Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

De wasberg na een vakantie. We zijn iets meer dan een week weggeweest maar wat een hoeveelheid. Ik ben ook een echte strijker dus dat komt er ook nog aan.

via Internet een nieuw biosmaatje gevonden, van het weekend. Gisteren op haar verzoek gebeld. Kreeg ik vanmorgen alweer een app om 9 uur voor uitnodiging terras komende zaterdag. Daarna belde ze, want ze was geen apper.
Wat moet ik daar nou toch mee?
Relaxt toch een beetje!! Mijn overgang is nogal heftig en ik doe het rustig aan.

Het is nog lang geen zaterdag

Aan de gemeente die nu alweer van 6.45 uur met heggenscharen en bladblazers bezig zijn. 
Wat een ***herrie maakt dat. 
En het is al de zoveelste keer deze maand! Ooit is het klaar toch????

Regendrup. schreef op 26-07-2022 om 10:20:

Aan de gemeente die nu alweer van 6.45 uur met heggenscharen en bladblazers bezig zijn.

Nee regendrup,  groen groeit altijd weer aan........ Dus om de straat overzichtelijk te houden moeten ze tot de herfst nog wel 2 of 3x 

Maar ik snap je gevoel hoor.  Ergerde mij tot en jaar of 4 geleden altijd aan de buurman die nooit de heg grondig onderhanden nam maar 10 keer een klein beetje. Wij knippen de heggen 2 x per jaar grondig en dan met voor de herfst nog een klein beetje netjes maken voor de groei stopt. Dat is 2x een uur per heg (2 achter 1voor) herrie.

Buurman had maar 2 heggen maar had minstens 12 uur per jaar nodig om dat bij te houden. 

Bakblik schreef op 26-07-2022 om 10:31:

[..]

Nee regendrup, groen groeit altijd weer aan........ Dus om de straat overzichtelijk te houden moeten ze tot de herfst nog wel 2 of 3x

Maar ik snap je gevoel hoor. Ergerde mij tot en jaar of 4 geleden altijd aan de buurman die nooit de heg grondig onderhanden nam maar 10 keer een klein beetje. Wij knippen de heggen 2 x per jaar grondig en dan met voor de herfst nog een klein beetje netjes maken voor de groei stopt. Dat is 2x een uur per heg (2 achter 1voor) herrie.

Buurman had maar 2 heggen maar had minstens 12 uur per jaar nodig om dat bij te houden.

Hahaha ja dat snap ik. Maar het lijkt echt alsof ze steeds een meter doen, dan sigaretje/koffie, en dan weer een meter.

En dan zijn ze eind van de dag nog niet eens halverwege, en komen ze later van de week weer terug. 

Aan mijn dochter van 21 die met een vriendin een dagje weggaat maar nooit gaat omdat ze, oh, the drama, een zweetsnor heeft. Serieus?! Ik dacht echt dat we die tijd gehad hadden...

En toen wilde ze weggaan, waren haar autosleutels (die ze net voor de ontdekking van De Zweetsnor nog in haar handen had) kwijt. Die vond ik terug in de zwijnenstal die haar kamer moet voorstellen. Het volgende vriendje moet echt eigen woonruimte hebben, kan ze daar intrekken. Hoewel ik me stevig afvraag hoe ze ooit aan een vriendje komt, met die zweetsnor (maar die grap zal ik vanavond wel pas tegen haar maken, denk niet dat dat nu in goede aarde valt 😆).

(ik vraag me nog steeds af wat een zweetsnor is, ik zag namelijk niks, ook niet in het daglicht in de tuin...)

GLS heeft het bezorgen van mijn pakket nu al drie dagen uitgesteld.

Elke dag wordt op de track & trace de bezorgdatum naar de volgende  dag verzet. Morgen de vierde datum.

Aan twee mannen die dezelfde route als ik wandelen. Ze lopen voor me en ik heb al een paar keer gewacht, zodat ik niet pal achter ze loop, dat vind ik irtitant, ook voor hun. Maar nou loop ik steeds weer in, omdat ze de route blijkbaar kwijt zijn, of iets fotograferen. Prima als ze me even laten inhalen, maar nee, als ze ne zien gaan ze juist weer lopen, zodat ik weer pal achter ze loop  .
Loop door, stelletje sukkels. 

En ja hoor, ik zie ze alweer. Dit is echt niet leuk wandelen zo. 

Regendrup. schreef op 26-07-2022 om 10:32:

[..]

Hahaha ja dat snap ik. Maar het lijkt echt alsof ze steeds een meter doen, dan sigaretje/koffie, en dan weer een meter.

En dan zijn ze eind van de dag nog niet eens halverwege, en komen ze later van de week weer terug.

Zo gaat dat hier ook, maak het gewoon eens af!

Regendrup. schreef op 26-07-2022 om 10:20:

Oooow ja...hier zijn ze regelmatig bezig met van die 'streamers" of hoe heten die dingen, waar ze de graskanten mee afsnijden: jeng, jeng, jeng, jeng.......agressief wordt ik ervan.

Onze buurman schuin achter heeft een gardenvacuum. En stofzuiger voor de tuin.  Daar doet hij de betonjungle iedere week 2x mee. 6 x 5 meter.  Dat duurt zomaar 2 uur, iedere keer opnieuw. 
Koop een bezem! Kost minder tijd en maakt minder lawaai. 
Gelukkig nog niet gehoord sinds ik uit het ziekenhuis ben. 

Bakblik schreef op 26-07-2022 om 15:27:

Onze buurman schuin achter heeft een gardenvacuum. En stofzuiger voor de tuin. Daar doet hij de betonjungle iedere week 2x mee. 6 x 5 meter. Dat duurt zomaar 2 uur, iedere keer opnieuw.
Koop een bezem! Kost minder tijd en maakt minder lawaai.
Gelukkig nog niet gehoord sinds ik uit het ziekenhuis ben.

'betonjungle'  .    Zo iemand verdient geen tuin.

Dat ik npo start nu op mijn tablet ook niet meer in een browser kan kijken. De app kom al een tijdje niet meer. Mijn tablet is te oud ofzo. Belachelijk.

Herfstappeltaart schreef op 26-07-2022 om 15:31:

[..]

'betonjungle' . Zo iemand verdient geen tuin.

Hier een daar staat er een struikje/boom in een gat in het beton of in een bloembak. Het kan erger. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.