten.. Ik ben volledig arbeidsongeschikt maar zo voelt het voor mij helemaal niet! (En ik ben daar ook veel te jong voor haha 😬)
HAHA!wait..what
22-09-2022 om 18:07
Netherfield schreef op 22-09-2022 om 14:42:
Ugh ja, inderdaad! Zo nutteloos zijn ze ook, vind ik
rionyriony
22-09-2022 om 19:40
Zit telkens op mijn lippen te bijten en daar worden ze niet mooier van.