Huiskamer
HAHA!wait..what
06-07-2022 om 22:09
Nah wat raar Lientje! Klinkt inderdaad niet als een leuke school zo.. Waren ze altijd al zo?
Grrrr, echt hoor.. Nu hebben de achterburen enorm veel lawaai in de tuin. Keiharde muziek/gelach en getrap met een bal tegen een metalen hekwerk.. Past wel echt bij deze dag 🙄 (en ja oké, ik besef ook dat ik gewoon even heel weinig nog kan hebben haha 😅)
lientje69
06-07-2022 om 22:47
HAHA!wait..what schreef op 06-07-2022 om 22:09:
Nah wat raar Lientje! Klinkt inderdaad niet als een leuke school zo.. Waren ze altijd al zo?
Grrrr, echt hoor.. Nu hebben de achterburen enorm veel lawaai in de tuin. Keiharde muziek/gelach en getrap met een bal tegen een metalen hekwerk.. Past wel echt bij deze dag 🙄 (en ja oké, ik besef ook dat ik gewoon even heel weinig nog kan hebben haha 😅)
Ja. Deze mentor leraar had steevast commentaar op leerlingen
Nooit was het goed genoeg. Dan weer de houding, dan weer de inzet, dan weer de motivatie die niet deugde. Zal wel de manier van motiveren zijn geweest en ik geloof best dat jong volwassenen moeilijk les te geven en te motiveren zijn soms, maar deze klas heeft zoveel tegenslag gehad. Ernstige ziektes, ongelukken, noem maar op. En toch stonden 18 gediplomeerde zorgtoppers daar. Ik vond het echt de verdrietigste diploma uitreiking ooit. Snap niet hoe je als mentor bedenkt dat iedereen een sneer na geven tijdens iets wat feestelijk zou moeten zijn een goed idee is. Ik was overigens lang niet de enige die er zo over dacht.
Wobbelkont
06-07-2022 om 23:09
Ik baal van het feit dat m’n verjaardagsballon - gevuld met helium - door de tuindeuren de vrijheid op is gaan zoeken! Ik had ‘m al een keer tegengehouden, maar nu was ik te laat 
Dolfje
07-07-2022 om 07:13
Dat ik weer niet heb doorgeslapen en alweer veel te vroeg wakker ben en de dag dus al moe begin. Moet straks werken en daarna naar mijn moeder wat ook al niet heel fijn is altijd.
stokstaart
07-07-2022 om 11:08
aan een cv installateur, ze hebben ooit eens van iemand een verkeerd telefoon nummer gehad. De mijne dus. Ze zoeken mij niet eens en ik woon aan de andere kant van het land.
Herkende het nummer niet en schrok me de blubbers omdat ik 3x achter elkaar gebeld werd en ik kon niet opnemen. Ik ben namelijk op de operatiekamer aan het werk. Moest ik me eerst laten aflossen door een collega en daarna terug bellen.
Zucht.
Elmie
07-07-2022 om 11:27
Bouwvakkers die geen rekening houden met hun omgeving en de hele tijd keihard vals zingen 😖 Ik moet ongesteld worden en ik heb al niet zo'n best humeur maar kan die knop even uit? Pfff
Auwereel
07-07-2022 om 13:37
Aan collega's die mijn mail niet beantwoorden voor een vraag die toch redelijk belangrijk is. Dat je dezelfde dag er niet aan toe komt, begrijp ik. Zelfs de dag erna, ok, maar binnen een week moet toch wel lukken? Komt mijn mail in je spambox terecht of kan je planning niets schelen?
Haha, ik zit me al een dag of wat te ergeren, ik post dit en wie weet zit collega ook op dit forum want opeens is er mail! Gisteren stopt een feestje nadat ik mijn ergernis post hier, vandaag reageert een collega, wat een effectief draadje is dit voor mij!
Elmie
07-07-2022 om 14:21
Auwereel schreef op 07-07-2022 om 13:37:
Aan collega's die mijn mail niet beantwoorden voor een vraag die toch redelijk belangrijk is. Dat je dezelfde dag er niet aan toe komt, begrijp ik. Zelfs de dag erna, ok, maar binnen een week moet toch wel lukken? Komt mijn mail in je spambox terecht of kan je planning niets schelen?Haha, ik zit me al een dag of wat te ergeren, ik post dit en wie weet zit collega ook op dit forum want opeens is er mail! Gisteren stopt een feestje nadat ik mijn ergernis post hier, vandaag reageert een collega, wat een effectief draadje is dit voor mij!
Hahahaha nou je het zegt, kom net terug en de klussers zijn ook gestopt met zingen 😆
Auwereel
07-07-2022 om 14:43
Nog een poging, ze zitten nu kantjes te maaien met erg herrieachtige maaiers. Raam moet open vanwege Covid-luchten...
Serieus, ik zat me alweer een poosje te ergeren en ik durk op verzend en hij stopt! HOE KAN DIT?!
TanSwallow86
07-07-2022 om 15:37
Auwereel schreef op 07-07-2022 om 14:43:
Nog een poging, ze zitten nu kantjes te maaien met erg herrieachtige maaiers. Raam moet open vanwege Covid-luchten...Serieus, ik zat me alweer een poosje te ergeren en ik durk op verzend en hij stopt! HOE KAN DIT?!
![]()
![]()
Is koffie pauze
Rondstruiner
07-07-2022 om 15:40
Ik erger me aan de wappies en complotdenkers waar je nergens meer aan lijkt te ontkomen.
Regendrup.
07-07-2022 om 17:33
Auwereel schreef op 07-07-2022 om 14:43:
Nog een poging, ze zitten nu kantjes te maaien met erg herrieachtige maaiers. Raam moet open vanwege Covid-luchten...Serieus, ik zat me alweer een poosje te ergeren en ik durk op verzend en hij stopt! HOE KAN DIT?!
![]()
![]()
Hahahaha geef mij die gave!