Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

LostJellyfish83

LostJellyfish83

29-08-2022 om 13:41

Bakblik schreef op 29-08-2022 om 13:23:

[..]

Er moet wel winst gemaakt worden door de bedrijven? (Ze moeten hun aandeelhouders betalen.) Dus de spullen moeten eerder stuk om te blijven verkopen.

In het kader van het milieu en de stikstofcrisis zou de regering dat eens moeten aanpakken. 2 jaar voor een thermostaatkraan is gewoon te kort. Tshirts waar halverwege het seizoen al gasten in vallen, het zou niet moeten mogen.

Repareren in plaats van weg moeten doen!

De kwaliteit is nu vaak veel te bedroevend slecht. 

Alles draait alleen nog om geld verdienen,  maar die aandeelhouders zijn allemaal Dagobert Duckjes, waar het echt wel wat minder kan. 

Mug schreef op 29-08-2022 om 13:41:

[..]

De kwaliteit is nu vaak veel te bedroevend slecht.

Alles draait alleen nog om geld verdienen, maar die aandeelhouders zijn allemaal Dagobert Duckjes, waar het echt wel wat minder kan.

Ik heb hier 2 wasrekken van oma.  Gemaakt voor de eeuwigheid? Kunnen nog generaties mee. Pas gekregen toen ik al een jaar of 5 zelfstandig woonde. De watertjes die ik kocht toen ik uit huis ging waren toen al stuk en vervangen. Het is echt bedroevend hoe slecht de kwaliteit van sommige moderne spullen is. 

Aan de manier waarop er door sommigen over "boomers" wordt gesproken. Alsof dat allemaal stinkend rijke potverteerders zijn .
Nou ik ben van '57 dus nog net een boomer denk ik en ik heb geen eigen huis met een afbetaalde hypotheek, gewoon een simpele huurwoning.
En zo ken ik er nog veel meer van mijn leeftijd,
Bah dat gegeneraliseer altijd.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

29-08-2022 om 16:13

Herfstappeltaart schreef op 29-08-2022 om 15:30:

Aan de manier waarop er door sommigen over "boomers" wordt gesproken. Alsof dat allemaal stinkend rijke potverteerders zijn .
Nou ik ben van '57 dus nog net een boomer denk ik en ik heb geen eigen huis met een afbetaalde hypotheek, gewoon een simpele huurwoning.
En zo ken ik er nog veel meer van mijn leeftijd,
Bah dat gegeneraliseer altijd.

Juist. 

Alle boomers zijn rijk en alle jongeren verwend en egoïstisch  

Mug schreef op 29-08-2022 om 16:13:

[..]

Juist.

Alle boomers zijn rijk en alle jongeren verwend en egoïstisch

Inderdaad  

LostJellyfish83

LostJellyfish83

29-08-2022 om 16:22

Herfstappeltaart schreef op 29-08-2022 om 16:15:

[..]

Inderdaad

Behoorlijk irritant inderdaad, mensen moeten niet zo oordelen. 

Aan mezelf ik kom er net achter dat er nog dingen die ik thuis vaak gebruik in de vouwwagen zitten en die is naar de stalling terug met de mededeling dat we hem dit jaar niet meer ophalen. 
Als je je wagen nog een keer wil ophalen dan blijft hij in het voorste gedeelte van de stalling. Als je hem wegzet voor de winter dan mag je hem zonder extra kosten niet meer ophalen tot volgend jaar. 
Omdat ik samen met man wegging had ik wat gewisseld, zodat dochter ook haar favoriete dunschiller thuis kon gebruiken. Nu maar nieuw kopen is goedkoper dan de vouwwagen opvragen tegen extra kosten. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

29-08-2022 om 16:56

eerste werkdag na de vakantie en als ik hoor wat er allemaal weer gebeurt en besloten is, dan wil je meteen wel weer vakantie opnemen

Friezinnetje schreef op 29-08-2022 om 16:56:

eerste werkdag na de vakantie en als ik hoor wat er allemaal weer gebeurt en besloten is, dan wil je meteen wel weer vakantie opnemen

Nou, leuke start weer

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

29-08-2022 om 17:30

Treurniet schreef op 29-08-2022 om 17:28:

[..]

Nou, leuke start weer

idd. Ik snap het echt niet, hoe kortetermijndenken er wordt gedaan. Denk eens verder dan een maand vooruit. 

ik zou vandaag 2 pakketten verwachten pakket 1 is lang en breed binnen maar pakket 2 is in nog geen velden of wegen te bekennen en ook geen track&trace.. fijn 

over pakket 1 gesproken.., wie had het bedacht om alle onderdelen in een plastic zeil tedoen... hoe moet ik het nu uit de doos krijgen... de doos openen was ook zo'n drama

Ik heb het verkeerde sprayflesje leeg gespoten op de planten, i.p.v. bladmest had ik het flesje glassex te pakken.

Zelfde soort flesje, op één daarvan stond een kenmerk, maar niet op gelet.

Rogue schreef op 29-08-2022 om 17:53:

ik zou vandaag 2 pakketten verwachten pakket 1 is lang en breed binnen maar pakket 2 is in nog geen velden of wegen te bekennen en ook geen track&trace.. fijn

over pakket 1 gesproken.., wie had het bedacht om alle onderdelen in een plastic zeil tedoen... hoe moet ik het nu uit de doos krijgen... de doos openen was ook zo'n drama

Beide pakketten afkomstig van hetzelfde bedrijf?

als ik nu zeg ik kijk even de kat uit de boom dan wil ik nier gelijk afspreken snap dat dan.. 

Zilver_gray schreef op 29-08-2022 om 18:43:

[..]

Beide pakketten afkomstig van hetzelfde bedrijf?

nee helaas 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.