Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Overigens hebben wij voor deze woningverbetering geen huurverhoging gekregen en we waren er erg blij mee. Nog steeds.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

28-07-2022 om 15:06

rionyriony schreef op 27-07-2022 om 20:51:

GLS weer niet geweest vandaag.

Ik wil je niet deprimeren, maar zo heeft mijn dochter eens 7 of 8 weken op een pakje van GLS zitten wachten 

Herfstappeltaart schreef op 28-07-2022 om 15:05:

Overigens hebben wij voor deze woningverbetering geen huurverhoging gekregen en we waren er erg blij mee. Nog steeds.

Gebeurt hier ook niet. Tenzij er iemand uit gaat. Maar anders krijg ik maximaal wat ze wettelijk mogen doen. Maar ervaring is dat ze daar nog onder blijven zitten.

rooiekater schreef op 28-07-2022 om 15:26:

[..]

Gebeurt hier ook niet. Tenzij er iemand uit gaat. Maar anders krijg ik maximaal wat ze wettelijk mogen doen. Maar ervaring is dat ze daar nog onder blijven zitten.

Ja hier ook.

Tegenwoordig iedere keer als je wikipedia bezoekt krijg je een groot scherm met doneer nu

Het wordt tijd voor een eenpersoonssupermarkt met alles voor 1 persoon
Ik kan nu al niet meer tegen de bami eten. Hetzelfde voor de gerookte tahoe.

Treurniet schreef op 27-07-2022 om 15:34:

[..]

Dat is balen!

OT: Ik ga niet harder als een gewone fiets met mijn e-bike, en heb dus geen zin in een helmplicht. Kan ik daar ook nog mee gaan slepen zeg.

Hoeft op een ebike toch ook nog niet? Alleen snorscooters?

Zucht, we gaan dit weekend op vakantie. Ik rij vanmiddag in de auto en die maakt ineens een gek geluid, een soort gebonk, alsof er iets los zit. Aangezien ik ruzie met mijn garage heb over de airco (die het dus ook niet doet) naar de kwikfit gereden maar die hadden op dat moment (16:00) geen tijd meer maar ik mag morgenochtend meteen om 8u brengen en dan gaan de even kijken. Duim duim dat het iets simpels is dat ze kunnen fixen. Anders kunnen we niet weg 🤞🏼. 
Maar beter nu dan onderweg je wiel verliezen ofzo 🤣. 
Al twee keer eerder autopech gehad op vakantie. Eerst in 2000 op vrijdagmiddag in Frankrijk om 13:00 (dan doen garages dus niks meer). Gebroken aandrijfas. En in 2004 in Denemarken, gebroken stuurstang. Toen werd trouwens de auto opgehaald door een soort berger maar die had niet gezegd waar de auto heen zou gaan. Dus de receptie van de camping heeft toen stad en land afgebeld. Zei die garage op maandag: we vonden het al gek dat er ineens een Nederlandse auto op ons terrein stond 🤣. Hele week daar zonder auto gezeten 🤪. 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

29-07-2022 om 11:22

Ik dacht dat ik last had van hooikoorts of een hardnekkig griepje,  maar na  wekenlang hoesten is de diagnose nu Astma en moet ik aan de gang met pufjes. 
Schei uit, daar zat ik niet op te wachten zeg.

JtM

JtM

29-07-2022 om 11:56 Topicstarter

Oh wat balen Suzy! Ik duim voor je dat het niks duurs / moeilijk te maken is.

Balen Suzy, hopelijk kan de auto gefixt worden vandaag.

SuzyQFive ik hoop dat je auto gemaakt kan worden, fijne vakantie. 

TanSwallow86

TanSwallow86

29-07-2022 om 14:58

Sinds hier schilders buiten bezig zijn met verfen heb ik weer continue last van nachtmerries

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

29-07-2022 om 15:28

Milala schreef op 27-07-2022 om 22:12:

[..]

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5219404/ov-chipkaart-einde-inchecken-betaalmethode-smartphone-bankpas

met een bankpas lijkt me niet kunnen, hoe weten ze dan hoeveel je precies moet betalen (afstanden kunnen alleen gemeten worden met in- en uitchecken toch?). 

Dus het wordt weer een QR of een app. Lekker dan voor de mensen zonder smartphone, zoals veel ouderen. Of als er iets met je telefoon is waardoor je hem niet kunt gebruiken. Je wordt gewoon gedwongen om steeds meer met een smartphone te doen. Het huidige systeem is prima, het kost alleen weer een hoop geld om alles om te zetten. 

Het liefst had ik gewoon de treinkaartjes en strippenkaarten gehouden eigenlijk. Wat was daar nou mis mee.

Zoals in het artikel hierboven omschreven staat gebeurt het al.. dus blijkbaar kan het toch echt!

De test is/was in Lelystad 
https://www.ovpay.nl/nl/proef/lelystad

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.