Huiskamer
JtM
02-06-2022 om 11:32
SombraOnline schreef op 02-06-2022 om 11:25:
[..]
Er is genoeg bewijsmateriaal waaruit blijkt dat ze over veel dingen heeft gelogen- Bijvoorbeeld beweren dat ze constant een bepaalde concealer bij zich had om blauwe plekken te verbergen, maar dan vergeten dat toentertijd die concealer nog helemaal niet op de markt was. Dat soort kleine dingen… Er is genoeg te vinden. En het feit dat ze meineed heeft gepleegd in de rechtbank in het Verenigd Koninkrijk… Er is zoveel naar buiten gekomen, en gezien het feit dat Depp in ALLE punten in het gelijk is gesteld, zegt wat mij betreft genoeg.
Haar 'bruise kitt' zoals ze zichzelf zo mooi versprak in de rechtbank
Ik denk dat haar carriere nu echt is afgelopen, dat hoop ik in ieder geval wel. Vrouwen zoals zij mogen wat mij betreft gecancelled worden.
Beterlaat2021!
02-06-2022 om 11:49
Mug schreef op 02-06-2022 om 10:55:
[..]
Nu weet ik het: de glucose (oa) was wel iets verhoogd, maar het probleem is mijn schildklier die helemaal van slag is. Daar kun je dus ook veel dorst van krijgen kennelijk. Ik krijg alvast medicijnen en moet naar de endocrinoloog/internist.
Gelukkig geen diabetes dus, ik ben wel opgelucht daarover
.
Ik heb je een PBtje gestuurd!
noas_1993
02-06-2022 om 14:25
Aan mijn collega secretaresse die akkoord heeft gegeven in het helpen van een taak van een totaal andere afdeling
Overleg dat GVD even!!
SuzyQFive
02-06-2022 om 15:53
Mug schreef op 02-06-2022 om 10:55:
[..]
Nu weet ik het: de glucose (oa) was wel iets verhoogd, maar het probleem is mijn schildklier die helemaal van slag is. Daar kun je dus ook veel dorst van krijgen kennelijk. Ik krijg alvast medicijnen en moet naar de endocrinoloog/internist.
Gelukkig geen diabetes dus, ik ben wel opgelucht daarover
.
Oh jee, ook niet fijn. Al vaker last van gehad?
afrodite05
02-06-2022 om 16:25
Aan wat niet eigenlijk... Eindelijk de moed verzameld om een grote schrijftoets na te kijken, zo makkelijk en aantrekkelijk mogelijk gemaakt voor mezelf, krijg ik een dikke hooikoortsaanval. En daar ploeter ik wel doorheen, maar ik heb ook vliegjes om m'n hoofd vliegen, van die rottige kleine onweersvliegjes, vlak voor mijn gezicht. Maar Ik Wil Niet Naar Binnen! Al 2 toetsen nagekeken, nu de andere 28 nog
Netherfield
02-06-2022 om 16:29
Gisteren was er iets op tv over mensen met langdurige longcovid. Vrouw van een patiënt was zwanger, op goede dagen kan hij een half uurtje iets doen, volledig afgekeurd. Zegt die vrouw, kijken hoe we dat doen met kinderopvang, want doordat hij ziek is krijgen we geen kinderopvangtoeslag. In principe klopt dat, maar daar is iets voor bij de gemeente wat je kunt aanvragen als partner chronisch ziek is. En dan erger ik me eraan dat ze dat niet uitgezocht heeft.
Treurniet
02-06-2022 om 16:30
Aan dat alle gezellige clubjes door coronamaatregelen nu lang zo goed niet meer lopen en tanende zijn.Dat was dat virus echt niet waard. Ik hoop dat ze over die apekoppenvirus wel normaal kunnen doen en niet alles dichtgooien.
HAHA!wait..what
02-06-2022 om 17:26
Dat je ook niks kan laten liggen zonder dat iets meegenomen/kapot gemaakt wordt 😒 zoontje had zijn vliegtuig op het schoolplein laten liggen (ja, niet handig oké). Na 20 minuten dacht hij er aan dus snel opgehaald en toen kwam hij in tranen terug met een gesloopt vliegtuig in z'n hand.. Een harde/wijze les zullen we maar zeggen 😬
ProfitableMantis53
02-06-2022 om 17:30
De enorm harde g van een presentratrice in een bepaald radioprogramma. Ik kan die radio zelf niet afzetten want ben dan bij een cliënt thuis. Dus ik moet het elke week een uur lang aanhoren 
PriceyRook54
02-06-2022 om 17:39
Getver, ik moet zo, te voet, mijn auto ophalen van de garage en het begint ineens te gieten hier!
FaithfulDuck87
02-06-2022 om 17:40
aan een persoon die een klacht, via een ander doet, terwijl je haar dan zelf een half uur later ziet en niets zegt en 1 en al vriendelijkheid is. Als je een klacht hebt, kom je de volgende keer maar gewoon bij mij, kunnen we het meteen uitpraten. Maar doe het niet achter mijn rug om, daar heb ik een hekel aan. K*twijf
Mama-Inge
02-06-2022 om 21:28
aan mijn moeder
Die een opmerking maakte dat ik dik werd.
Wat erg knap is, aangezien ik nog steeds net zo veel weeg als al jaren
Treurniet
02-06-2022 om 23:02
ik begrijp nooit waarom het uitgebreid in de media komt, als er weer een BN - er zwanger is... ene Marieke huppelde pup is nu zwanger.
SuzyQFive
03-06-2022 om 00:18
HAHA!wait..what schreef op 02-06-2022 om 17:26:
Dat je ook niks kan laten liggen zonder dat iets meegenomen/kapot gemaakt wordt 😒 zoontje had zijn vliegtuig op het schoolplein laten liggen (ja, niet handig oké). Na 20 minuten dacht hij er aan dus snel opgehaald en toen kwam hij in tranen terug met een gesloopt vliegtuig in z'n hand.. Een harde/wijze les zullen we maar zeggen 😬
Ah wat sneu!
Mijn dochter had het met haar (twee weken oude) bril. Zij en haar zus gingen skeeleren op het schoolplein. Toen zei zus: “ echte schaatsers hebben geen bril op” dus had ze haar bril afgedaan en op het bankje gelegd. Vlak daarna was zus gevallen dus gauw naar huis voor pleister. Nadat de tranen gedroogd waren zei vader: waar is je bril?. Gauw terug (zit één rijtje tussen huis en school). Bril helemaal kapot. Pootjes eraf en glazen kapot getrapt.
.