Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Nee, ik ga ervan uit dat het een klant was die m heeft meegenomen.

stokstaart schreef op 28-08-2022 om 15:41:

Nee, ik ga ervan uit dat het een klant was die m heeft meegenomen.

-knip, kritiek geven op elkaars ergernissen is ongewenst in dit topic. 

"Goh wat naar mevrouw, misschien kunt u het even navragen bij de servicebalie en daar uw gegevens afgeven."
Ze had me kunnen aankijken bijvoorbeeld of kunnen aanbieden het na te vragen aan collega's. Iets wat haar andere collega later wel deed. Ik denk dat ik zo aan ga op de totale desinteresse.
En ja, daar ergerde ik me groen en geel aan.

stokstaart schreef op 28-08-2022 om 19:05:

"Goh wat naar mevrouw, misschien kunt u het even navragen bij de servicebalie en daar uw gegevens afgeven."
Ze had me kunnen aankijken bijvoorbeeld of kunnen aanbieden het na te vragen aan collega's. Iets wat haar andere collega later wel deed. Ik denk dat ik zo aan ga op de totale desinteresse.
En ja, daar ergerde ik me groen en geel aan.

-knip

Volgens mij is dit een "ik erger me" topic en niet een "ik neem iemand de maat" topic.
En daarnaast val ik niemand lastig en schrijf ik mijn ergernis compleet anoniem op een openbaar forum.

Ik ergerde me aan de hoofdpijn die ik sinds gisteravond had.. En vooral door het feit dat ik die waarschijnlijk kreeg omdat ik geen koffie heb gehad gisteravond. Paracetamol hielp helemaal niet, de koffie eind van de ochtend wel 😒

-knip, provoceren 

dat ik niks lekkers in huis heb.., heb al een bak aardbeien naar binnen gewerkt maar snak nu naar mee zoet...
en dat ik niet weet hoe laat mijn bestelling komt morgen... kan ik misschien even naar super rennen voor mijn suiker kick 

Rogue schreef op 28-08-2022 om 22:29:

dat ik niks lekkers in huis heb.., heb al een bak aardbeien naar binnen gewerkt maar snak nu naar mee zoet...
en dat ik niet weet hoe laat mijn bestelling komt morgen... kan ik misschien even naar super rennen voor mijn suiker kick

Heb je geen bloem, boter en suiker? Zelfgebakken roomboterkoekjes zijn heerlijk en supersnel klaar!

Aan de foute combinatie van wind en Mysterieland. 16 km kon het gebonk van de bassen overbruggen. 2 avonden het gebonk moeten horen.
Wilde gisteravond na een zwaar mantelzorgweekend vroeg naar bed maar slapen voor 23.00 ho maar. Bonk bonk bonk bonk bonk. Wat een klote herrie. 

Het is tijd om mijn ww tegaan aanvragen. Ik ga er vanuit niet voor lang, maar het kost me mentaal meer moeite dan ik dacht. Zo geen zin in.
En het pgb van dochter bij de SVB moet aangepast worden, een hel van een klus.

redbulletje schreef op 28-08-2022 om 22:30:

[..]

Heb je geen bloem, boter en suiker? Zelfgebakken roomboterkoekjes zijn heerlijk en supersnel klaar!

ga ik onthouden voor volgende keer   

Dat er zoveel calorieën in een achteloos in je mond gestoken beetje rozijnen zitten.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

29-08-2022 om 12:37

mijn thermostaatkraan in de douche is stuk, het water wordt niet meer warm tenzij je hem helemaal open draait. Dan heb je nog een beetje lauw water. 

Dat ding is pas twee jaar oud! Waarom gaat alles toch zo snel stuk tegenwoordig... echt irritant. 

Mug schreef op 29-08-2022 om 12:37:

mijn thermostaatkraan in de douche is stuk, het water wordt niet meer warm tenzij je hem helemaal open draait. Dan heb je nog een beetje lauw water.

Dat ding is pas twee jaar oud! Waarom gaat alles toch zo snel stuk tegenwoordig... echt irritant.

Er moet wel winst gemaakt worden door de bedrijven?  (Ze moeten hun aandeelhouders betalen.) Dus de spullen moeten eerder stuk om te blijven verkopen.

In het kader van het milieu en de stikstofcrisis zou de regering dat eens moeten aanpakken.  2 jaar voor een thermostaatkraan is gewoon te kort. Tshirts waar halverwege het seizoen al gasten in vallen, het zou niet moeten mogen. 

Repareren in plaats van weg moeten doen!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.