Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Ik erger me ff aan bepaalde forummers op een ander forum. Pfff... wat een gezeik soms zeg!

aardbei35 schreef op 23-07-2022 om 11:45:

Ik erger me ff aan bepaalde forummers op een ander forum. Pfff... wat een gezeik soms zeg!

Daarom ben ik hier

LostJellyfish83

LostJellyfish83

23-07-2022 om 11:48

Herfstappeltaart schreef op 23-07-2022 om 11:47:

[..]

Daarom ben ik hier

Ik ook. Hier is het gezellig 

Herfstappeltaart schreef op 23-07-2022 om 11:47:

[..]

Daarom ben ik hier

Ah ja, ik dacht je nickname al te herkennen!

Soms denk ik er ook over om hier weer meer mee te lezen en te schrijven.

Dat andere forum is soms zooo vermoeiend met allemaal mensen die een ander willen dicteren wat ze wel en niet mogen schrijven. Super lange tenen en om het minste of geringste iets gaan melden of staffen.

Aan man.
Hij is al de hele dag kribbig en niemand kan iets goed doen.
Doet niets anders als mopperen tegen mij en  de kinderen

Mama-Inge schreef op 23-07-2022 om 13:01:

Aan man.
Hij is al de hele dag kribbig en niemand kan iets goed doen.
Doet niets anders als mopperen tegen mij en de kinderen

Das niet leuk… Kan zo de sfeer in huis bepalen hè. 

SuzyQFive schreef op 23-07-2022 om 13:09:

[..]

Das niet leuk… Kan zo de sfeer in huis bepalen hè.

Ja, klopt en weet je, ik snap ook wel dat hij humeurig is, want hij kan lichamelijk niet heel veel en dat frustreert hem heel erg.

Maar af en toe ben ik dat gemopper zo zat, Hij luistert ook niet naar zijn lichaam en gaat dus steeds te ver omdat hij zo graag bepaalde dingen zelf wil doen. Waardoor hij dus weer meer pijn/ last heeft ....

Mama-Inge schreef op 23-07-2022 om 13:27:

[..]

Ja, klopt en weet je, ik snap ook wel dat hij humeurig is, want hij kan lichamelijk niet heel veel en dat frustreert hem heel erg.

Maar af en toe ben ik dat gemopper zo zat, Hij luistert ook niet naar zijn lichaam en gaat dus steeds te ver omdat hij zo graag bepaalde dingen zelf wil doen. Waardoor hij dus weer meer pijn/ last heeft ....

Mannen kunnen zo eigenwijs zijn 😬

Mug schreef op 23-07-2022 om 11:42:

[..]

Haha, ja klopt. Alles gedaan en doorgegeven, maar de belastingdienst wil er niet aan. Ik weet niet wat dat is daar hoor, als iemand geen geld wil, snappen ze er niks van kennelijk

(lief dat jullie meedenken!)

Dit hebben wij al een paar jaar met kindgebonden budget. Wordt ieder jaar gestort terwijl we het niet aanvragen. We hebben er geen recht op en weten dat. Bellen, inloggen, aanpassen, ieder jaar opnieuw. Aan het eind van het jaar krijgen we een brief waarin staat; "u heeft teveel kindgebonden budget ontvangen". No shit Sherlock! We betalen het netjes terug, en het jaar erna begint dit allemaal weer opnieuw. Onmogelijk om er vanaf te komen😂, we zijn zelfs al gestopt met proberen. Maar het is belachelijk natuurlijk.

[..]

Elmie schreef op 23-07-2022 om 13:51:

[..]

Ik herken het gedrag bij mezelf. Meestal ben ik wel braaf en luister ik naar mijn lichaam, maar soms ben ik de pijn en alles zo zat en dan doe ik zoals jouw man...... 😬

En ik ben geen man 😉

LostJellyfish83

LostJellyfish83

23-07-2022 om 14:16

Mischa83 schreef op 23-07-2022 om 14:00:

[..]

Dit hebben wij al een paar jaar met kindgebonden budget. Wordt ieder jaar gestort terwijl we het niet aanvragen. We hebben er geen recht op en weten dat. Bellen, inloggen, aanpassen, ieder jaar opnieuw. Aan het eind van het jaar krijgen we een brief waarin staat; "u heeft teveel kindgebonden budget ontvangen". No shit Sherlock! We betalen het netjes terug, en het jaar erna begint dit allemaal weer opnieuw. Onmogelijk om er vanaf te komen😂, we zijn zelfs al gestopt met proberen. Maar het is belachelijk natuurlijk.

😂 onmogelijk inderdaad!  Daar moet hoognodig de bezem eens doorheen. 

Moyrrie schreef op 23-07-2022 om 14:14:

[..]

[..]

Ik herken het gedrag bij mezelf. Meestal ben ik wel braaf en luister ik naar mijn lichaam, maar soms ben ik de pijn en alles zo zat en dan doe ik zoals jouw man...... 😬

En ik ben geen man 😉

Dat kan ik dan ook wel weer begrijpen 😎

Vanmorgen stapt man overduidelijk met verkeerde been uit bed, alles en iedereen op zijn pad moet het dan ontgelden.

Na een hoop lelijk doen over en weer ( goh wat weer een gezelligheid op de zaterdag ochtend)…lijkt de bui opeens verdwenen..meneer wil weer kusje, kusje doen?

Zonder enige aanleiding met zo’n klote humeur ons lopen vervelen, en zonder enige aanleiding is het nu weer ok?

ZOEK HET LEKKER UIT!! (zet grunt stem op)

Elmie schreef op 23-07-2022 om 13:51:

[..]

Niet alleen mannen, ik ben zelf ook chronisch ziek en ga ook te vaak over mijn grens 😬. Is gewoon heel lastig. Zeker als je de ene dag meer kan dan de andere dag. 

[..]

Ik ben dus ook beperkt maar probeer wel het gezin daar zo min mogelijk onder te laten lijden. Bovendien word je alleen maar humeuriger van humeurig zijn 😅. Vakanties zijn wel lastig. Ik kan dan niet de rust vinden om even te gaan liggen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.