Huiskamer
Schemerlampje
09-09-2022 om 18:43
HAHA!wait..what schreef op 09-09-2022 om 18:40:
Aan het enorm vervelende kl*te UWV en vooral aan al die achterlijke regeltjes die er zijn waardoor het mij, als chronisch zieke, enorm lastig (lees:onmogelijk) wordt gemaakt om te kunnen gaan werken! Zonet een heel naar bericht gehad, waardoor alle hoop die ik had volledig afgebrand is en bleh.. Huil zo hard om mijn stomme slecht functionerende lichaam en dat ik wéér een tegenslag heb en dit maar weer moet accepteren
Een keer houdt het op hoor
![]()
Ach nee, wat ontzettend vervelend voor je! Voor het UWV
Voor jou:
Zilver_gray
09-09-2022 om 18:47
Aan het enorm vervelende kl*te UWV en vooral aan al die achterlijke regeltjes die er zijn waardoor het mij, als chronisch zieke, enorm lastig (lees:onmogelijk) wordt gemaakt om te kunnen gaan werken! Zonet een heel naar bericht gehad, waardoor alle hoop die ik had volledig afgebrand is en bleh.. Huil zo hard om mijn stomme slecht functionerende lichaam en dat ik wéér een tegenslag heb en dit maar weer moet accepteren
![]()
Och jee
dikke knuffel ♥️
Treurniet
09-09-2022 om 19:06
![]()
Heel vervelend.
Misschien kan je zinvol vrijwilligerswerk gaan zoeken? Sterkte!
Ik erger me aan mijn siamese poes van 10 maanden die mijn senior kat van 14 jaar maar niet met rust laat. Steeds erachter aan jagen. Kitten heeft ook flink wat stukgemaakt in huis...
Regendrup.
09-09-2022 om 19:06
![]()
wat naar. Huil maar, het moet er ook uit al die emoties. Maakt het niet minder naar, maar soms moet het echt. Hoop dat er ergens nog wat positiefs voor je uitkomt
Elmie
09-09-2022 om 19:15
![]()
Van mij ook een dikke knuffel! Soms is het gewoon even te veel
SuzyQFive
09-09-2022 om 19:47
![]()
Waarom is het voor jou onmogelijk? Ik ben volledig afgekeurd maar werk ook een beetje
HAHA!wait..what
09-09-2022 om 20:00
Ah zo lief jullie reacties, ik word er zelfs een beetje verlegen van
Net even gewandeld met de hond en een mail gestuurd naar de arbeidsdeskundige en nu ben ik weer wat rustiger 
Ik ben sinds mei dit jaar volledig arbeidsongeschikt verklaard, na 2 jaar ziektewet. Ik deed lichamelijk voor mij te zwaar werk en echt die 2 jaar nodig gehad bij te tanken.. Mijn uitkering is alleen zo laag dat ik er graag bij wil werken want financieel hebben we echt een probleem zo en ik wil wat te doen hebben. Een hele mooie kans/baan aangeboden gekregen en nu kan dat niet doorgaan omdat ik maar een paar uur mág werken, aangezien ik voor 20 uur op papier stond. (En daar dus ook mijn uitkering nu op gebaseerd is). Ik heb een IVA en dan wordt het echt een stuk lastiger dan wanneer je een andere uitkering hebt (WGA ofzo?). Vooral omdat er voor de werkgever veel risico's aan zitten..
Ik wil niet het hele topic kapen verder maar Suzy; welke uitkering heb jij? (mag ook via PB hoor, als je wil).
FaithfulDuck87
09-09-2022 om 20:04
Wat balen HAHAwait. Ik zit helemaal niet in de materie, maar ik snap niet, dat wanneer je graag wat wil doen, dat dat niet mag. Helemaal met allemaal grote arbeidstekorten.
Hoop voor jou dat er toch een mogelijkheid komt.
stokstaart
09-09-2022 om 20:24
HAHA!wait..what schreef op 09-09-2022 om 20:00:
Ah zo lief jullie reacties, ik word er zelfs een beetje verlegen van
Net even gewandeld met de hond en een mail gestuurd naar de arbeidsdeskundige en nu ben ik weer wat rustiger
Ik ben sinds mei dit jaar volledig arbeidsongeschikt verklaard, na 2 jaar ziektewet. Ik deed lichamelijk voor mij te zwaar werk en echt die 2 jaar nodig gehad bij te tanken.. Mijn uitkering is alleen zo laag dat ik er graag bij wil werken want financieel hebben we echt een probleem zo en ik wil wat te doen hebben. Een hele mooie kans/baan aangeboden gekregen en nu kan dat niet doorgaan omdat ik maar een paar uur mág werken, aangezien ik voor 20 uur op papier stond. (En daar dus ook mijn uitkering nu op gebaseerd is). Ik heb een IVA en dan wordt het echt een stuk lastiger dan wanneer je een andere uitkering hebt (WGA ofzo?). Vooral omdat er voor de werkgever veel risico's aan zitten..
Ik wil niet het hele topic kapen verder maar Suzy; welke uitkering heb jij? (mag ook via PB hoor, als je wil).
Waarom zou het niet mogen? Ik zit niet in de IVA materie hoor, ik had een WAO (80-100%). Maar als je meer verdient dan je uitkering is dan stopt die toch gewoon? Zo heb ik het wel gedaan in ieder geval, ik heb me nooit afgevraagd of dat wel of niet mocht, ook niet nagevraagd. Ik heb op de site een wijziging ingevuld van inkomen en toen is de uitkering gestopt.
Maar heel erg naar dat je die kans moest laten gaan. 🌻
Rogue
09-09-2022 om 20:26
ben ik net van mijn muggenbulten af heb ik weer 5 nieuwe
😭
laat me gvd met rust kutbeesten
noas_1993
10-09-2022 om 09:00
Hier nog een ergernis van gisteren trouwens;
Er was een lekker groot pak appelsap in de aanbieding, dus op mijn lijstje gezet. Hadden ze geen dop maar zo'n plat lipje/dingetje.
Heb ik al eens eerder gehad en krijg ze met geen mogelijkheid open dus maar niet gekocht.
Waarom niet gewoon een normale dop op alle pakken!?
Treurniet
10-09-2022 om 12:57
Poezie schreef op 10-09-2022 om 12:17:
Jankende kinderen tijdens officiële ceremonies 😡
Vreselijk irritant.