Huiskamer
LostJellyfish83
20-09-2022 om 13:41
Phoebe1982 schreef op 20-09-2022 om 11:22:
[..]
Hier ben ik het helemaal mee eens, viel mij ook op dat het hier de laatste tijd venijniger aan het worden is, niet fijn…
Ik merkte aan mezelf dat ik als reactie daarop nogal eens ging zitten sneren en dat is natuurlijk ook helemaal niet bevorderlijk voor de sfeer
Dus nu hou ik me maar buiten discussies, post nog maar weinig en erger me in stilte. Toch wel jammer, want het was een gezellig, gemoedelijk forum.
rionyriony
20-09-2022 om 14:10
Ik heb best een goed gehoor maar ik kan de gastcommentator van de NOS maar nauwelijks verstaan.
Kan zijn microfoontje niet wat verder open worden gedraaid?
Komt door de omgevingsgeluiden denk ik.
LostJellyfish83
20-09-2022 om 14:26
Sjongejonge, met je vlag op z'n kop boe gaan roepen bij de balkon-zwaai-scene... 
Herfstappeltaart
20-09-2022 om 14:28
Ik heb me net zwaar geërgerd aan de boeren die de vlag voor Prinses Beatrix's raam hielden, zodanig dat ze niets meer kon zien. Bah.
Herfstappeltaart
20-09-2022 om 14:28
Mug schreef op 20-09-2022 om 14:26:
Sjongejonge, met je vlag op z'n kop boe gaan roepen bij de balkon-zwaai-scene...
Nou inderdaad.
LostJellyfish83
20-09-2022 om 14:31
Herfstappeltaart schreef op 20-09-2022 om 14:28:
Ik heb me net zwaar geërgerd aan de boeren die de vlag voor Prinses Beatrix's raam hielden, zodanig dat ze niets meer kon zien. Bah.
Oh echt, dat ook nog? Belachelijk.
Treurniet
20-09-2022 om 14:32
lientje69 schreef op 20-09-2022 om 10:13:
Ik erger me er aan dat er hier op Via steeds vaker zo veroordelend en belerend gereageerd word. Er was zon fijne sfeer hier, maar er komen steeds meer van dat soort mensen. Heb er inmiddels al 2 op de negeer staan en dat zullen er nog wel meer worden. Erg jammer.
Ik snap dat ook niet. Kritiek of het ergens niet mee eens zijn kan natuurlijk altijd, maar moet dat dan zo belerend op zo'n : snap je dat dan niet en ik zou dat nooit doen want mijn leven is perfect toontje gebracht worden?
Kom op nou zeg, laat mensen in hun waarde. En breng kritiek niet op zo'n valse gemene manier, maar verplaats je ook eens in een ander
Je kunt ook zeggen: het zou mijn keuze niet zijn, maar wat fijn voor je dat x gelukt is voor je en je dat gelukkig maakt.
Zeg je hetzelfde maar een stuk vriendelijker.....
Is mij nog niet echt opgevallen.
Op het viva forum 100 maal erger...
Ik heb nog maar 1 sneer gehad hier van iemand, dus dat valt erg mee.
Waar ik mij aan erger is mijn totale gebrek aan energie en motivatie. Overgang is echt een enorme bitch vind ik..
Treurniet
20-09-2022 om 14:32
Mug schreef op 20-09-2022 om 14:26:
kansloos!
AggressiveReindeer87
20-09-2022 om 14:46
Ik ook… zielig gedoe…
Verder geen ergernis maar Maxima moet dringend haar stylist ontslaan want ze zag er niet uit.. Alsof het min 40 is of ze naar Siberië gaat…
Mug; snap ik wel hopen maar is idd niet handig… Ik houd me in tegenwoordig…met moeite soms…
Bakblik
20-09-2022 om 14:59
Mug schreef op 20-09-2022 om 13:41:
[..]
Ik merkte aan mezelf dat ik als reactie daarop nogal eens ging zitten sneren en dat is natuurlijk ook helemaal niet bevorderlijk voor de sfeer
![]()
Dus nu hou ik me maar buiten discussies, post nog maar weinig en erger me in stilte. Toch wel jammer, want het was een gezellig, gemoedelijk forum.
Ik houd me er ook een beetje buiten, echte discussies over maatschappelijke onderwerpen lopen, inmiddels hier ook, uit op sneren over en weer. Het lijkt of het hebben van een mening niet meer mag.
Heb vandaag in real life nog een discussie gevoerd met twee oudere dames tijdens de fysio-fit. Gelukkig stonden beide dames wel open voor wat andere inzichten over de vluchtelingen-crisis/het aandeel van vluchtelingen in het gevoel van onveiligheid van meisjes op straat.
Daardoor wel de troonrede gemist. Ga ik zo maar even terugkijken, dan kan ik ondertussen wat handwerken. Ik heb de volledige tekst gevonden via nos.nl maar dan kan ik ondertussen niks anders doen.
Rondstruiner
20-09-2022 om 15:07
En waarom roepen ze landverraders naar de koets? Vreemde mensen.
stokstaart
20-09-2022 om 15:08
ze gaan binnenkort (als in de komende weken) beginnen met voegen uitboren in mijn pand.
Ik heb nu vakantie en had de camping gemaild dat ik op zoek was naar rust. Kreeg keurig een mail terug dat er komende zaterdag een bandje speelde wat misschien niet zo rustig was. Prima, moet kunnen en zaterdag moet ik toch naar huis.
Zijn ze pal naast de camping aan het asfalteren
Kijk, als ze dat hadden gemeld was ik naar een andere camping gegaan.
Ik wilde gewoon even nog een week rust en stilte voor ik weer aan het werk moet en ze bij mij gaan boren
Rondstruiner
20-09-2022 om 15:15
Mug schreef op 20-09-2022 om 13:41:
[..]
![]()
Dat eerste herken ik
, ik vind het hier ook niet zo gezellig meer, en ik ben daardoor zelf ook vaak helemaal niet gezellig hier, dus dat helpt niet. Echt jammer.
Rondstruiner
20-09-2022 om 15:16
stokstaart schreef op 20-09-2022 om 15:08:
ze gaan binnenkort (als in de komende weken) beginnen met voegen uitboren in mijn pand.
Ik heb nu vakantie en had de camping gemaild dat ik op zoek was naar rust. Kreeg keurig een mail terug dat er komende zaterdag een bandje speelde wat misschien niet zo rustig was. Prima, moet kunnen en zaterdag moet ik toch naar huis.
Zijn ze pal naast de camping aan het asfalteren
Kijk, als ze dat hadden gemeld was ik naar een andere camping gegaan.
Ik wilde gewoon even nog een week rust en stilte voor ik weer aan het werk moet en ze bij mij gaan boren
![]()
Oh, wat een tegenvaller! Ik zou daar zeker over klagen en kijken of je daar een vergoeding voor kunt krijgen oid.
Wobbelkont
20-09-2022 om 16:22
Ik moest vandaag echt wat huishouden doen.. maar heb de hele dag op de bank geslapen. Ben daar ‘n beetje geïrriteerd over!