Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Regendrup. schreef op 27-05-2022 om 19:57:

...... het basketbalseizoen is officieel weer geopend (lees: buurjongen die hele dagen en avonden bijna continu met zn kutbal aan het stuiteren is). Wanneer stopt die hobby??

Als hij de meisjes ontdekt, gaat hij met andere ballen spelen 

Dolfje schreef op 27-05-2022 om 20:29:

[..]

Als hij de meisjes ontdekt, gaat hij met andere ballen spelen

Nou haha hoop dat dat met minder lawaai gaat!

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

27-05-2022 om 21:25

Ik heb wel zo’n grondige hekel aan bingo. Echt, mn geduld is overbelast. K*tbingo. .

Dat ik vergeten ben naar de bieb te gaan! Ik liep er notabene langs én ik had de boeken in de auto liggen.. Dat is weer een boete dus, zo stom 😒 

Regendrup. schreef op 27-05-2022 om 19:57:

...... het basketbalseizoen is officieel weer geopend (lees: buurjongen die hele dagen en avonden bijna continu met zn kutbal aan het stuiteren is). Wanneer stopt die hobby??

Haha hebben wij dezelfde buurjongen 

Pooh-Bear schreef op 27-05-2022 om 22:53:

[..]

Haha hebben wij dezelfde buurjongen

Geen idee.. vraag me echt af of ik de enige ben die me er zo gruwelijk aan kan ergeren. 

Als jij het ook irritant vind en het ís dezelfde, samen langsgaan morgen?  

Regendrup. schreef op 27-05-2022 om 23:00:

[..]

Geen idee.. vraag me echt af of ik de enige ben die me er zo gruwelijk aan kan ergeren.

Als jij het ook irritant vind en het ís dezelfde, samen langsgaan morgen?

Haha mijn man ergert zich er meer aan dan ik. Ik erger me er soms aan. Maar verbaas me ook wel dat hij in de avond soms best lang doorgaat. 

Iemand op de camping gooit zijn/haar peuk op het gras voor mijn caravan, elke dag liggen er wel een paar. 20 meter verder staat een prullenbak…

Ben nou helemaal klaar met kleren kopen.
Nooit zit het precies goed.
Loop de rest van mijn leven wel in joggingpak. 

HAHA!wait..what schreef op 27-05-2022 om 22:07:

Dat ik vergeten ben naar de bieb te gaan! Ik liep er notabene langs én ik had de boeken in de auto liggen.. Dat is weer een boete dus, zo stom 😒

Hier hebben ze de boetes afgeschaft 😬 en de bieb heeft een inleverbus aan de buitenkant. Desondanks ga ik zelf nauwelijks nog naar de bieb. De kids wel trouwens. Ik heb een ereader met abonnement. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

28-05-2022 om 08:57

HarleyQuin schreef op 27-05-2022 om 14:18:

[..]

Dat is normaal. Ambtenaren nemen altijd die dag vrij. Is al jaren zo

Het stadhuis hier was gewoon open hoor, ik had namelijk een afspraak...
Mijn ergenis; er lag weer eens hondenpoep voor mijn deur. Geen megadrol maar ik kan er met mijn hoofd echt niet bij dat mensen echt  hun dier voor de voordeur van iemand huis laten ruften. Zijn dat aso's of denken ze gewoon niet na? 

Phoebe1982 schreef op 28-05-2022 om 08:57:

[..]

Het stadhuis hier was gewoon open hoor, ik had namelijk een afspraak...
Mijn ergenis; er lag weer eens hondenpoep voor mijn deur. Geen megadrol maar ik kan er met mijn hoofd echt niet bij dat mensen echt hun dier voor de voordeur van iemand huis laten ruften. Zijn dat aso's of denken ze gewoon niet na?

Smerig he? Onze hond heeft sowieso nog nooit op de stoep gepoept (ze is nu 9 maanden). En áls ze dat al zal doen dan laat je dat toch niet liggen? Heel aso..

SuzyQFive schreef op 28-05-2022 om 08:52:

[..]

Hier hebben ze de boetes afgeschaft 😬 en de bieb heeft een inleverbus aan de buitenkant. Desondanks ga ik zelf nauwelijks nog naar de bieb. De kids wel trouwens. Ik heb een ereader met abonnement.

Oh ideaal! Je kan hier wel een (duurder) boetevrij abonnement afsluiten.. Maar ik denk altijd; nee is niet nodig, ik denk er heus wel aan   

Dat ik een nieuwe weegschaal heb gekocht, digitale, omdat mijn analoge steeds een ander gewicht aangaf. Op de nieuwe ben ik 2 kg zwaarder dan op de oude. 

ik weet natuurlijk best dat ik geen 2kg aangekomen ben. Maar het staat zo rot. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.