Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Treurniet schreef op 06-09-2022 om 15:07:

Aan dat de morgen altijd zo snel voor bij schiet met helaas ook nog afspraken met huisarts en klusjesman. Ik wil mijn morgens vrijhouden om te mediteren! De middag en de avond duren dan weer eindeloos lang.

Voortaan 's avonds mediteren?

HAHA!wait..what schreef op 06-09-2022 om 14:41:

[..]

Oh dat is vervelend Wat is de reden? Hopelijk niet al te lang.. Al moet je er niet voor niks in natuurlijk, dus hopelijk wel genoeg rust/ruimte om te herstellen!

Rouwverwerking na iets teveel miskramen afgelopen jaar. Dat gecombineerd met perfectionisme gaat niet zo lekker. 

afrodite05 schreef op 06-09-2022 om 15:56:

[..]

Rouwverwerking na iets teveel miskramen afgelopen jaar. Dat gecombineerd met perfectionisme gaat niet zo lekker.

JtM

JtM

06-09-2022 om 16:22 Topicstarter

Sterkte Afrodite

Sterkte Afrodite 

Als ik dit lees valt mijn ergernis wel mee, maar toch: ik ben coördinator maar achter mijn rug om worden dingen gewijzigd zonder me erin te kennen. Ik kan niet coördineren en zorgen dat je juiste mensen op het juiste moment op de juiste plaats zijn, als dat gewijzigd wordt zonder mededeling. En waarschijnlijk kan het niet meer gewijzigd worden omdat ik mensen heb vastgelegd!

[..]

Verdrietig Afrodite...

HAHA!wait..what schreef op 05-09-2022 om 23:59:

[..]

Oh irritant, daar heb ik ook altijd last van! Vooral met warn weer.. Hoe lang moet je m dragen?

48u, dus nog tot morgenmiddag. 
ondertussen zijn er al meerdere plakkers los gegaan… 

[..]

Sterkte 💙 

[..]

Sterkte!

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

06-09-2022 om 18:19

Sterkte Afrodite. Van wat ik van je gelezen heb, heb je heel wat mee gemaakt. Goed om even pas op de plaats te doen. 

TanSwallow86

TanSwallow86

06-09-2022 om 18:24

[..]

Sterkte ook van mij

[..]

Sterkte!

[..]

Van mij ook sterkte afrodite.

Ik heb 2 ergernissen.  Net vorige maand termijn opgehoogd om bijbetalen  energie te voorkomen van 270 naar 353
Moet hij nu alweer omhoog! Meer dan 250 euro bijbetalen  staat er.
De rek is er een beetje uit.

En ik werd net uitgemaakt voor " zielig doen " op Viva. 
Omdat ik het opnam voor mensen in de bijstand waarvan gezegd werd dat als ze echt ziek zouden zijn, ze wel afgekeurd  zouden zijn...
Ik ben chronisch  pijnpatiënt  en niet afgekeurd.  Werk gewoon maar wel beperkte uren.  Vertelde ik als uitleg op haar zienswijze. Dat dus niet iedereen afgekeurd wordt maar ook niet standaard  dan kan werken. Ben ik opeens zielig aan het doen, omdat ik tegen de verpleegkundige  ( zei ze dat ze was) die de opmerking  maakte , zei dat ik van een verpleegkundige  meer inlevingsvermogen  en empathie  verwacht.
Zal het wel verdiend hebben dan de sneer.
Maar ben het er niet mee eens  en erger me er wel aan. 😏

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.