Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

10-06-2022 om 11:31

Dat ik weer steeds meer last van mijn knie heb, gooi er eerst maar weer een pijnstiller in.... 
En dat het niet zonnig weer is, de witte was maar in de droger gegooid en de kledingwas straks maar op rekje in logeerkamer

Dat ik mijn muis voortdurend laat vallen. Ik heb een drempeltje geplakt aan de rand van mijn laptop maar als de laptop beweegt dan dondert hij toch naar beneden en dan ben ik wat ongerust of hij het nog doet want deze was toch ongeveer twee tientjes.

Aan verkeersdrempels! Toen we weer NL binnenreden en om de paar honderd meter over zo'n kloteding reden, realiseerde ik me opeens dat ze in Oostenrijk niet (of nauwelijks?) voorkomen. Wat 'n verademing! 

redbulletje schreef op 10-06-2022 om 11:49:

Aan verkeersdrempels! Toen we weer NL binnenreden en om de paar honderd meter over zo'n kloteding reden, realiseerde ik me opeens dat ze in Oostenrijk niet (of nauwelijks?) voorkomen. Wat 'n verademing!

In Oostenrijk worden dat bergen genoemd toch?😆

Dat ik het weekend een tweede date heb, heb er een heel goed gevoel over, maar voel me zo schuldig de kinderen bij de oppas te laten.
Kinderen hebben er denk ik weinig last van, maar ik kan het gevoel niet loslaten... 
Zoveel jaren bijna fulltime moeder geweest, het is even wennen om dat "los" te laten.

nlies schreef op 10-06-2022 om 11:52:

[..]

In Oostenrijk worden dat bergen genoemd toch?😆

Haha 🤣 maar je gaat wel hard naar beneden als je niet flink remt.

Evaluna schreef op 10-06-2022 om 13:55:

Dat ik het weekend een tweede date heb, heb er een heel goed gevoel over, maar voel me zo schuldig de kinderen bij de oppas te laten.
Kinderen hebben er denk ik weinig last van, maar ik kan het gevoel niet loslaten...
Zoveel jaren bijna fulltime moeder geweest, het is even wennen om dat "los" te laten.

Toch veel plezier gewenst🥰

Ik erger mij aan dat de school van mijn kind elke keer als ze verzaken, ze hier absoluut niet over in gesprek willen of willen horen. Ze vinden zichzelf geweldig en er gebeuren best goede dingen maar als ze een steek laten vallen, wordt dit zo snel mogelijk onder tafel geschoven en word je als zeurouder weggezet en is een gesprek niet meer mogelijk. Terwijl een simpel sorry en goed dat je ons er op attent hebt gemaakt, We gaan het oplossen, ook een prima antwoord is….

Elmie schreef op 10-06-2022 om 09:36:

[..]

Bij mij heeft een andere gyn en aanpak destijds na vele pogingen en miskramen gewerkt. Ik hoop dat dat voor jou ook zo is 💋

Thnx Elmie en SuzyQFive voor de lieve adviezen. Dit is al de tweede gyn (de eerste was in NL, de tweede in BE). De derde (afspraak/intake over twee maanden) is inderdaad in DE. 

afrodite05 schreef op 10-06-2022 om 14:36:

[..]

Thnx Elmie en SuzyQFive voor de lieve adviezen. Dit is al de tweede gyn (de eerste was in NL, de tweede in BE). De derde (afspraak/intake over twee maanden) is inderdaad in DE.

Maar het blijft een hele rit hè?! Las gisteren nog in mijn dagboek over die tijd en zei nog tegen mijn man, wat een tijd was dat toch, ik hoop dat jij er ook later op terug kijkt als iets wat heftig was maar wel iets opgeleverd heeft 💋

JtM

JtM

10-06-2022 om 15:16 Topicstarter

Ik heb iets stoms gedaan. Heb mn schoenen ingespoten met een middeltje om schoon te maken. Even laten intrekken, zag er goed uit. Na een paar minuten nog een keer kijken en toen waren plots de neuzen geel net geprobeerd met afwasmiddel schoon te maken maar helpt niet voldoende. Iemand nog tips? Het zijn Adidas Superstars.

Aan Post Nl schrijven je pakje is bezorgd om 12.47 maar ik heb niets gehad! Ik ben thuis niet weggeweest 

JtM schreef op 10-06-2022 om 15:16:

Ik heb iets stoms gedaan. Heb mn schoenen ingespoten met een middeltje om schoon te maken. Even laten intrekken, zag er goed uit. Na een paar minuten nog een keer kijken en toen waren plots de neuzen geel net geprobeerd met afwasmiddel schoon te maken maar helpt niet voldoende. Iemand nog tips? Het zijn Adidas Superstars.

Gaat het om een wasmiddel en natuurlijke stof?

Kimmeke1983 schreef op 10-06-2022 om 15:31:

Aan Post Nl schrijven je pakje is bezorgd om 12.47 maar ik heb niets gehad! Ik ben thuis niet weggeweest

Ik hoop dat dit goed is afgelopen!

rionyriony schreef op 10-06-2022 om 16:04:

[..]

Ik hoop dat dit goed is afgelopen!

Past je pakje in de brievenbus? 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.