Huiskamer
JtM
07-06-2022 om 16:22
Aan de autoverzekering. Ik heb eind vorig jaar een schade aan mijn auto gemeld, na een tijdje bijna alle schade uit betaald gekregen. Kreeg ik vorige week bericht dat de tegenpartij nog niet had betaald, krijg ik net bericht van de tegenpartij dat zijn verzekering aangeeft dat mijn verzekering nog geen claim heeft ingediend bij hen. Pff, moet ik er weer achteraan. Heb hier zo geen zin in, wat een gezeik.
Dolfje
07-06-2022 om 16:27
Ginevra schreef op 07-06-2022 om 10:15:
Moeder die rustig gaat koffiedrinken in de sportschool terwijl haar dochtertje van een jaar of 6 allerlei halsbrekende toeren uithaalt op de apparaten in de zaal, ver buiten haar zicht dus, en apparaten die zéker niet voor kinderen bedoeld zijn. Nadat ze door drie mensen aangesproken is neemt ze het kind zuchtend mee met een "Kom maar mee Sterre, want deze mensen denken allemaal dat jij dat niet kan".
Stom mens.
Zo irritant! Op mijn werk was een keer op banken aan het springen met schoenen aan. Dus ik even wachten om te kijken of de moeder er wat van zegt maar nee hoor dus zeg ik : wil je niet op de bank springen?
Zegt die moeder tegen dat kind “ kom er maar af want dat mag niet van die mevrouw “ dus ik flapte er iets uit van dat ik het niet normaal vond dat er zo met andermans spullen werd omgegaan en dat ze dat soort dingen maar thuis moesten doen. En toen wilde ze een klacht bij mijn leidinggevende indienen. Nou ga je gang zei ik, zal ik haar even halen en de situatie uitleggen? Maar dat hoefde dan weer niet
HAHA!wait..what
07-06-2022 om 16:43
ToetieToover schreef op 07-06-2022 om 16:11:
[..]
![]()
Ik heb een hele mooie kattenmand maar ze blieven graag een kartonnen doos. Oh, en de wikkels van de chocola opgepropt tot ‘balletje’ dat ze apporteren.
Dus ik moet veel online shoppen voor lege kartonnen dozen (ik houd de inhoud, vooruit) en bérgen chocola eten en het is allemaal de schuld van mijn katten!
arme jij
Schemerlampje
07-06-2022 om 16:53
ToetieToover schreef op 07-06-2022 om 16:11:
[..]
![]()
Ik heb een hele mooie kattenmand maar ze blieven graag een kartonnen doos. Oh, en de wikkels van de chocola opgepropt tot ‘balletje’ dat ze apporteren.
Dus ik moet veel online shoppen voor lege kartonnen dozen (ik houd de inhoud, vooruit) en bérgen chocola eten en het is allemaal de schuld van mijn katten!
Ik wil me wel opofferen en de chocolade voor je opeten!
Rondstruiner
07-06-2022 om 17:50
Treurniet schreef op 07-06-2022 om 16:04:
Dat mijn kat het dure kattenspeeltje niet weet te waarderen.
Iemand nog interesse in een leuke kat
![]()
Regendrup.
07-06-2022 om 19:16
Aan mezelf. Bij dokter geweest ivm verschillende buik- en rugklachten. Vermoeden blaasontsteking dus urine laten onderzoeken.
Maar die bleek helemaal schoon. Wat het nu wel is? Geen idee. Eind van de week terug voor consult.
En nu irriteer ik me al de hele middag dat ik niet gevraagd heb of ze een evt. zwangerschap ook zien of dat dat een apart onderzoek is. Kan het online ook niet zo goed vinden
Nouja. Anders morgen zelf maar een testje doen. Zal het ook wel niet zijn.
En dan erger ik me weer, want nu ga ik piekeren over wat het dan wél is.
Netherfield
07-06-2022 om 19:49
SuzyQFive schreef op 07-06-2022 om 15:03:
Dat de aanvraag voor de dyslectietest voor mijn dochter is afgewezen 😡😡😡.
Al vanaf groep 3 vragen we (ouders en leerkrachten) ons af of er sprake is van dyslectie. Maar om (vergoed) te mogen laten testen moeten ze drie keer achter elkaar een V (5) / E score halen op de Cito-toets. Zij scoort sinds groep 3 steeds twee keer een V/E en dan een IV/D. ‘Vreugde’ was groot toen ze een 3e keer een V haalde, maar dat bleek omgerekend een D en niet een E score te zijn. Er is toen gezegd. We wachten januari af en als dat een V/E is kan ze getest worden en nu horen we dat het is afgewezen 😡. Ze gaat over een paar weken naar groep 8!
Zo ging het bij ons ook. We hebben toen diep gezucht en de test zelf betaald. Kromme is dat je dan met test in de hand het vervolgtraject ook zelf moet betalen, ondanks dat ze dan gediplomeerd dyslect is. Op het voortgezet wilden we niet dat ze met een-nul achterstond, vandaar zelf gedaan.
CavernousSanddollar80
07-06-2022 om 19:51
Regendrup. schreef op 07-06-2022 om 19:16:
Aan mezelf. Bij dokter geweest ivm verschillende buik- en rugklachten. Vermoeden blaasontsteking dus urine laten onderzoeken.
Maar die bleek helemaal schoon. Wat het nu wel is? Geen idee. Eind van de week terug voor consult.
En nu irriteer ik me al de hele middag dat ik niet gevraagd heb of ze een evt. zwangerschap ook zien of dat dat een apart onderzoek is. Kan het online ook niet zo goed vinden![]()
Nouja. Anders morgen zelf maar een testje doen. Zal het ook wel niet zijn.En dan erger ik me weer, want nu ga ik piekeren over wat het dan wél is.
Hier hetzelfde qua klachten. En geen blaas. Waarschijnlijk hormonaal. Overgang. Maar bij jou kan het dus zwangerschap zijn? Dan even testen.
Regendrup.
07-06-2022 om 19:55
Helena71 schreef op 07-06-2022 om 19:51:
[..]
Hier hetzelfde qua klachten. En geen blaas. Waarschijnlijk hormonaal. Overgang. Maar bij jou kan het dus zwangerschap zijn? Dan even testen.
Nouja ik acht de kans klein.. spiraal, en verder geen klachten. Alleen opgeblazen gevoel, buik(je) en dus pijn in onder buik en rug.
Treurniet
07-06-2022 om 20:45
Regendrup. schreef op 07-06-2022 om 19:16:
En nu irriteer ik me al de hele middag dat ik niet gevraagd heb of ze een evt. zwangerschap ook zien of dat dat een apart onderzoek is. Kan het online ook niet zo goed vinden![]()
Nouja. Anders morgen zelf maar een testje doen. Zal het ook wel niet zijn.En dan erger ik me weer, want nu ga ik piekeren over wat het dan wél is.
Waarschijnlijk hormonen als je boven de 40 bent.
Zo heb ik voortdurende plasaandrang, terwijl ik niet hoef te plassen. Hormonen!
Regendrup.
07-06-2022 om 20:51
Treurniet schreef op 07-06-2022 om 20:45:
[..]
Waarschijnlijk hormonen als je boven de 40 bent.
Zo heb ik voortdurende plasaandrang, terwijl ik niet hoef te plassen. Hormonen!
Hmm.. ben pas 30? Dus zal toch hopelijk nog niet zo zijn...
En wat vervelend zeg! Brr, hormonen zijn me toch lastige dingen.
BrightEchidna89
07-06-2022 om 21:26
Treurniet schreef op 07-06-2022 om 16:04:
Dat mijn kat het dure kattenspeeltje niet weet te waarderen.
Iemand nog interesse in een leuke kat
Als je hem gevild opstuurt, maak ik volgende week nog eens "konijn".
LostJellyfish83
07-06-2022 om 21:42
Zullen we een ziek zijn/klaag topic openen anders?
Ik voel me echt zo kut, maar eigenlijk is dat geen ergernis, maar wil ik gewoon zielig mogen zijn

BrightEchidna89
07-06-2022 om 21:48
Mug schreef op 07-06-2022 om 21:42:
Zullen we een ziek zijn/klaag topic openen anders?
![]()
Ik voel me echt zo kut, maar eigenlijk is dat geen ergernis, maar wil ik gewoon zielig mogen zijn![]()
Hier mag je gerust zielig zijn.
Trouwens, je bent een mug. Hoeveel zieliger kan het worden?
FaithfulDuck87
07-06-2022 om 21:56
Valdemar schreef op 07-06-2022 om 21:48:
[..]
Hier mag je gerust zielig zijn.
Trouwens, je bent een mug. Hoeveel zieliger kan het worden?
Gelukkig geen eendagsvlieg