Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Mug schreef op 28-05-2022 om 17:29:

[..]

Dat zat ik me inderdaad ook net te bedenken. Toch maar ff laten checken vandeweek.

Ik zou wel even langs de huisarts gaan als je opeens de hele tijd dorst hebt ja!

Rondstruiner schreef op 28-05-2022 om 15:47:

Ik hoop dat het heel hard gaan regenen, heel hard gaat waaien en heel koud wordt 😈.

Het regent, waait en is 14 graden en de tuin is leeg, de tafeltjes afgeruimd

LostJellyfish83

LostJellyfish83

28-05-2022 om 19:22

Rondstruiner schreef op 28-05-2022 om 19:21:

[..]

lekker!! 

Rondstruiner schreef op 28-05-2022 om 19:21:

[..]

Je gebeden zijn verhoord!! Gelukkig zeg  stuur je ook een beetje hierheen? De zon schijnt hier nog zo lekker dat de basketbaltraining onverminderd doorgaat 

Aan het feit dat tegenwoordig bijna alle leuke sneakers witte zolen hebben. Die zijn bij mij na 1 dag dragen vuil. Vieze strepen die er niet meer af willen 

Regendrup. schreef op 28-05-2022 om 19:44:

[..]

Je gebeden zijn verhoord!! Gelukkig zeg stuur je ook een beetje hierheen? De zon schijnt hier nog zo lekker dat de basketbaltraining onverminderd doorgaat

Ik ga mijn best doen om het jouw kant op te blazen !

Herfstappeltaart schreef op 28-05-2022 om 19:49:

Aan het feit dat tegenwoordig bijna alle leuke sneakers witte zolen hebben. Die zijn bij mij na 1 dag dragen vuil. Vieze strepen die er niet meer af willen

Dat sneaker wit erop smeren? 

Treurniet schreef op 28-05-2022 om 21:26:

[..]

Dat sneaker wit erop smeren?

Hmm ja, zou dat helpen?

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

29-05-2022 om 08:05

Kimmeke1983 schreef op 28-05-2022 om 16:23:

Aan de mannen die het papier kwamen ophalen deze ochtend met veel lawaai: geroep,geschreeuw,hun wagen waar de boenke boenke muziek heel luid opstond om 6.00 in de ochtend! Wat is dit nu voor een uur?

Weer zoiets, hoe moeilijk is het nou om te bedenken dat op dat tijdstip er nog mensen liggen te slapen... Echt ik snap niet waarom sommige mensen zo egoistisch zijn... 

FIjn Rondstruiner, je hebt dus lekker rustig kunnen slapen vannacht vermoed ik! 

Phoebe1982 schreef op 29-05-2022 om 08:05:

[..]

Weer zoiets, hoe moeilijk is het nou om te bedenken dat op dat tijdstip er nog mensen liggen te slapen... Echt ik snap niet waarom sommige mensen zo egoistisch zijn...

FIjn Rondstruiner, je hebt dus lekker rustig kunnen slapen vannacht vermoed ik!

Redelijk, ik ben nog wel wakker geworden van een zeer luidruchtig vertrek van een paar mensen via de achtertuin. Maar het had veel erger gekund!

Ik snap ook nooit dat mensen  in de nacht of heel vroeg in de ochtend niet kunnen bedenken dat mensen nog slapen en dat het daarom wel zo sociaal is om een beetje rustig te doen. Je ziet toch dat het overal donker is in de huizen.

JtM

JtM

29-05-2022 om 08:55 Topicstarter

Ik erger me aan de combinatie van hooikoorts en verkouden zijn samen.

Mug schreef op 28-05-2022 om 14:39:

Ik heb al dagenlang vreselijke dorst. Zelfs 's nachts word ik er wakker van. Best wel irritant

Wat anderen ook al schreven : even langs de huisarts, begin met een flesje urine meenemen.

Een tijd geleden was er ook iemand met zo'n klacht die door het forum naar de huisarts werd gestuurd en bleek een dijk van een diabetes te hebben, moet zelfs spuiten nu.

Uiteraard hoop  ik dat dat bij jou niet het geval is! 

Hmm, we zitten alweer over de duizend berichten in dit topic… 

SuzyQFive schreef op 29-05-2022 om 10:37:

Hmm, we zitten alweer over de duizend berichten in dit topic…

Ohh ja ik zie het! Tijd voor deel 3 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

29-05-2022 om 11:20

Beterlaat2021! schreef op 29-05-2022 om 09:46:

[..]

Wat anderen ook al schreven : even langs de huisarts, begin met een flesje urine meenemen.

Een tijd geleden was er ook iemand met zo'n klacht die door het forum naar de huisarts werd gestuurd en bleek een dijk van een diabetes te hebben, moet zelfs spuiten nu.

Uiteraard hoop ik dat dat bij jou niet het geval is!

Nou, dat hoop ik ook niet! Ik zal morgen meteen een potje inleveren bij de huisarts. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.