Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

redbulletje schreef op 28-08-2022 om 08:00:

[..]

Dat vind ik dan weer heerlijk zo'n donkere korst.

Ik snij de korst eraf en bewaar 'm voor je! 

Slecht geslapen 
Naar gedroomd en schrok wakker
En vanmorgen iets te vroeg door de honden wakker 

Vanacht heb ik mij geërgerd aan buren die een feestje hadden en in de tuin stonden te schreeuwen en gillen, zodat ik ze met oordoppen in nog steeds hoorde. En ze wonen niet direct naast mij, maar een stuk verder.

Wat ik nu grappig vond is dat mijn buurman, die er iets dichter bij woont, al een paar keer op het balkon heel hard stond te zingen vanmorgen. Ik denk om ze even wakker te maken iedere keer als wraak Normaal doet hij dit echt niet😂

Ik heb altijd zin na zo'n avond/nacht om om 06.00 of 07.00  aan te bellen bij die mensen, net zo lang tot ze open doen, en dan te zeggen: "kut he, als je buren je wakker maken?" Maar ik zou het nooit echt doen.

Rondstruiner schreef op 28-08-2022 om 09:08:

Vanacht heb ik mij geërgerd aan buren die een feestje hadden en in de tuin stonden te schreeuwen en gillen, zodat ik ze met oordoppen in nog steeds hoorde. En ze wonen niet direct naast mij, maar een stuk verder.

Wat ik nu grappig vond is dat mijn buurman, die er iets dichter bij woont, al een paar keer op het balkon heel hard stond te zingen vanmorgen. Ik denk om ze even wakker te maken iedere keer als wraak Normaal doet hij dit echt niet😂

Ik heb altijd zin na zo'n avond/nacht om om 06.00 of 07.00 aan te bellen bij die mensen, net zo lang tot ze open doen, en dan te zeggen: "kut he, als je buren je wakker maken?" Maar ik zou het nooit echt doen.

Mijn buurman doet het ook wel eens. En hij slaapt aan de voorkant enkel glas. Ik stuur dan mijn kat naar buiten en die mauwt graag een liedje voor buurman 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

28-08-2022 om 09:18

@Rondstruiner . Goede actie van je buurman! 

Ik ging vanmorgen met mijn duffe hoofd op mijn bril zitten en nu is het pootje afgebroken.  En ik heb geen reservebril 

Rondstruiner schreef op 28-08-2022 om 09:08:

Ik heb altijd zin na zo'n avond/nacht om om 06.00 of 07.00 aan te bellen bij die mensen, net zo lang tot ze open doen, en dan te zeggen: "kut he, als je buren je wakker maken?" Maar ik zou het nooit echt doen.

Ik ben wel 'ns gaan grasmaaien om 7 uur 's ochtends na een luidruchtig feestje bij de buren

redbulletje schreef op 28-08-2022 om 09:22:

[..]

Ik ben wel 'ns gaan grasmaaien om 7 uur 's ochtends na een luidruchtig feestje bij de buren

Wat mij daarbij altijd tegenhoudt, is dat andere buren daar dan ook last van hebben. Hebben ze ‘s nachts het feestje van de ene buur gehad, krijgen ze daar ‘s ochtends vroeg nog eens de wraak van de andere buur overheen…. Maar wij wonen hier een stuk dichter op elkaar dan bij jou, dus misschien heb jij geen andere buren die daar last van hebben.

Ik erger me aan de slechte bereikbaarheid van mijn huisarts. En let wel, de schoolvakanties zijn hier nu voorbij! Nu is het helaas alweer weekend. Morgen kom ik er waarschijnlijk niet doorheen om de doktersassistente te spreken. Misschien dinsdagmorgen, als er iemand opneemt bij de huisartsenpraktijk. En met heel veel geluk heb ik dan vrijdag een consult, maar waarschijnlijk gaat er weer een weekend overheen.oja en dan zit de huisarts ook nog zo zichtbaar onder tijdsdruk. Ik heb door de overgang al niet veel energie. Het liefst zou ik er nooit meer heen gaan.

redbulletje schreef op 28-08-2022 om 09:22:

[..]

Het ligt eraan of het feestje een uitzondering was of regel. Daarnaast zou ik mezelf ook straffen.  Om 7 uur grasmaaien is qua tijdstip voor mij niet plezierig maar het gras is dan ook nog nat...

Steeds weer dezelfde kater die op de nextdoor app als vermist wordt opgegeven. De laatste keer zat hij bij een gezin waar hij het heel erg naar zijn zin leek te hebben. Ik heb een chipreader en kwam er zodoende achter wie zijn eigenaar was. Die kon hem pas een dag later ophalen omdat ze in een andere stad was.
Misschien moet die eigenaar maar eens overwegen om deze kater ergens anders te laten plaatsen. En nu is ie dus alweer vermist.

Schemerlampje schreef op 28-08-2022 om 09:26:

[..]

Wat mij daarbij altijd tegenhoudt, is dat andere buren daar dan ook last van hebben. Hebben ze ‘s nachts het feestje van de ene buur gehad, krijgen ze daar ‘s ochtends vroeg nog eens de wraak van de andere buur overheen…. Maar wij wonen hier een stuk dichter op elkaar dan bij jou, dus misschien heb jij geen andere buren die daar last van hebben.

Precies! Dan zou ik hier als niet wraaknemer 2x last hebben.

Nog steeds niets hartigs in huis dan bevroren vissticks en biefstuk (en iets anders bruins wat ik niet kan definiëren). En eieren.

Gewoon vergeten. Geen kaas, geen zoutjes, noppes.

Volgende keer beter.

En er is niets op de teevee heehee!

Ik ben te moe voor woorden en mezelf toch naar de supermarkt gesleept. Ben ik daar mijn mooie, goede en dure zonnebril verloren, nergens terug te vinden. Dat kassa grietje keek al niet bijster slim maar haar reactie maakte dat ik haar wilde slaan; Oh jammer.

Er was 1 jongen die wel willend was en over zijn oortje nagevraagd heeft of er ergens mijn zonnebril was afgegeven (nee dus) en hij zou nog een rondje lopen voor me. Dat was fijn!!

Ik verwacht dat ie is meegenomen door een andere klant. De jongen bij de klantenservice leek het ook niet zo te snappen.
Ik loop er morgen wel langs, als er weer volwassenen en een manager aanwezig is.

Uiteindelijk heb ik dus vorig jaar maart een veel te dure zonnebril aangeschaft, het glas was stuk gevallen in februari en had van de verzekering het geld terug gekregen en daar deze zonnebril van uitgezocht afgelopen maart. Vorig jaar maart had ik al tegen de winkeleigenaar gezegd dat het een slecht idee was, ik en een dure zonnebril. Ik geloof dat ik nu de eindconclusie wel kan trekken.

stokstaart schreef op 28-08-2022 om 15:22:

Ik ben te moe voor woorden en mezelf toch naar de supermarkt gesleept. Ben ik daar mijn mooie, goede en dure zonnebril verloren, nergens terug te vinden. Dat kassa grietje keek al niet bijster slim maar haar reactie maakte dat ik haar wilde slaan; Oh jammer.

Er was 1 jongen die wel willend was en over zijn oortje nagevraagd heeft of er ergens mijn zonnebril was afgegeven (nee dus) en hij zou nog een rondje lopen voor me. Dat was fijn!!

Ik verwacht dat ie is meegenomen door een andere klant. De jongen bij de klantenservice leek het ook niet zo te snappen.
Ik loop er morgen wel langs, als er weer volwassenen en een manager aanwezig is.

Uiteindelijk heb ik dus vorig jaar maart een veel te dure zonnebril aangeschaft, het glas was stuk gevallen in februari en had van de verzekering het geld terug gekregen en daar deze zonnebril van uitgezocht afgelopen maart. Vorig jaar maart had ik al tegen de winkeleigenaar gezegd dat het een slecht idee was, ik en een dure zonnebril. Ik geloof dat ik nu de eindconclusie wel kan trekken.

Ah dat is echt heel erg balen Stokstaart! Hopelijk heb je geluk en komt hij toch nog boven water.

Elmie schreef op 28-08-2022 om 15:34:

[..]

Ah dat is echt heel erg balen Stokstaart! Hopelijk heb je geluk en komt hij toch nog boven water.

Heel rot inderdaad, maar geef ajb niet die kinderen in de supermarkt de schuld!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.