Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

SuzyQFive schreef op 13-09-2022 om 14:59:

[..]

Bij baby’s werkt moedermelk enorm goed tegen ontstoken ogen 😬

Moeten ze het dan drinken of in de ogen smeren? 

Ik erger me weer aan mijn gebrek aan energie. En aan de gillende kinderen in de straat door wie ik niet kan slapen...

kindergekrijs achter mijn huis en kindergekrijs voor mijn huis

JtM

JtM

13-09-2022 om 15:52 Topicstarter

afrodite05 schreef op 13-09-2022 om 15:05:

[..]

Moeten ze het dan drinken of in de ogen smeren?

Ik erger me weer aan mijn gebrek aan energie. En aan de gillende kinderen in de straat door wie ik niet kan slapen...

Druppeltje in moedermelk in de oogjes druppelen is de tip die de meeste kraamverzorgsters geven

Stomme meisje van de gordijnnafdeling die mij de verkeerde gordijnhaken laat kopen.

Al dat gepraat op radio 2 en op radio 538, ik wil muziek horen!! 

Waarom werkt een tandarts verdoving zo snel uit  nu komt dus de echte pijn. 

SuzyQFive schreef op 13-09-2022 om 14:59:

[..]

Bij baby’s werkt moedermelk enorm goed tegen ontstoken ogen 😬

Denk niet  dat  Bakblik dat op voorraad  heeft.

Dubbel
Herfstappeltaart schreef op 12-09-2022 om 19:27:

[..]

Omdat het een discussie-forum is. Als niemand meer ergens op in gaat kunnen we het forum wel sluiten. Maar soms (zoals in het geval waar ik het over had) blijkt het zinloos.

Je moet niet de illusie hebben dat je iemands mening kan veranderen. Dat gebeurt eigenlijk haast nooit. Ik vind het zelf prima als verschillende mensen verschillende gezichtspunten hebben. Ik voel me echter nooit geroepen die te adopteren.

rionyriony schreef op 13-09-2022 om 19:28:

[..]

Je moet niet de illusie hebben dat je iemands mening kan veranderen. Dat gebeurt eigenlijk haast nooit. Ik vind het zelf prima als verschillende mensen verschillende gezichtspunten hebben. Ik voel me echter nooit geroepen die te adopteren.

Huh? Die illusie heb ik helemaal niet hoor. Ik vind het leuk om meningen uit te wisselen en ja, soms erger ik me dood aan een mening of een levenshouding, en dat uit ik hier.

Wat de BBC betreft ben ik er inmiddels achter wat er aan de hand is: op bepaalde momenten zenden ze een programma vanuit mijn regio uit. Maar er wordt niet via hen uit mijn regio uitgezonden. Dus krijg ik dat bericht.

lientje69 schreef op 13-09-2022 om 17:56:

[..]

Denk niet dat Bakblik dat op voorraad heeft.

Nee die periode ligt ruim 17 jaar achter mij. Verderop in de straat is een baby geboren gisteren maar om dat nou te gaan vragen...?!?..

Dat ben ik straks onderwerp van de ergernis van die buur. Stond een vrouw aan de deur die een beetje afgekolfde moedermelk wilde hebben........

Bakblik schreef op 13-09-2022 om 19:33:

[..]

Nee die periode ligt ruim 17 jaar achter mij. Verderop in de straat is een baby geboren gisteren maar om dat nou te gaan vragen...?!?..

Dat ben ik straks onderwerp van de ergernis van die buur. Stond een vrouw aan de deur die een beetje afgekolfde moedermelk wilde hebben........

Er zijn dus serieus mensen die zo hun moedermelk verkopen hè 😱. 
Maar, het was ook meer een grapje natuurlijk 🤣

Herfstappeltaart schreef op 13-09-2022 om 19:30:

[..]

Huh? Die illusie heb ik helemaal niet hoor. Ik vind het leuk om meningen uit te wisselen en ja, soms erger ik me dood aan een mening of een levenshouding, en dat uit ik hier.

Jij moraliseert dus meningen. De ene mening vind jij geoorloofd en de andere niet. Nee, daar heb ik geen last van. Pas als iemand de wet overtreedt of zich zeer storend gedraagt (schelden e.d.) vind ik het bezwaarlijk. Maar verder vind ik alles goed.

rionyriony schreef op 13-09-2022 om 19:35:

[..]

Jij moraliseert dus meningen. De ene mening vind jij geoorloofd en de andere niet. Nee, daar heb ik geen last van. Pas als iemand de wet overtreedt of zich zeer storend gedraagt (schelden e.d.) vind ik het bezwaarlijk. Maar verder vind ik alles goed.

Wat doe jij een rare aannames joh  .

Dit is toch het ergernissen-topic? Of ben ik nu mis?

BrightEchidna89

BrightEchidna89

13-09-2022 om 19:43

SuzyQFive schreef op 13-09-2022 om 19:35:

[..]

Er zijn dus serieus mensen die zo hun moedermelk verkopen hè 😱.
Maar, het was ook meer een grapje natuurlijk 🤣

Als je weet dat we vroeger werkten met een min, is dit niet zo verwonderlijk. 

Eigen ergernis: het is spijtig dat op een forum velen zo stevig vasthangen aan hun eigen mening dat hen weinig rest dan schelden of het belachelijk maken van andere meningen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.