Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Over een week staat er een afdelinguitje gepland, er is nog niet eens een programma bekend en de organisator is t/m aanstaande vrijdag met vakantie. Lekker geregeld..

Auwereel schreef op 18-09-2022 om 19:10:

[..]

Ik zie het voor me, een roostertje dat stiekem achter je langs rent!

Haha; het is een flink ding; een vierkant stuk wit plastic van 23x18 met twee koorden eraan om de doorvoer te regelen, dus ik sta er wel van te kijken dat hij zomaar kan verdwijnen, met schroeven en al.

Ik heb hem ergens zorgvuldig neergelegd met de schroeven erbij, alleen waar dat is nog een mysterie.

Het schoonpoetsen was het laatste wat ik deed voordat hij verdween.

Ik moet een beetje afkicken van de dagelijkse BBC-uitzendingen over de overleden koningin. Na vandaag is er niets nieuws meer. Naar herhalingen kijken doe ik niet.

rionyriony schreef op 19-09-2022 om 19:13:

[..]

Haha; het is een flink ding; een vierkant stuk wit plastic van 23x18 met twee koorden eraan om de doorvoer te regelen, dus ik sta er wel van te kijken dat hij zomaar kan verdwijnen, met schroeven en al.

Ik heb hem ergens zorgvuldig neergelegd met de schroeven erbij, alleen waar dat is nog een mysterie.

Ben heel benieuwd waar het uiteindelijk terecht komt 😂 

rionyriony schreef op 19-09-2022 om 19:18:

Ik moet een beetje afkicken van de dagelijkse BBC-uitzendingen over de overleden koningin. Na vandaag is er niets nieuws meer. Naar herhalingen kijken doe ik niet.

Morgen mag je onze eigen koning bekijken 🤪

rionyriony schreef op 19-09-2022 om 19:13:

[..]

Bovenop een kast? Ik stel me voor dat je op de ladder naast een kast staat en hem daar even oplegt.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

19-09-2022 om 21:42

geërgerd op het werk. Dacht dat er woensdag iemand kwam invallen voor mij, dus andere dingen geregeld, maar nee, die komt donderdag. GVD, regel het nou eens een keer goed! Volgende week idemdito. Terwijl ik heel duidelijk heb aangegeven dat ik op de woensdag rust wil hebben en dan donderdag nog mijn eigen werk wil doen. Ik heb bijna de neiging om volgende week maar thuis te blijven en laat ze het lekker uitzoeken daar.

Friezinnetje schreef op 19-09-2022 om 21:42:

geërgerd op het werk. Dacht dat er woensdag iemand kwam invallen voor mij, dus andere dingen geregeld, maar nee, die komt donderdag. GVD, regel het nou eens een keer goed! Volgende week idemdito. Terwijl ik heel duidelijk heb aangegeven dat ik op de woensdag rust wil hebben en dan donderdag nog mijn eigen werk wil doen. Ik heb bijna de neiging om volgende week maar thuis te blijven en laat ze het lekker uitzoeken daar.

Ja, dat kan ik me voorstellen.

Ik erger me aan het natuurgeneeskundig centrum, waar je alleen  3 dagen per week telefonisch kunt bellen tussen 9 en 11 uur .

Phoebe1982 schreef op 19-09-2022 om 08:26:

Ik kreeg gister van mn energiemaatschappij mijn nieuwe tarieven vanaf oktober... En daar schrok ik me de t**** van...
Ik weet dat ik overigens niet de enige ben hoor...

Vattenfall?

Ik erger me er aan dat er hier op Via steeds vaker zo veroordelend en belerend gereageerd  word. Er was zon fijne sfeer hier, maar er komen steeds meer van dat soort mensen.  Heb er inmiddels  al 2 op de negeer staan en dat zullen  er nog wel meer worden. Erg jammer. 
Ik snap dat ook niet. Kritiek of het ergens  niet mee  eens zijn kan natuurlijk  altijd, maar moet dat dan  zo belerend op zo'n : snap je dat dan niet en ik zou dat nooit doen want mijn leven is perfect toontje gebracht worden?
Kom op nou zeg, laat mensen in hun waarde. En breng kritiek niet op zo'n  valse gemene manier, maar verplaats je ook eens in een ander 
Je kunt ook zeggen: het zou mijn keuze  niet zijn, maar wat fijn voor je dat x gelukt is voor je en je dat gelukkig  maakt.
Zeg je hetzelfde  maar een stuk vriendelijker.....

SuzyQFive schreef op 19-09-2022 om 21:39:

[..]

Morgen mag je onze eigen koning bekijken 🤪

Het ging me nauwelijks om koningshuizen maar om de plaats die het koningshuis inneemt in dat land, zodanig dat ze er zo'n enorm evenement van maken. Echt alles wat je maar kon verzinnen verliep op exact dezelfde manier als eeuwen geleden toen men nog geen geavanceerde communicatiemiddelen had maar er talloze boodschappers werden gezonden naar elk deel van het land.

En dat is exact in stand gebleven. Ik denk dat dit bedoeld is om eenheid te scheppen en dat deze eensgezindheid de kracht is van de UK.

Hierna zal toch niemand meer denken dat je dit land makkelijk kan aanvallen of uit elkaar kan spelen? Enorme aandacht voor Schotland;  nou die bedenkt zich nu ook wel tien keer voordat hij het in zijn hoofd zal halen zelfstandig te worden. Want het is toch fantastisch om deel uit te maken van zo'n fantastisch hoogstaand land?

En daar werd ik dus heel erg door gefascineerd. En ook door de graad van perfectie waarin het werd uitgevoerd.

Ik heb dat zelf helemaal niet. Ik vind Willem-Alexander en Máxima okee hoor, Máxima is echt de hoofdprijs die je maar kan krijgen als land, maar ik geef er verder schandalig weinig om.

Regendrup. schreef op 19-09-2022 om 19:53:

[..]

Ben heel benieuwd waar het uiteindelijk terecht komt 😂

Hij is gespot; hij lag achterin een ongebruikte grote magnetron bij een verzameling ongebruikte deksels.

Op de kast had ik al gekeken maar dat vond ik al niet logisch omdat ik hem had schoongepoetst. Dus bij de eerstvolgende gelegenheid ga ik hem plaatsen.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

20-09-2022 om 11:22

lientje69 schreef op 20-09-2022 om 10:13:

Ik erger me er aan dat er hier op Via steeds vaker zo veroordelend en belerend gereageerd word. Er was zon fijne sfeer hier, maar er komen steeds meer van dat soort mensen. Heb er inmiddels al 2 op de negeer staan en dat zullen er nog wel meer worden. Erg jammer.
Ik snap dat ook niet. Kritiek of het ergens niet mee eens zijn kan natuurlijk altijd, maar moet dat dan zo belerend op zo'n : snap je dat dan niet en ik zou dat nooit doen want mijn leven is perfect toontje gebracht worden?
Kom op nou zeg, laat mensen in hun waarde. En breng kritiek niet op zo'n valse gemene manier, maar verplaats je ook eens in een ander
Je kunt ook zeggen: het zou mijn keuze niet zijn, maar wat fijn voor je dat x gelukt is voor je en je dat gelukkig maakt.
Zeg je hetzelfde maar een stuk vriendelijker.....

Hier ben ik het helemaal mee eens, viel mij ook op dat het hier de laatste tijd venijniger aan het worden is, niet fijn…

Straat afgezet, moesten we een heel eind omrijden naar de benzinepomp 
Word de pinpas bij de pomp geweigerd, grrr

Mijn ex, we hadden sinds lange tijd een gesprek. Hij is nog steeds net zo voorwaardelijk. Wil best meewerken en zich coöperatief opstellen, zolang ik maar luister 🤣🤣
Verder veel plannen van hem maar niets concreets. We hebben het gesprek af kunnen maken,dat is al heel wat en verder blijft hij net zo raar als dat hij altijd al was 🙈🙈🤣🤣🤣

Wel een raar, ergelijk dingetje is dat dan de beste optie is om mee te bewegen, te knikken en weer te vertrekken. Terwijl ik in de normale wereld dat deel van mij toch wel achter me heb gelaten.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.