Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Friezinnetje schreef op 07-06-2022 om 21:56:

[..]

Gelukkig geen eendagsvlieg

sorry die kon ik niet weerstaan

CavernousSanddollar80

CavernousSanddollar80

08-06-2022 om 02:54

ik erger me nu - het is drie uur s nachts - aan een klote mug. Die zich wel laat horen, maar niet laat zien. 

aan mijn buren… zelf overlast veroorzaken maar zodra iemand anders dat volgens hun doet….

Netherfield schreef op 07-06-2022 om 19:49:

[..]

Zo ging het bij ons ook. We hebben toen diep gezucht en de test zelf betaald. Kromme is dat je dan met test in de hand het vervolgtraject ook zelf moet betalen, ondanks dat ze dan gediplomeerd dyslect is. Op het voortgezet wilden we niet dat ze met een-nul achterstond, vandaar zelf gedaan.

Helaas hebben we de mogelijkheid niet om het zelf te betalen. Want de test is €1500 en het traject is nog eens €1700. Ik heb maar een IVA uitkering. Daarmee leverde ik ruim €500 netto pm in op mijn inkomen.  

Ik ga eens informeren bij de gemeente, die vergoeden immers die trajecten.  Word er sowieso wel een beetje flauw van, die regelgeving daaromheen, er wordt totaal geen rekening gehouden met kinderen die met hun intelligentie kunnen compenseren. 

en nog een ergernis: van de instelling (OCRN) zelf iets gehoord nog, hoorde dit gisteren van meester. 

Vandaag erger ik me weer aan het Harry en Megan haattopic. De bagger die daar vooral over Megan wordt gespuid vind ik walgelijk. (Facebook is er niets bij, hiermee vergeleken)
Het verbaast me dat forumbeheer dit allemaal toestaat.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

08-06-2022 om 10:34

Friezinnetje schreef op 07-06-2022 om 21:56:

[..]

Gelukkig geen eendagsvlieg

LostJellyfish83

LostJellyfish83

08-06-2022 om 10:44

Poezie schreef op 08-06-2022 om 09:56:

Vandaag erger ik me weer aan het Harry en Megan haattopic. De bagger die daar vooral over Megan wordt gespuid vind ik walgelijk. (Facebook is er niets bij, hiermee vergeleken)
Het verbaast me dat forumbeheer dit allemaal toestaat.

Ik snap dat soort topics sowieso nooit. Zo interessant zijn de meeste mensen niet, dus wat moet je er allemaal over zeggen? Alleen maar stom geroddel krijg je dan. 

Vanmorgen vroeg, geeuwend en slaperig uit bed bleek de zoetstof op, dus ik pak een nieuwe bus en omdat de dispenser van die busjes het nooit lang doet (raakt al snel verstopt) maak ik zo'n busje altijd met geweld open en zo ook nu: ik zet de waterpomptang op het dekseltje en knijp, maar in plaats van gewoon open te gaan vliegt de deksel plus een groot deel van de inhoud door de keuken. Heel de vloer vol met honderden tabletjes.

Ik heb het een tijd laten liggen en pas een half uur geleden bijeen gewist en verzameld. Het is weer klaar voor comsumptie nu.

Aan de funda app die mijn ingevoerde plaatsnaam steeds verandert. En dat het prachtige huis dat online is gekomen langs een veel te drukke weg staat.

Voor iets anders dekt de term " ergernis" de lading niet.

Mug schreef op 08-06-2022 om 10:44:

[..]

Ik snap dat soort topics sowieso nooit. Zo interessant zijn de meeste mensen niet, dus wat moet je er allemaal over zeggen? Alleen maar stom geroddel krijg je dan.

Ik lees het nooit hoor en het zal wel waar zijn wat het paar vertelt en ik vind Harry echt een stuk en een aantrekkelijk mens maar het wekt bij mij vrij veel irritatie dat het stel zijn vuile was buitenhangt en zijn nest bevuilt want hij heeft natuurlijk ontzettend veel aan zijn afkomst te danken: een jeugd in rijkdom, lakeien voor alles, hij had het nooit koud en iedereen keek hem naar de ogen. Hij zal nu nog wel een flink kapitaal aan zijn afkomst te danken hebben.

Hoewel ik heus niet blind ben voor de negatieve aspecten van een dergelijke afkomst: zo word je voor een groot deel geleefd door "het huis" wat een soort stad op zich is. Iedereen bemoeit zich met je. Het is "opzitten en pootjes geven".

Ik zou het binnenskamers hebben gehouden. Dus ik snap de haat wel van het publiek die van de monarchie houdt.

TanSwallow86

TanSwallow86

08-06-2022 om 11:27

De 3e nacht op rij dat ik niet heb geslapen. 

Ben ook erg onrustig van binnen. Alsof alle shit er ineens uitmoet

LostJellyfish83

LostJellyfish83

08-06-2022 om 11:27

rionyriony schreef op 08-06-2022 om 11:19:

[..]

Ik lees het nooit hoor en het zal wel waar zijn wat het paar vertelt en ik vind Harry echt een stuk en een aantrekkelijk mens maar het wekt bij mij vrij veel irritatie dat het stel zijn vuile was buitenhangt en zijn nest bevuilt want hij heeft natuurlijk ontzettend veel aan zijn afkomst te danken: een jeugd in rijkdom, lakeien voor alles, hij had het nooit koud en iedereen keek hem naar de ogen. Hij zal nu nog wel een flink kapitaal aan zijn afkomst te danken hebben.

Hoewel ik heus niet blind ben voor de negatieve aspecten van een dergelijke afkomst: zo word je voor een groot deel geleefd door "het huis" wat een soort stad op zich is. Iedereen bemoeit zich met je. Het is "opzitten en pootjes geven".

Ik zou het binnenskamers hebben gehouden. Dus ik snap de haat wel van het publiek die van de monarchie houdt.

Ik weet al helemaal niet wat voor vuile was zij allemaal buitenhangen,  ik volg dat niet. Het laatste wat ik weet is dat interview bij Oprah een paar jaar geleden. Dat heb ik niet gekeken,  maar dat werd natuurlijk ook wel aangehaald in het gewone nieuws enzo. Je nest zo bevuilen vind ik idd ook niet nodig. 

Maar goed, nu ging ik eens in dat topic kijken, maar de hoeveelheid bagger slaat idd nergens op. 

Aan mijn man.
Hij las een waarschuwing over een bepaald product bij de coop 
En het was, hè dat koop jij ook bij de jumbo.
Nee, dat merk hebben ze niet bij de jumbo 
Maar volgens hem wel en moet ik het daar ook niet meer kopen 
Nee meneer wil alleen maar merkproducten (die niet eens altijd lekerder zijn dan huismerk producten)

Misschien moet ik hem eens een maand lang boodschappen laten doen met het budget wat ik van hem krijg 
Denk dat we dan 2 weken eten hebben en dat we daarna 2 weken op een houtje kunnen bijten.

Nee geen chocolade, cremekoekjes er ook geen marsepein paaseitjes! Heb het tegen mezelf. Nou vooruit, een heel klein stukje van een Bountie. En nu ophouden. Over vier uur eten.

We gaan.. Borduren en radio luisteren.

Mama-Inge schreef op 08-06-2022 om 12:07:

Aan mijn man.
Hij las een waarschuwing over een bepaald product bij de coop
En het was, hè dat koop jij ook bij de jumbo.
Nee, dat merk hebben ze niet bij de jumbo
Maar volgens hem wel en moet ik het daar ook niet meer kopen
Nee meneer wil alleen maar merkproducten (die niet eens altijd lekerder zijn dan huismerk producten)

Misschien moet ik hem eens een maand lang boodschappen laten doen met het budget wat ik van hem krijg
Denk dat we dan 2 weken eten hebben en dat we daarna 2 weken op een houtje kunnen bijten.

Zeker doen, want hoe kun je nu een budget bepalen als je niets van de prijzen afweet

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.