Huiskamer
HAHA!wait..what
11-09-2022 om 11:21
Mama-Inge schreef op 11-09-2022 om 11:17:
[..]
Bedankt
Meestal gaat het wel goed hoor en hij heeft alles voor ons over. Af en toe heeft hij zijn buien, waait wel weer over maar soms heel irritant
Oké gelukkig maar
Ja kan me voorstellen dat dat irritant is! Wel goed dat je hem een weerwoord geeft in ieder geval haha
Mama-Inge
11-09-2022 om 11:31
HAHA!wait..what schreef op 11-09-2022 om 11:21:
[..]
Oké gelukkig maar
Ja kan me voorstellen dat dat irritant is! Wel goed dat je hem een weerwoord geeft in ieder geval haha
![]()
Als ik moe ben irriteert het me ook meer. We hebben sinds een paar weken een pup, waardoor de nachten kort zijn en ik minder kan hebben
Gaat wel weer over, eerst deze fase door. Verder zijn de kinderen ook druk, door van alles, die moeten ook weer in hun ritme komen.
En man wil te veel werkt zich over de kop, wil dingen af en neemt zijn rust niet waardoor hij minder kan hebben en zo reageert
rionyriony
11-09-2022 om 11:34
noas_1993 schreef op 09-09-2022 om 13:20:
[..]
Zo heb ik vanochtent een kersendessert gekocht bij de Lidl, toen een beetje door de verpakking heen keek zag ik echt alleen maar kersenprut. Voor de achterkant van een verpakking heb je goed licht nodig en/of een bril wil je het kunnen lezen
Toch meegenomen, dus geen reden om te klagen vind ik..
Lang verhaal kort: op de voorkant van de verpakking staat ''dessert'' maar de zelfscan zegt ''compote''
Ik gooi het wel door de yoghurt
Ja zoiets is altijd teleurstellend. Je denkt iets te kopen wat lekker is maar je hebt dan én niets lekkers in huis én je ben je geld kwijt.
En ik voel me altijd geroepen om het tóch op te eten. Gelukkig ben ik al over de helft. 
rionyriony
11-09-2022 om 11:44
Een hele namiddag/vooravond verschil van mening gehad met de ijskast maar later kreeg ik hem dóór. Hij blijkt in de zomer wat harder te koelen door de werking van de warmtepomp. Dus hij moest alleen maar een klein tikkeltje worden teruggedraaid.
Complicerend was dat alle thermometers die ik erin legde allemaal kierewiets werden door de hoge vochtigheid. Ze verdronken daar ahw door de vochtige atmosfeer en gaven gekke getallen. Het duurde lang voordat ze weer normaal deden toen ik ze eruit had gehaald.
Ze doen het allemaal weer. Next.
Herfstappeltaart
11-09-2022 om 19:52
Aan mezelf. Omdat ik me laat provoceren tot een zinloze discussie hier op het forum.
Dolfje
11-09-2022 om 20:51
Ik ook aan mezelf. Of eigenlijk niet mijn hele zelf maar mijn darmen. Die zijn sinds begin van de avond van slag en ben al 4 keer naar de wc moeten rennen.
Ben op vakantie en waarschijnlijk komt het gewoon door de warmte want heb verder nergens last van maar irritant is het wel.
TanSwallow86
11-09-2022 om 20:59
Aan een eigenwijze chinchilla. Meneer zit op een boomtak de pias aan het uithangen en aan tralies knagen, terwijl ik heb gezegt niet doen.
Gaat rustig door met de pias uit te hangen,(denkt dat ie in het circus zit) ik zeg, doe nou niet straks donder je van de tak af met een hels kabaal en dan schrik ik mij het apezuur.
Oftewel meneer is dus naar beneden gedonderd, zeg ik nog, wat zei ik nou. Eigenwijs en niet luisteren. Maar verder zijn ze wel lief
Rondstruiner
11-09-2022 om 21:01
Herfstappeltaart schreef op 11-09-2022 om 19:52:
Aan mezelf. Omdat ik me laat provoceren tot een zinloze discussie hier op het forum.
Heel herkenbaar😂
Mama-Inge
12-09-2022 om 13:44
Irritant doorkies menu
Geefuw postcode door, doe je
Daarna huisnummer, ook gedaan.
Krijg je te horen: dit adres kennen we niet
Herhaal uw ....
Tot 3x toe
Uiteindelijk daardoor heen, nog 2 wachtenden voor je, word de verbinding verbroken 
Mama-Inge
12-09-2022 om 13:56
En nog een irritatie.
Overbuurvrouw met blaffende hond is al geruime tijd weg, huis verhuurd, hoera, dus geen blaffende hond meer
Komen haar ouders net aan met camper, word naast het huis geparkeerd en rara, wat er ook uit komt? Weer zo'n blaffend mormel
Onze hond blaft nooit, maar nu we er een pup bij hebben gaat ze dus wel terug blaffen, want pup moet beschermd worden 
Die man is sowieso ook al irritant want we krijgen van hem te horen dat we zijn hond uitdagen, maar dat is kolder, want dat beest van hem blaft al zodra wij de voordeur open doen
Tara82
12-09-2022 om 14:45
Twee weken geleden het telefoonabonnement van mijn overleden moeder opgezegd. Telefonisch opzeggen kon niet, want ze hadden echt een overlijdensakte nodig. Terwijl het een abbonement was van 2,50 en maandelijks opzegbaar. Daar ergerde ik mij dus al aan. Maar goed netjes het formulier ingevuld, want mijzelf voordoen als mijn moeder vind ik ook niks. Het formulier had een veld voor een emailadres waar ze de bevestiging heen zouden sturen. Maar ik kreeg maar niks. Vandaag dus maar eens gebeld. De opzegging was prima gelukt. Ze hadden alleen de bevestiging naar het emailadres van mijn moeder gestuurd. Want ja mijn emailadres hoorde niet bij het abbonement. Ben een beetje boos geworden. Hoezo stuur je een mail naar iemand waarvan je weet dat die dood is. Wat heeft dat veld op dat formulier dan voor zin
. De mevrouw aan de telefoon kon er ook niet niks aan doen, dus ik heb haar wel bedankt voor de informatie.
Rogue
12-09-2022 om 14:48
Herfstappeltaart schreef op 11-09-2022 om 19:52:

grapje 
Rogue
12-09-2022 om 14:53
Tara82 schreef op 12-09-2022 om 14:45:
Twee weken geleden het telefoonabonnement van mijn overleden moeder opgezegd. Telefonisch opzeggen kon niet, want ze hadden echt een overlijdensakte nodig. Terwijl het een abbonement was van 2,50 en maandelijks opzegbaar. Daar ergerde ik mij dus al aan. Maar goed netjes het formulier ingevuld, want mijzelf voordoen als mijn moeder vind ik ook niks. Het formulier had een veld voor een emailadres waar ze de bevestiging heen zouden sturen. Maar ik kreeg maar niks. Vandaag dus maar eens gebeld. De opzegging was prima gelukt. Ze hadden alleen de bevestiging naar het emailadres van mijn moeder gestuurd. Want ja mijn emailadres hoorde niet bij het abbonement. Ben een beetje boos geworden. Hoezo stuur je een mail naar iemand waarvan je weet dat die dood is. Wat heeft dat veld op dat formulier dan voor zin
. De mevrouw aan de telefoon kon er ook niet niks aan doen, dus ik heb haar wel bedankt voor de informatie.
is dit echt....., echt schandalig dit soort dingen
de nabestaanden hebben al genoeg aan hun hoofd
gecondoleerd trouwens 
Tara82
12-09-2022 om 15:20
Rogue schreef op 12-09-2022 om 14:53:
[..]
is dit echt....., echt schandalig dit soort dingen
de nabestaanden hebben al genoeg aan hun hoofd
![]()
gecondoleerd trouwens
Bedankt!
Helaas is het bij sommige bedrijven echt triest gesteld op dit vlak. Bij het overlijden van mijn schoonmoeder heeft mijn man het ook met verschillende bedrijven aan de stok gehad. Bedrijven die dan nog steeds de post sturen naar de overledene terwijl je al 3 keer hebt laten weten dat die dood is.
Ik snap ook wel dat je iemand inhuurt om al dit soort dingen voor je te regelen.