Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Helena71 schreef op 12-07-2022 om 01:09:

[..]

Waar koop jij dan? Want grapefruits zijn hier “maar” 2,99.

Ik had ze gisteren bij de Jumbo. Die hadden alleen losse en ik wilde er 4. Donderdag moet ik in de stad zijn en ga ik naar de Lidl, daar zijn ze ook goedkoper. 

Dat mijn ouders buiten willen ontbijten. Veel te koud op het balkon!
En dat alleen maar omdat er een e-reader aan een laptop ligt te laden. 

(Op een berg in Noorwegen)

JtM

JtM

12-07-2022 om 08:59 Topicstarter

Ik heb vanacht in mijn slaap een muggenbult met een korstje volledig open gekrabt. Het kleine wondje is helaas niet meer zo klein

LostJellyfish83

LostJellyfish83

12-07-2022 om 09:23

Aan een vlieg in huis, die de hele tijd op mijn been gaat zitten.

Mug schreef op 12-07-2022 om 09:23:

Aan een vlieg in huis, die de hele tijd op mijn been gaat zitten.

Aan vliegen überhaupt! Er zitten er veel, vieze beesten 😖

aan een bedrijf waar ik iets gekocht heb, maar helemaal niks van hoor … kan ik ze weer bellen 

CavernousSanddollar80

CavernousSanddollar80

12-07-2022 om 10:46

noas_1993 schreef op 12-07-2022 om 08:45:

Dat mijn ouders buiten willen ontbijten. Veel te koud op het balkon!
En dat alleen maar omdat er een e-reader aan een laptop ligt te laden.

(Op een berg in Noorwegen)

Mag jij niet gewoon binnen zitten?

Helena71 schreef op 12-07-2022 om 10:46:

[..]

Mag jij niet gewoon binnen zitten?

Daarin zijn ze nogal moeilijk, want dat is niet gezellig. Ze hadden al voor 3 gedekt en omdat ik geen zin had in discussie heb ik het maar zo gelaten.

Gister eind van de middag scheen de zon flink, ik binnen lekker op de bank, een paar minuten later "je mag wel buiten gaan zitten hoor" af en toe zo vermoeiend zulke opmerkingen 

TanSwallow86

TanSwallow86

12-07-2022 om 15:56

Stomme kuiken die ik ben. 
Ik ging wat pepertjes malen en dan bakje doen voor in de vriezer.
Heb specifiek gelet op geen aanraking met pitjes, handen goed gewassen. 
Ik raak mijn linker oog aan ivm jeuk en toch brand mijn oog. Toch niet goed schoongemaakt 

BlushingCaribou16

BlushingCaribou16

12-07-2022 om 15:58

HarleyQuin schreef op 12-07-2022 om 15:56:

Stomme kuiken die ik ben.
Ik ging wat pepertjes malen en dan bakje doen voor in de vriezer.
Heb specifiek gelet op geen aanraking met pitjes, handen goed gewassen.
Ik raak mijn linker oog aan ivm jeuk en toch brand mijn oog. Toch niet goed schoongemaakt

Balen. Ik doe dit soort dingen altijd met handschoentjes aan. 

TanSwallow86

TanSwallow86

12-07-2022 om 16:09

Arena89 schreef op 12-07-2022 om 15:58:

[..]

Balen. Ik doe dit soort dingen altijd met handschoentjes aan.

Ik heb ze wel liggen, maar ik dacht, als ik nou voorzichtig doe en met schaar de steeltjes verwijder dan kan wel. Nou ja, het brand niet meer

BlushingCaribou16

BlushingCaribou16

12-07-2022 om 16:14

HarleyQuin schreef op 12-07-2022 om 16:09:

[..]

Ik heb ze wel liggen, maar ik dacht, als ik nou voorzichtig doe en met schaar de steeltjes verwijder dan kan wel. Nou ja, het brand niet meer

Gelukkig! Ik ben zelf altijd een beetje onhandig , dus voor de zekerheid gebruik ik Laura’s handschoentjes. 

Heerlijke dag aan het zwembad, laat ik ‘m verpesten door een mail van het vakantiepark - met nieuwe huurtarieven per nieuw huurcontract. Ik woon hier zo graag, maar het wordt steeds moeilijker te betalen .

Wobbelkont schreef op 12-07-2022 om 16:27:

Heerlijke dag aan het zwembad, laat ik ‘m verpesten door een mail van het vakantiepark - met nieuwe huurtarieven per nieuw huurcontract. Ik woon hier zo graag, maar het wordt steeds moeilijker te betalen .

Ik snap dat het balen is maar je hebt al mazzel dat je überhaupt nog op een vakantiepark mag wonen. Overal in Nederland zijn mensen er al vanaf gegooid qua permanente bewoning. 

Poezie schreef op 12-07-2022 om 16:33:

[..]

Ik snap dat het balen is maar je hebt al mazzel dat je überhaupt nog op een vakantiepark mag wonen. Overal in Nederland zijn mensen er al vanaf gegooid qua permanente bewoning.

Het mag hier ook niet. De gemeente is alleen gestopt met handhaven i.v.m. Corona - en nu een nieuwe gemeenteraad. 

Ja ik woon er illegaal. Maargoed, alle huizen, appartementen, containerwoningen, studentenkamers worden hier opgekocht door ASML. Geen enkele kans om daar tussen te komen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.