Huiskamer
stokstaart
27-06-2022 om 19:10
aan mijn 50+ muggenbulten die jeuken als de ziekte en de vandaag gekochte azaron werkt niet, de anti allergie pillen werken 3 uurtjes en maar half en ik ben het spuugzat. Ik ben op de camping dus kan ook niet meer dan zo min mogelijk krabben en hopen dat ik komende nacht een beetje slaap omdat ik de afgelopen 2 nachten van de jeuk heb wakker gelegen...
Het is overigens wel zeker mug en geen rups want ze vallen me gewoon aan ondanks 3 lagen echte deet.
LostJellyfish83
27-06-2022 om 19:19
stokstaart schreef op 27-06-2022 om 19:10:
aan mijn 50+ muggenbulten die jeuken als de ziekte en de vandaag gekochte azaron werkt niet, de anti allergie pillen werken 3 uurtjes en maar half en ik ben het spuugzat. Ik ben op de camping dus kan ook niet meer dan zo min mogelijk krabben en hopen dat ik komende nacht een beetje slaap omdat ik de afgelopen 2 nachten van de jeuk heb wakker gelegen...
Het is overigens wel zeker mug en geen rups want ze vallen me gewoon aan ondanks 3 lagen echte deet.
Azaron werkt bij mij ook nooit. Nu heb ik Jungle Formula Maximum en dan blijven ze tenminste een paar uur weg.
Muggen zijn krengen (vandaar mijn nick ook
)
LostJellyfish83
27-06-2022 om 19:37
stokstaart schreef op 27-06-2022 om 19:31:
de jungle formula tegen de jeuk?
Nee, tegen het steken. Tegen de jeuk heb ik een zalfje uit Duitsland, die werkt echt heel goed.
rooiekater
27-06-2022 om 20:01
stokstaart schreef op 27-06-2022 om 19:31:
de jungle formula tegen de jeuk?
Ik zou iets met 50% deet kopen. Voor de jeuk azijn
CavernousSanddollar80
27-06-2022 om 20:02
De HAP en de digitale thuisarts. De een stuurt me naar de ander en die ander stuurt me weer terug.
En ik voel me nog steeds akelig.
Dolfje
27-06-2022 om 20:13
Aan een verpakking. Ik heb https://www.parrano.com/nl-nl/producten/parrano-strooikaas-originale deze gekocht maar onder het rode zit een folie. Nu dacht ik je draait de dop eraf en dan die folie peuter je los maar dat gaat dus niet. Nu hebben we hem aan de kant met het grote strookvlak los gesneden maar onder de gastjes lukt dat niet.
Stom ding.
redbulletje
27-06-2022 om 20:21
Dolfje schreef op 27-06-2022 om 20:13:
Aan een verpakking. Ik heb https://www.parrano.com/nl-nl/producten/parrano-strooikaas-originale deze gekocht maar onder het rode zit een folie. Nu dacht ik je draait de dop eraf en dan die folie peuter je los maar dat gaat dus niet. Nu hebben we hem aan de kant met het grote strookvlak los gesneden maar onder de gastjes lukt dat niet.
Stom ding.
Ik heb daar onlangs ook over geklaagd en 5 euro gestort gekregen. Ze gaven als uitleg dat bij het vervangen van een machineonderdeel de dop te vast geschroefd werd maar dat ze dat inmiddels weer hebben aangepast. Maar de slechte verpakkingen staan nog wel in de winkel.
MidasWolf
27-06-2022 om 20:22
Dolfje schreef op 27-06-2022 om 20:13:
Stom ding.

Vernieuwd(zie verpakking), nu met extra irritante opening. Oefening voor cognitieve vaardigheden. Waarom makkelijk maken als het moeilijk kan. 
redbulletje
27-06-2022 om 20:41
en verkleind ook nog, vind ik ook niet praktisch want ik ben grootverbruiker van dat spul
Dolfje
27-06-2022 om 21:14
Ah geinig dat je dan geld gestort hebt gekregen Redbul. Het gaat zo wel maar stom vond ik het wel.
redbulletje
27-06-2022 om 21:20
Dolfje schreef op 27-06-2022 om 21:14:
Ah geinig dat je dan geld gestort hebt gekregen Redbul. Het gaat zo wel maar stom vond ik het wel.
Ja vond ik een sympathieke reactie. Niet elk bedrijf waar je klaagt doet er iets mee. Ooit een keer geklaagd over het gebrek aan smaak bij de Heartbreakers en toen kreeg ik een doos met diverse chips thuisgestuurd (maar de smaak is helaas niet verbeterd)
BrightEchidna89
27-06-2022 om 23:12
Rondstruiner schreef op 27-06-2022 om 15:27:
Aan de toename van het aantal mansplainende mannen de laatste tijd die een ban op het Viva forum hebben gekregen en daarom hierheen komen.
Aan de dominantie van teergevoelige vrouwen wier argumentatie stopt bij het gegeven dat je een blanke man bent en het nooit kunt begrijpen.
Cookielover
27-06-2022 om 23:15
Valdemar schreef op 27-06-2022 om 23:12:
[..]
Aan de dominantie van teergevoelige vrouwen wier argumentatie stopt bij het gegeven dat je een blanke man bent en het nooit kunt begrijpen.
Gelukkig ben jij er; de Alwetende Man die de Domme Vrouwtjes even uit komt leggen hoe het allemaal in elkaar zit.
Schei toch uit.
BrightEchidna89
27-06-2022 om 23:29
Cookielover schreef op 27-06-2022 om 23:15:
[..]
Gelukkig ben jij er; de Alwetende Man die de Domme Vrouwtjes even uit komt leggen hoe het allemaal in elkaar zit.
Schei toch uit.
Ik spreek niet over domme vrouwtjes, maar als iemands argumentatie neerkomt op het gegeven dat ik een man ben, dan vind ik dit inderdaad heel beperkt.
Net zoals jouw post dus, waarbij je niets anders doet dan afgeven op het gegeven dat ik een man ben. Rot op en ga in de kleuterschool debatteren.