Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

12-06-2022 om 13:04

SuzyQFive schreef op 12-06-2022 om 12:43:

[..]

Gelukkig maar. Het ziet er altijd eng uit in je oog 😬. Ik heb een te hoge hersendruk en heb het regelmatig.

Vooral het bloedpropje baarde me wat zorgen.  

Friezinnetje schreef op 12-06-2022 om 12:27:

[..]

Hoef niet langs te komen.

Gelukkig, hopelijk trekt het snel weg.

Dat het heerlijk weer is en ik wéér niet kan ontspannen in eigen tuin vanwege boorhamers sinds gisterochtend. Ik merk dat zich hele naargeestige gedachtes vormen.

rooiekater schreef op 12-06-2022 om 09:40:

[..]

Ik voel je frustratie en ellende.

Ik ook maar bij mij is het psoriasis. En heb in de loop van de jaren kapitalen uitgegeven aan middeltjes van de huisarts maar niks helpt.

Gisteren, voor de tweede maal.  Ik  (V)  was ergens met een vriendin en toen werd ons gevraagd : hoe lang zijn jullie al samen?
Terwijl ik een latrelatie heb met mijn vriend en er tussen die vriendin en mij totaal geen spanning is. Zij oogt een beetje grijze muis ik ben wat vlotter en kleurrijker.
Ik snap niet dat men denkt dat wij een setje zijn en ben te verbaasd om ad rem te reageren...

Beterlaat2021! schreef op 12-06-2022 om 14:30:

Gisteren, voor de tweede maal. Ik (V) was ergens met een vriendin en toen werd ons gevraagd : hoe lang zijn jullie al samen?
Terwijl ik een latrelatie heb met mijn vriend en er tussen die vriendin en mij totaal geen spanning is. Zij oogt een beetje grijze muis ik ben wat vlotter en kleurrijker.
Ik snap niet dat men denkt dat wij een setje zijn en ben te verbaasd om ad rem te reageren...

Het is ook een rare vraag. Tenzij jullie zelf de indruk gaven een paar te zijn. Maar het antwoord is simpel: "Niet. Dit is gewoon een vriendin waar ik even een terrasje mee pak."

Dat man meende dat ik wel wat tijd voor mezelf kon gebruiken en hij vanmorgen weg ging met de kinderen 
Heel leuk en lief, maar ik heb wel 10 minuten gezeten, want ik was met van alles bezig wat oom niet kon blijven liggen
En ik zit nu net weer, want man had vanmiddag nog wat hulp nodig.
Hoezo tijd voor mezelf, ben wel klaar met deze dag, pffff

Dat ik sinds vandaag geen RTL terug kan kijken via Chroome 

Beterlaat2021! schreef op 12-06-2022 om 14:30:

Gisteren, voor de tweede maal. Ik (V) was ergens met een vriendin en toen werd ons gevraagd : hoe lang zijn jullie al samen?

Apart hè. Zouden ze dat ook aan een heterostel vragen?

Met een vriendin was ik op een verjaardag. Wij kennen beiden de jarigen en elkaar al jaren. Kregen we ook de vraag; hoe lang wij een setje waren? Nu had die vent wel teveel op, dat verklaart het vast. We zijn er vol in mee gegaan.

Dolfje schreef op 12-06-2022 om 14:15:

[..]

Ik ook maar bij mij is het psoriasis. En heb in de loop van de jaren kapitalen uitgegeven aan middeltjes van de huisarts maar niks helpt.

Mijn moeder en twee nichtjes van haar hadden het ook. Het beste hielp haar gewoon hele simpele goudsbloemzalf. Maar klimaat in NL is gewoon rot voor psoriasis. Rond de Middellandse Zee had ze er minder last van. En een van die nichten emigreerde naar Zuid Afrika en had er daar bijna geen last meer van. 
Mijn moeder is er trouwens uiteindelijk wel vanaf gekomen toen ze chemokuren kreeg (want dat richt zich op snelgroeiende cellen). Maar ze is ook niet lang daarna overleden dus of dat blijvend was 🤷🏼‍♀️. 

SuzyQFive schreef op 12-06-2022 om 17:04:

[..]

Mijn moeder en twee nichtjes van haar hadden het ook. Het beste hielp haar gewoon hele simpele goudsbloemzalf. Maar klimaat in NL is gewoon rot voor psoriasis. Rond de Middellandse Zee had ze er minder last van. En een van die nichten emigreerde naar Zuid Afrika en had er daar bijna geen last meer van.
Mijn moeder is er trouwens uiteindelijk wel vanaf gekomen toen ze chemokuren kreeg (want dat richt zich op snelgroeiende cellen). Maar ze is ook niet lang daarna overleden dus of dat blijvend was 🤷🏼‍♀️.

Goudsbloemzalf heb ik ook en werkt goed voor de plek op mijn arm maar in mijn haar is dat lastiger. Ben nu sinds gisteren op vakantie in Griekenland en het is nu ook meteen minder. Maar het is niet altijd zo dat ik er op vakantie minder last van heb.

Aan man. Ik ben ook moe maar ga niet op de bank liggen terwijl er van alles gedaan moet worden!!! Ik hoef geen goede raad, even hier neerkwakken is voldoende 

gisteren uit de zon gebleven voor zo ver het kon extra gesmeerd mer factor 50 en toch verbrand het begint al te vervellen. 

Ik heb me vandaag niet geërgerd. Ja, toch een beetje, dat de AH iets in de reclame gaat gooien dat kennelijk zo'n succes is dat het uitverkocht is, terwijl het voor mij gewoon een  regulier artikel is wat ik nu ergens anders moet gaan halen.

Maar goed, misschien is die uit die andere winkel wel lekkerder en dat had ik nooit geweten als het bij de Appie niet uitverkocht was geweest.

aan de H&M, volgens hebben ze daar echt een hekel aan vrouwen met vormen en die zelfscan kassa's zijn ook onzinnig gaat altijd wat fout daar 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.