Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Treurniet schreef op 11-06-2022 om 18:52:

vrouwen die erbij lopen met zoveel kleding aan dat je net zo goed niks aan kan doen.
Ze denken dat ze knap zijn, maar ik zou er niet mee over straat durven.

Knip, erg ongepast.

Ja sorry had het er niet zo moeten neerzetten.

Persoonlijk zou ik me nooit zo bloot kleden.

Je mag toch ook niet bloot over straat, en terecht.

Treurniet schreef op 11-06-2022 om 19:32:

[..]

Ja sorry had het er niet zo moeten neerzetten.

Persoonlijk zou ik me nooit zo bloot kleden.

Je mag toch ook niet bloot over straat, en terecht.

Het is zomer!

Wat maakt jou dat nou uit wat andere mensen aanhebben?! Ik snap werkelijk niet hoe iemand zich daar nou aan kan ergeren. (Tenzij iemand echt extreem onzeker is over zijn/haar eigen uiterlijk en daardoor jaloers op iedereen die zich niet nadrukkelijk onzeker toont.)

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

11-06-2022 om 22:48

kutpoot, kutpijn kutalles, echt.

CavernousSanddollar80

CavernousSanddollar80

12-06-2022 om 02:48

Ik erger me nu. Aan een stel jongelui. Die buiten staan te kwekken (waarschijnlijk na uitgaan). Doe gewoon stil. Er slapen mensen (niet meer nu dus). 
En ik erger me aan hun ouders, die dus blijkbaar een steek hebben laten vallen op dit gebied.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

12-06-2022 om 08:57

ik hang in de wacht voor de dokterswacht. Wachttijd minimaal 30 minuten

Helena71 schreef op 12-06-2022 om 02:48:

Ik erger me nu. Aan een stel jongelui. Die buiten staan te kwekken (waarschijnlijk na uitgaan). Doe gewoon stil. Er slapen mensen (niet meer nu dus).
En ik erger me aan hun ouders, die dus blijkbaar een steek hebben laten vallen op dit gebied.

Hier laatst ook.

Ik ben er op in nachthemd heengegaan en van afstand gevraagd of het iets zachter kon. Dat hielp.

JtM

JtM

12-06-2022 om 09:26 Topicstarter

Ik heb zo'n jeuk   
Heb een eczeem plek achter op mn hoofd onder m'n haar en het jeukt zo erg. Heb die plek al helemaal open gekrabt natuurlijk en genezen jeukt ook. Maar ik blijf het maar open krabben had mezelf vanochtend (weer) voorgenomen om niet te gaan krabben, alweer mislukt.

Friezinnetje schreef op 12-06-2022 om 08:57:

ik hang in de wacht voor de dokterswacht. Wachttijd minimaal 30 minuten

Oh, wat erg. Ik hoorde laatst ook zoiets hier in de buurt. De zorg is toch wel echt compleet aan het instorten zeg.

Sterkte, hoop dat je inmiddels bent geholpen en dat het meevalt, wat het ook is.

JtM schreef op 12-06-2022 om 09:26:

Ik heb zo'n jeuk
Heb een eczeem plek achter op mn hoofd onder m'n haar en het jeukt zo erg. Heb die plek al helemaal open gekrabt natuurlijk en genezen jeukt ook. Maar ik blijf het maar open krabben had mezelf vanochtend (weer) voorgenomen om niet te gaan krabben, alweer mislukt.

Ik voel je frustratie en ellende. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

12-06-2022 om 09:41

Rondstruiner schreef op 12-06-2022 om 09:33:

[..]

Oh, wat erg. Ik hoorde laatst ook zoiets hier in de buurt. De zorg is toch wel echt compleet aan het instorten zeg.

Sterkte, hoop dat je inmiddels bent geholpen en dat het meevalt, wat het ook is.

35 minuten gehangen, 10 minuten gesproken (snap wel dat de wachttijd zolang is dan), nu overleg en ik word zo terug gebeld. Heb een adertje gesprongen in mijn oog, maar er zit ook een bloedprop in, en die irriteert erg in het oog. En omdat het het oog is, wil ik niet dat dat het oog beschadigd. Zit er allemaal wat eng uit 

Ik erger me aan mijn pubers die elkaar al in de weg zitten sinds ze wakker zijn. Grrrr. 

Friezinnetje schreef op 12-06-2022 om 09:41:

[..]

35 minuten gehangen, 10 minuten gesproken (snap wel dat de wachttijd zolang is dan), nu overleg en ik word zo terug gebeld. Heb een adertje gesprongen in mijn oog, maar er zit ook een bloedprop in, en die irriteert erg in het oog. En omdat het het oog is, wil ik niet dat dat het oog beschadigd. Zit er allemaal wat eng uit

Iets met je oog is eng ja! En, al iets gehoord?

JtM

JtM

12-06-2022 om 12:22 Topicstarter

Friezinnetje schreef op 12-06-2022 om 09:41:

[..]

Dat klinkt heel vervelend! Hopelijk mag je even langs komen vanmiddag.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

12-06-2022 om 12:27

Rondstruiner schreef op 12-06-2022 om 11:48:

[..]

Iets met je oog is eng ja! En, al iets gehoord?

Hoef niet langs te komen.

Friezinnetje schreef op 12-06-2022 om 12:27:

[..]

Hoef niet langs te komen.

Gelukkig maar. Het ziet er altijd eng uit in je oog 😬. Ik heb een te hoge hersendruk en heb het regelmatig. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.