Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Treurniet schreef op 02-06-2022 om 23:02:

ik begrijp nooit waarom het uitgebreid in de media komt, als er weer een BN - er zwanger is... ene Marieke huppelde pup is nu zwanger.

Sowieso al dat nieuws over celebs....Dat het in een journaal komt begrijp ik al helemaal niks van (zoals dat hele gedoe rond Johnny Depp. Laat dat lekker bij Boulevard ofzo.

Net op het nieuws: 55-plussers kunnen nog steeds moeilijk aan werk komen. Ze worden bijna nooit uitgenodigd voor een gesprek.
Dan vraag ik me toch af: hoe nijpend is dan je personeelstekort?

Herfstappeltaart schreef op 03-06-2022 om 07:31:

Net op het nieuws: 55-plussers kunnen nog steeds moeilijk aan werk komen. Ze worden bijna nooit uitgenodigd voor een gesprek.
Dan vraag ik me toch af: hoe nijpend is dan je personeelstekort?

Bij ons, zorg , wordt alles aangenomen. Als je maar de juiste papieren hebt. Recent nog een helpende van 60+ erbij gekomen in het team.

lientje69 schreef op 03-06-2022 om 09:20:

[..]

Bij ons, zorg , wordt alles aangenomen. Als je maar de juiste papieren hebt. Recent nog een helpende van 60+ erbij gekomen in het team.

Dat is super!

Ik erger me aan de Essent/woningbouw/rookmelder mannetjes die altijd langskomen als het warmer weer is. Hele middag thuisblijven weer.

SuzyQFive schreef op 03-06-2022 om 00:18:

[..]

Ah wat sneu!

Mijn dochter had het met haar (twee weken oude) bril. Zij en haar zus gingen skeeleren op het schoolplein. Toen zei zus: “ echte schaatsers hebben geen bril op” dus had ze haar bril afgedaan en op het bankje gelegd. Vlak daarna was zus gevallen dus gauw naar huis voor pleister. Nadat de tranen gedroogd waren zei vader: waar is je bril?. Gauw terug (zit één rijtje tussen huis en school). Bril helemaal kapot. Pootjes eraf en glazen kapot getrapt.

Oh ook al zo sneu en stom! En ook wat erger dan een speelgoedje van een paar euro.. 🙄 maar het principe blijft hetzelfde; blijf gewoon van andermans spullen af! 😒 

Ik erger me aan forummers die een topic openen en na heel veel goede adviezen en zinnige vragen gewoon niet meer reageren.

Ik erger me aan een wesp die al een tijdje mijn rust zit te verstoren terwijl ik al chagrijnig ben van een paar nachten slecht slapen. Laat me met rust 😠

Mijn DJ overbuurman. Wat een tuig, echt ik word er niet goed van. IEDERE DAG knalt zijn herrie uit zijn huis. Ben me sterk aan het bedenken of ik eens contact ga zoeken met een wijkagent. 
Heb hem al eens aangesproken en toen zei hij sorry en dat het niet de bedoeling was. Maar blijkbaar snapt hij gewoon echt niet dat het heel irritant is, om continu die klote basgeluiden en gebonk te horen. Als ik zijn directe buur was zou ik echt doordraaien.

PriceyRook54

PriceyRook54

03-06-2022 om 13:43

Ik heb 40 Euro betaald voor een call-back van de huisarts, zou tussen 10-12 zijn, en ze heeft niet gebeld. Inmiddels zijn ze gesloten 

PriceyRook54

PriceyRook54

03-06-2022 om 14:49

En toen belde ze toen ik net onder de douche stond... 

Ainne schreef op 03-06-2022 om 13:43:

Ik heb 40 Euro betaald voor een call-back van de huisarts, zou tussen 10-12 zijn, en ze heeft niet gebeld. Inmiddels zijn ze gesloten

Wat irritant! En natuurlijk net als je onder de douche staat ja, is altijd zo.. Maar €40 ja? Woon je niet in NL?

PriceyRook54

PriceyRook54

03-06-2022 om 15:01

Niet in NL nee. En volgende week mag ik nog eens 20 betalen om bloed af laten te nemen.

Tis natuurlijk een beetje onzin. Wij trachten onze dag in te richten*  naar aanleiding van het weerbericht (op weeronline) maar daar blijkt toch heel veel niet van te kloppen, helaas.
Het zou nu al 20 minuten moeten regenen (dus we zijn niet gaan wandelen), maar het is  nog  steeds droog.  Volgens de kaart regent het tot minstens 17.30 uur...

* We zijn met vakantie, vandaar.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

03-06-2022 om 23:13

dat de tokkieburen hun zwembad met jacuzzi naast mijn terras hebben gezet waardoor ik straks elke keer dat gezoem hoor. Nu zitten ze er ook in, druk kletsend,  vuurkorf aan. Sommigen houden met niemand rekening.  

Friezinnetje schreef op 03-06-2022 om 23:13:

dat de tokkieburen hun zwembad met jacuzzi naast mijn terras hebben gezet waardoor ik straks elke keer dat gezoem hoor. Nu zitten ze er ook in, druk kletsend, vuurkorf aan. Sommigen houden met niemand rekening.

Als de pomp bij je schutting staat kan je hem misschien stiekem saboteren. 😬😬😬

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.