Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Zo naar Friezinnetje, zulke buren.

Mijn buitenthermometer bleek verdronken. Hij gaf geen berichten meer aan het moederschip. Dus afgedroogd, geföhnd, nieuwe batterijen en verdraaid, hij begon steeds normalere getallen te geven. Ik laat hem nog een dagje tussen de silica zakjes staan en morgen mag hij dan weer naar buiten. Hij ziet er wel roestig uit van binnen maar kennelijk maakt hij nog contact en werkt de chip nog.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

04-06-2022 om 08:24

SuzyQFive schreef op 04-06-2022 om 00:41:

[..]

Als de pomp bij je schutting staat kan je hem misschien stiekem saboteren. 😬😬😬

hmm breng me niet op ideeën 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

04-06-2022 om 13:32

Ik erger me dood aan mensen die zichzelf perfect vinden en dan zo'n soort minachtend superieur aura om zichzelf heenhangen. Ga toch weg! 

Ik zit weer uit de pindakaaspot te eten, terwijl ik beter uit de advocaatfles had kunnen eten, want die is beperkt houdbaar. Maar op de een of andere manier vind ik het niet zo lekker meer als vroeger. In de koffie vind ik het ook tegenvallen.

Mug schreef op 04-06-2022 om 13:32:

Ik erger me dood aan mensen die zichzelf perfect vinden en dan zo'n soort minachtend superieur aura om zichzelf heenhangen. Ga toch weg!

Zo hé  dat herken ik. Bloedjeirritant, dat soort mensen. Vinden zichzelf ook vaak heel ruimdenkend terwijl het net zulke bekrompen geesten zijn als het normale klootjesvolk, maar dan de andere kant op 😆.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

04-06-2022 om 15:46

vertelsel schreef op 04-06-2022 om 15:22:

[..]

Zo hé dat herken ik. Bloedjeirritant, dat soort mensen. Vinden zichzelf ook vaak heel ruimdenkend terwijl het net zulke bekrompen geesten zijn als het normale klootjesvolk, maar dan de andere kant op 😆.

🤣🤣 juist, jij snapt het! 

aan de verpakking van mijn pizza van de Ah. Pizza zit op karton in plastic met daar weer karton om maar er moest een schaar aan te pas komen want ik kreeg het met geen mogelijkheid open.

"Dat geeft toch een energieboost aan je interieur." Mag ik een teiltje Woonprogramma's in het algemeen. Ik mag er graag naar kijken maar het wordt hoog tijd voor een nieuwe tekstschrijver. Vroeger deed je wat, maakte je wat enzo, nu creërt iedereen... Brrrrr

oudmaarnognietkoud schreef op 04-06-2022 om 20:28:

"Dat geeft toch een energieboost aan je interieur." Mag ik een teiltje Woonprogramma's in het algemeen. Ik mag er graag naar kijken maar het wordt hoog tijd voor een nieuwe tekstschrijver. Vroeger deed je wat, maakte je wat enzo, nu creërt iedereen... Brrrrr

Mee eens. Je bank is geen meubelstuk meer, maar een woonervaring. Je muur is geen muur meer, maar een sfeerwand. Je eettafel is geen eettafel meer, maar een beleveniscentrum. Wat een waanzin.

Mensen die dillema schrijven. Ik weet vrij zeker dat niemand dil-le-ma zégt, maar waarom schrijven ze het dan wel?!

PriceyRook54

PriceyRook54

05-06-2022 om 10:04

Athan schreef op 05-06-2022 om 05:39:

Mensen die dillema schrijven. Ik weet vrij zeker dat niemand dil-le-ma zégt, maar waarom schrijven ze het dan wel?!

Like like like!

Of Marrokaan.

Ik zeg dan altijd terug: Foekje Dillema? 

Eigenlijk meer stress dan irritatie maar de hele dag gaat al van het ene stress moment in het andere. 
Stress over mijn kat. Stress over mijn moeder die me vanmorgen uit bed belde omdat er weer van alles moest. 
En verder al de hele ochtend wat kleine dingetjes die niet lekker gaan.  

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.