Huiskamer
Rondstruiner
24-07-2022 om 19:25
Toevallig las ik dit laatst, over het ziekenhuis van de toekomst, onlangs in Nijmegen geopend. Één patient per kamer!
Dit is het ziekenhuis van de toekomst: verpleegkundigen hebben meer macht en duurzaamheid is het toverwoord
https://www.volkskrant.nl/a-b1d599e1
Bakblik
24-07-2022 om 19:37
Rondstruiner schreef op 24-07-2022 om 19:25:
Toevallig las ik dit laatst, over het ziekenhuis van de toekomst, onlangs in Nijmegen geopend. Één patient per kamer!
Dit is het ziekenhuis van de toekomst: verpleegkundigen hebben meer macht en duurzaamheid is het toverwoord
https://www.volkskrant.nl/a-b1d599e1
Ziet er goed uit! Dat had ik ook wel gewild maar in mijn regio hebben ze dat nog niet.
Ben al heel blij en dankbaar dat ik ondanks de coronaachterstanden toch zo snel na de diagnose geholpen kon worden.
Er was gezegd in ieder geval voor de winter en als ik geen periode in de zomer liet "blokken" vanwege vakantie dan kon ik misschien ergens tussendoor geholpen worden. Een uitvaller vervangen of een ander gat in kostbare ok tijd opvullen en dat is gebeurd.
Bakblik
24-07-2022 om 19:38
Friezinnetje schreef op 24-07-2022 om 19:25:
aan de buren die net thuis zijn, meteen sigaret op steken, waar hun kleine bij is. En de buurman rookt een jointje. Bleh
O gatver, wat erg voor die kleine.
JtM
25-07-2022 om 09:20
Sterkte Bakblik. Hopelijk ben je snel van die zeurende vrouw af.
Mijn ergenis: ik heb weer slecht geslapen, ben zo moe en moet vandaag zo veel doen op het werk.
rionyriony
25-07-2022 om 11:35
Ik vind die verpakkingen 750 gram rozijnen van Albert Heijn echt slecht. Zwak soort plastic. Als je er van boven een hoekje vanaf knipt dan scheurt hij meteen uit als je er wat rozijnen uit schudt. En hij scheurt dan bij elk volgend gebruik steeds verder uit. Dus je hebt tig knijpers nodig om hem af te sluiten.
Het nieuwe pak rozijnen was al gescheurd toen ik hem uit mijn tas haalde. Je zou niet gedwongen moeten worden om hem direct over te gieten in een pot.
Auwereel
25-07-2022 om 15:41
Ik heb me wezenloos geërgerd aan de automobilist die meende te moeten toeteren omdat-ie me niet op n inhalen op het smalste gedeelte van een woonerf. Daar hebben nog altijd voetgangers voorrang en ik had op een andere auto of in een boom moeten klimmen om uit de weg te gaan, dus waarom toeter je? Me lekker laten schrikken ofzo? Ik ga niet uit de weg als ik niet uit de weg kan gaan... 
Elmie
25-07-2022 om 15:55
Auwereel schreef op 25-07-2022 om 15:41:
Ik heb me wezenloos geërgerd aan de automobilist die meende te moeten toeteren omdat-ie me niet op n inhalen op het smalste gedeelte van een woonerf. Daar hebben nog altijd voetgangers voorrang en ik had op een andere auto of in een boom moeten klimmen om uit de weg te gaan, dus waarom toeter je? Me lekker laten schrikken ofzo? Ik ga niet uit de weg als ik niet uit de weg kan gaan...
Sommige mensen
SuzyQFive
25-07-2022 om 16:00
Bakblik schreef op 24-07-2022 om 18:26:
[..]
Ik vind het zo erg voor die verpleegkundigen steeds die bel van kamer 4 bed 1. Het lijkt wel een kleuter die steeds even aandacht wil van de juf voor ..... ja voor wat eigenlijk?
We zijn allemaal geopereerd en hebben pijn. En als je aan je taks zit qua pijnstilling dan wordt het tanden op elkaar en doorbijten.
SuzyQFive werk jij nog als verpleegkundige? Sterkte dan, het zal de komende dagen met de warmte nog wel erger worden met het gezeur.
Daar is mijn bezoek. Leg de telefoon even weg.
Nee hoor, al een hele poos niet meer. Ik kreeg bekkeninstabiliteit dus aan het bed staan was geen optie meer. Heb daarna 17 jaar lesgegeven in het VO tot ik vier jaar geleden ziek werd en afgekeurd werd en nu werk ik vrijwillig als leerlingbegeleider. Jij nog even beterschap!
Bakblik
25-07-2022 om 16:05
Dank voor de lieve wensen en ik ben inmiddels thuis. Waar ik mijn eerste blooper alweer begaan heb.
noas_1993
25-07-2022 om 16:40
De enorme drukte in de supermarkt.
We waren er om 15.00 ivm terugkomst van vakantie, maar de komende weken probeer ik zo vroeg mogelijk te gaan.
Treurniet
25-07-2022 om 17:56
Tarp die niet recht wil hangen
Bij de bouwmarkt schroefjes gehaald, maar vastzetten lukt niet, het ding is te breed.
Buurman zou me helpen , maar was natuurlijk niet thuis.
En helaas heeft buurman de windgong ook weer opgehangen.
Mama-Inge
25-07-2022 om 18:33
Dat man nu dus echt te ver is gegaan en we eind van de middag bij de huisarts geweest zijn.
Die denkt iets iesias of spit, dus niets doen van de week, alleen liggen of lopen en medicijnen gekregen
JtM
26-07-2022 om 08:39
Beterschap voor je man Mama-Inge.
Ik heb echt een luxe ergenis: ik heb dus laatst een nieuwe blush gekocht bij MAC. Alleen heb ik het gevoel alsof ik er geen blush vanaf krijg... er zit een folie laagje ofzo overheen maar waar het dan wel door komt, geen idee.
Zou er eigenlijk even mee terug moeten maar weinig tijd.