Huiskamer
Auwereel
31-05-2022 om 10:01
Ik heb het warm, maar dat is geen opvlieger! Ik had haast vanmorgen en heb niet gecheckt wat de temperatuur is vandaag, en heb mijn kleren van gisteren aangetrokken. Fout, het is hartstikke warm vergeleken met gisteren. En haast bleek niet nodig, want ik zit al een poosje voor een dichte zaal te wachten op de organisatie van de vergadering.
rionyriony
31-05-2022 om 10:14
Ik heb last van mijn maag. Ik begon vanmorgen heel vroeg al van de pindakaas te eten, terwijl ik nieteens veel trek had. Dan is dit mijn straf dus.
Evaluna
31-05-2022 om 10:49
HAHA!wait..what schreef op 31-05-2022 om 09:22:
[..]
Succes, hopelijk lukt het je vandaag en voel je je daarna inderdaad opgelucht/blij! Ik herken dat uitstelgedrag ook heel goed
![]()
Hmpf en nu doet de wifi het niet goed. Lukt het nog niet 🙄
JtM
31-05-2022 om 11:00
Het forum doet het opeens niet op mn werk... forum nu mobiel dus.
Verder stoort de radio enorm, super irritant, hoe ik de radio ook zet hij blijft storen. Ik word er GEK van.
Regendrup.
31-05-2022 om 11:12
JtM schreef op 31-05-2022 om 11:00:
Het forum doet het opeens niet op mn werk... forum nu mobiel dus.
Verder stoort de radio enorm, super irritant, hoe ik de radio ook zet hij blijft storen. Ik word er GEK van.
Oh bij mij ook alleen maar op telefoon inderdaad!
Magnoliatakje
31-05-2022 om 13:30
Aan de vieze koelkast. Maar dat heb ik ondertussen al opgelost door hem helemaal te poetsen. Nu ben ik moe en ik moet nog een aantal huishoudelijke klussen. Zucht, heb ik weer een nieuwe ergenis.
LostJellyfish83
31-05-2022 om 13:40
aan de supermarkt. Al dagen zijn veel schappen leeg en natuurlijk ontbreekt telkens net datgene wat ik nodig heb 
Evaluna
31-05-2022 om 15:35
Het blijft een erger dag, telkens het internet wat er uit ligt, mijn mobiele data die op is. Wil ik in de tuin gaan zitten, gaat het regenen. Heb het koud en ben moe omdat ik teveel heb gedaan.
Oh, en ex houdt de kinderen 2 nachten langer, maar daar is schijnbaar niets tegen te doen. Politie die tegen me praat of ik een klein kind ben en het hele verhaal tig keer herhaald of ik de gek ben. Hij suggereerde dat ik er naar toe moet werken bij m'n ex op de koffie te kunnen. Valt niet mee als ik zijn erf niet op mag. Raar dat iedereen in de modus zit dat er altijd twee schuld hebben als er dingen aan de hand zijn. Soms is er eentje gewoon echt niet lekker!
Rondstruiner
31-05-2022 om 16:09
Ik erger me aan het deeg voor een vruchten-notenbrood dat niet echt lekker wil rijzen.
SuzyQFive
31-05-2022 om 16:21
Rondstruiner schreef op 31-05-2022 om 16:09:
Ik erger me aan het deeg voor een vruchten-notenbrood dat niet echt lekker wil rijzen.
Zitten je noten en vruchten er al in?
Rondstruiner
31-05-2022 om 16:48
SuzyQFive schreef op 31-05-2022 om 16:21:
[..]
Zitten je noten en vruchten er al in?
Ja, nu wel, maar daarvoor wilde hij ook al niet lekker rijzen.
En nu staat hij in de oven, en zag ik net dat ik de oven niet lager heb gezet toen ik het er in zette
. Ik verwarm altijd voor op 230, en als het er in gaat zet ik hem naar 200. Maar hij heeft dus zeker 10 minuten op 230 gestaan...
Ach, gelukkig is zo'n broodje door de noten en de vruchtjes eigenlijk altijd wel lekker
Treurniet
31-05-2022 om 17:30
Mug schreef op 31-05-2022 om 13:40:
aan de supermarkt. Al dagen zijn veel schappen leeg en natuurlijk ontbreekt telkens net datgene wat ik nodig heb
Hier hebben de supers ook lang niet alles tot het woensdag is.
HAHA!wait..what
31-05-2022 om 18:21
Evaluna schreef op 31-05-2022 om 15:35:
Het blijft een erger dag, telkens het internet wat er uit ligt, mijn mobiele data die op is. Wil ik in de tuin gaan zitten, gaat het regenen. Heb het koud en ben moe omdat ik teveel heb gedaan.
Oh, en ex houdt de kinderen 2 nachten langer, maar daar is schijnbaar niets tegen te doen. Politie die tegen me praat of ik een klein kind ben en het hele verhaal tig keer herhaald of ik de gek ben. Hij suggereerde dat ik er naar toe moet werken bij m'n ex op de koffie te kunnen. Valt niet mee als ik zijn erf niet op mag. Raar dat iedereen in de modus zit dat er altijd twee schuld hebben als er dingen aan de hand zijn. Soms is er eentje gewoon echt niet lekker!
Wat rot.. En een idiote reactie van de politie ook! Hopelijk morgen dan toch écht een betere dag voor je.
Ik had eindelijk de 'moed' om een instantie te bellen vandaag; voicemail 🙄 Ik heb er zo'n hekel aan die dingen in te spreken en in dit geval ook niet handig..

Wat een rotdag!