Huiskamer
Zilver_gray
31-08-2022 om 09:49
Netherfield schreef op 31-08-2022 om 09:19:
Dochter is verdwaald naar de middelbare. En dat trek ik mezelf aan.
Verdwaald als in op weg naar school verkeerd gereden?
Och dat is ook sneu! Kunnen ze zo van in de stress schieten.
Zilver_gray
31-08-2022 om 09:51
HAHA!wait..what schreef op 31-08-2022 om 09:32:
[..]
Oh wat vreselijk voor jullie Mug en Zilver
Veel sterkte! Zo naar om je kind zo te zien en je zo machteloos te voelen.. Mijn dochter (basisschool nog) heeft een tijdje gehad dat ze niet lekker in haar vel zat en dat vrat al enorm aan me.. Dat was maar een half jaartje en had ook een logische verklaring (overlijden van iemand). Dat valt dus in het niet met wat jullie nu mee moeten maken.. Dikke knuffel voor jullie!
♥️ Thnks! Zelfs al is het logisch te verklaren, vreet het je op he, daar ben je ouder voor
Treurniet
31-08-2022 om 10:02
Sterkte Zilver.
Ik wilde dat ik de tijd vooruit kon zetten!
Ik wil van de antidepressiva af, maar dat is een uitdaging.
Was het nu maar 4 weken later.
BrightEchidna89
31-08-2022 om 10:17
Treurniet schreef op 31-08-2022 om 10:02:
Sterkte Zilver.
Al begrijp ik je laatste zin niet (ben je aan het afbouwen?), ik begrijp wel je gevoel en wens je veel succes.
Zelf heb ik over drie maand ook een consult met mijn huisarts om te stoppen met AD en ik hoop dat ze akkoord gaat want het is nefast voor mijn libido. Dat ik antipsychotica de rest van mijn leven moet slikken, daar kan ik vrede mee nemen, maar die AD is er te veel aan.
Zilver_gray
31-08-2022 om 10:20
Treurniet schreef op 31-08-2022 om 10:02:
Sterkte Zilver.
Jij ook sterkte Treurniet
Mijn dochter wil juist graag medicatie proberen, de hulpverlening is daar terughoudend in.
Ik weet het niet zo goed, precies wat jij omschrijft, daar zie ik tegenop: het weer moeten afbouwen.
Elmie
31-08-2022 om 10:22
Even een tip voor mensen die willen afbouwen met ad. Je kunt het ook veel geleidelijker doen, per 5 mg zelfs. Heb ik ook gedaan en dat scheelt een hele boel qua ontwenningsverschijnselen!
Netherfield
31-08-2022 om 10:37
Zilver_gray schreef op 31-08-2022 om 09:49:
[..]
Verdwaald als in op weg naar school verkeerd gereden?
Och dat is ook sneu! Kunnen ze zo van in de stress schieten.
![]()
Ja klopt. En daardoor was ze te laat op de eerste dag. Had ik haar maandag toch moeten dwingen om er samen nog een keer heen te fietsen, maar ze zei dat ze het echt wist en wilde niet. grrrrrrrr nogmaals.
Dorestad
31-08-2022 om 10:37
Zilver en Mug, wat een onmacht en verdriet. En onrust. Ik hoop dat er voor jullie en jullie kinderen weer licht in de tunnel mag komen zodat er geleefd kan worden in plaats van overleven met bergen stress.
Poezie
31-08-2022 om 10:41
Managers. Blijkbaar gaat er bij hun iets niet goed en proberen ze dat af te reageren op het secretariaat. Pech voor hun: we weten alles te weerleggen 👍. Gaan ze maar weer lekker tijdens de MT vergaderingen klagen en zeuren over het secretariaat.
Zilver_gray
31-08-2022 om 11:41
Dorestad schreef op 31-08-2022 om 10:37:
Zilver en Mug, wat een onmacht en verdriet. En onrust. Ik hoop dat er voor jullie en jullie kinderen weer licht in de tunnel mag komen zodat er geleefd kan worden in plaats van overleven met bergen stress.
Thnks Dorestad, dat is lief ♥️
Treurniet
31-08-2022 om 12:52
Valdemar schreef op 31-08-2022 om 10:17:
[..]
Al begrijp ik je laatste zin niet (ben je aan het afbouwen?), ik begrijp wel je gevoel en wens je veel succes.
Zelf heb ik over drie maand ook een consult met mijn huisarts om te stoppen met AD en ik hoop dat ze akkoord gaat want het is nefast voor mijn libido. Dat ik antipsychotica de rest van mijn leven moet slikken, daar kan ik vrede mee nemen, maar die AD is er te veel aan.
Inderdaad, ik ben al aan het afbouwen.
Komende maandag heb ik gesprek met huisarts. Ik gebruik ook nog kalmeringsmiddel of 12,5 mg Quetiapine, mij wordt het ook teveel zo qua medicatie.Toch zal ik het antidepressivum zeker gaan missen!!Verhoging van mijn libido zit ik momenteel ook niet op te wachten eigenlijk.
Layka.12
31-08-2022 om 13:17
Zilver en Mug ik wil jullie heel veel sterkte wensen!
Het is voor mij ook heel herkenbaar en begrijp dat het zo zeer doet als moeder.
Je voelt je zo machteloos!!
( nogal dom maar ik weet niet hoe ik jullie bericht er boven kan zetten)
Sterkte ♥️ 
Auwereel
31-08-2022 om 13:36
Netherfield schreef op 31-08-2022 om 10:37:
[..]
Ja klopt. En daardoor was ze te laat op de eerste dag. Had ik haar maandag toch moeten dwingen om er samen nog een keer heen te fietsen, maar ze zei dat ze het echt wist en wilde niet. grrrrrrrr nogmaals.
Ne hoor, je hebt er juist heel goed aan gedaan om haar niet te dwingen. Dit was een goede les, dat ze leert zichzelf goed voor te bereiden. Nu op de middelbare moet ze zelfstandig worden en doorhebben wanneer ze iets weet of toch beter moet voorbereiden, of het nou gaat om routes fietsen of een proefwerk leren.
Bovendien, ze was te laat, maar heeft de school wel bereikt, dus zelf de weg gevonden. Of is ze teruggefietst naar huis om de weg te vragen?
Bakblik
31-08-2022 om 13:40
Layka.12 schreef op 31-08-2022 om 13:17:
Zilver en Mug ik wil jullie heel veel sterkte wensen!
Het is voor mij ook heel herkenbaar en begrijp dat het zo zeer doet als moeder.
Je voelt je zo machteloos!!
( nogal dom maar ik weet niet hoe ik jullie bericht er boven kan zetten)![]()
Sterkte ♥️
Naast de naam van de poster zie je " staan als je daarop klikt komt die post in je reactieveld te staan.