Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

lientje69 schreef op 13-06-2022 om 15:03:

Ik erger me aan mijn schoonmoeder. Ze is op oorlogspad en maakt met iedereen ruzie. En is niet voor rede vatbaar. Zucht. Zowel dochter als zoon ( mijn man ) hebben nu afgehaakt. Ik blijf nu over voor de mantelzorg. Vind het lastig, kan haar toch niet aan haar lot over laten? Maar ze is echt heel onredelijk en gaat ongelooflijk tekeer. Niks is er goed en niks doen we goed..

Dementie?

mijn kitten scheurt steeds de vuilniszak in de vuilnisbak stuk.

Beterlaat2021! schreef op 13-06-2022 om 18:09:

[..]

Dementie?

Daar beginnen  we langzamerhand  wel aan te denken ja. Maar dit soort buien heeft ze al jaren, het wordt alleen  steeds erger lijkt het wel.

CavernousSanddollar80

CavernousSanddollar80

14-06-2022 om 09:15

lientje69 schreef op 13-06-2022 om 15:01:

[..]

Ja , je weet tog....de great reset enzo

Corona, de oorlog, voedsel en brandstofprijs, allemaal een vooropgezet plan om ons onder de duim te krijgen

#sarcasmemodus uit#

Nou weet ik niet waar jij exact op doelt, maar ik had het over een heel ander onderwerp. 

Ergeren dekt de lading niet, maar ik wil het toch even kwijt.

Ik word zo ontzettend boos, maar ook verdrietig van dit bericht. Een man die een jaar lang een 12-jarig meisje, zijn stiefdochter, heeft verkracht terwijl haar mama aan het werk was. Zodat het meisje met 13 jaar zwanger was en abortus moest ondergaan.

En dan krijgt hij 6 jaar cel. Hij heeft geen psychische stoornis, dus geen tbs. Hij hoeft ook geen enkele behandeling te volgen, omdat men de kans op herhaling klein acht (waar hebben we dat onlangs nog gehoord hè, Donny M. !).

Ik vind 6 jaar echt zo bizar weinig voor wat deze man heeft gedaan.

https://nos.nl/artikel/2432626-zes-jaar-cel-voor-verkrachten-en-zwanger-maken-stiefdochter

Rondstruiner schreef op 14-06-2022 om 13:58:

Ik word zo ontzettend boos, maar ook verdrietig van dit bericht. Een man die een jaar lang een 12-jarig meisje, zijn stiefdochter, heeft verkracht terwijl haar mama aan het werk was. Zodat het meisje met 13 jaar zwanger was en abortus moest ondergaan.

En dan krijgt hij 6 jaar cel. Hij heeft geen psychische stoornis, dus geen tbs. Hij hoeft ook geen enkele behandeling te volgen, omdat men de kans op herhaling klein acht (waar hebben we dat onlangs nog gehoord hè, Donny M. !).

https://nos.nl/artikel/2432626-zes-jaar-cel-voor-verkrachten-en-zwanger-maken-stiefdochter

Ja, dat meisje heeft levenslang… 

Iemand dicht bij mij kreeg maar 1 dag cel en 2 jaar voorwaardelijk omdat ze maar gedeeltelijk toerekeningsvatbaar was (niet voor verkrachting, wel een zedenmisdrijf). 

Ik erger me aan domme reclames die nergens op slaan en domme resultaten van Google.

Je laat hem (bijvoorbeeld) zoeken naar "schaal design wit" (of iets dergelijks) en wat je krijgt zijn zwarte schalen die wel weird zijn maar absoluut geen design. De eerste resultaten, soms wel vijf of meer zijn bedrijven die je aanschreeuwen: "zoek je een schaal wit? Kijk gauw bij..." om vervolgens bij paarse soepkommen uit te komen die je helemaal niet zoekt. Of een heel lange pagina waar ergens wel misschien een witte schaal op moet staan maar die véél te lang is om helemaal door te scrollen.

Ik ga online winkelen echt haten op deze manier.

En dan te bedenken dat een bedrijf echt bij elke klik een bedrag moet betalen aan google. Niet dat het mij iets kan schelen want ze zijn rijk genoeg, maar de kopers moeten daarvoor opdraaien.

Zo erger ik me aan booking.com die ondanks dat ik 2 kamers voor 2 personen zoek toch telkens weer met opties komt waarbij er maar 1 slaapkamer voor 2 personen is. Wat begrijpen ze niet aan geen kamer willen delen?

Maar even de anderen in de gevangenis laten weten wat hij gedaan heeft. Weet hij meteen wat verkrachting met je doet. Ik weet dat dit niet mag maar bij zo’n figuur zou je het wel willen. 

redbulletje schreef op 14-06-2022 om 14:55:

Zo erger ik me aan booking.com die ondanks dat ik 2 kamers voor 2 personen zoek toch telkens weer met opties komt waarbij er maar 1 slaapkamer voor 2 personen is. Wat begrijpen ze niet aan geen kamer willen delen?

Je zou op deze manier echt een heel lage dunk krijgen van "artificiële intelligentie".

rionyriony schreef op 14-06-2022 om 14:59:

[..]

Je zou op deze manier echt een heel lage dunk krijgen van "artificiële intelligentie".

Het wil er gewoon niet in dat mensen niet bereid zijn een kamer te willen delen denk ik. Wel heel irritant.

CavernousSanddollar80

CavernousSanddollar80

14-06-2022 om 16:35

redbulletje schreef op 14-06-2022 om 14:55:

Ik zocht onlangs een Bed and Breakfast voor 3 personen. Maar dan wel 2 kamers. Dat snapt het systeem ook niet. 

Ik word zo ontzettend boos, maar ook verdrietig van dit bericht. 

Het is ook om woedend van te worden. Schrale troost is dan dat die jaren voor hem waarschijnlijk erg lang gaan aanvoelen, omdat kinderverkrachters het meestal niet heel gezellig hebben in de bak. En ik denk dat zijn medegedetineerden daar snel genoeg achter komen. 

Helena71 schreef op 14-06-2022 om 09:15:

[..]

Nou weet ik niet waar jij exact op doelt, maar ik had het over een heel ander onderwerp.

Ik doelde op de vele facebookreacties bijvoorbeeld onder een bericht van een overleden jongen( komt door de vaccinaties) , berichten over prijsstijgingen met reacties als het is een vooropgezet plan, we moeten allemaal arm worden, we gaan naar een communistisch systeem enzDat soort reacties  vallen  mij op op Facebook momenteel.  

Maar jij hebt het dus over iets anders. Nevermind. Dan heb ik niks gezegd

Ik erger me groen en geel aan die K%# DHL. Van de week was ik gewoon thuis. Krijg ik een bericht; u was niet thuis.
Vandaag lag het om 18u eindelijk bij een of ander ophaalpunt, niet bepaald om de hoek. Was ik daar eindelijk, die vrouw zei ook nog dat de DHL er geen zin in heeft en ze bij hen dumpt,  kreeg ik m niet mee omdat ik me niet kon legitimeren. Echt serieus. Ik was al moe en ben -inwendig omdat zij ook maar doet wat de DHL wil- ontploft.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.