Huiskamer
Rondstruiner
26-05-2022 om 12:04
Rondstruiner schreef op 26-05-2022 om 10:35:
[..]
Ze gaan wel snel gelukkig. Ze zijn nu even aan het koffiedrinken, maar zijn met een uurtje wel klaar denk ik. Eigenlijk wilde ik de slaapkamer alleen ook gedaan hebben, maar dat laat ik maar zitten denk ik.
Oke, ik was veel te optimistisch met mijn uurtje
. Ik erger me er nu aan dat het zo lang duurt om het af te werken, maar ik heb geen idee hoe dat hoort te gaan en of dit normaal is. En ik erger me er aan dat een van de twee verdwenen is, de bus is ook weg zag ik net. Volgens mij gaat hij hem nu bellen. Degene die nu nog aan het werk is, spreekt geen Nederlands, dus ik kan hem ook niet vragen of hij weet hoe lang het nog zal duren. Als die ander nou had geholpen...
Het ziet er wel redelijk af uit, dus ik hoop dat hij snel terug komt met de bus.
Pooh-Bear
26-05-2022 om 12:22
Alweer aan de thuiszorg van mijn moeder. Op donderdag ben ik vrij ga ik altijd boodschappen voor haar doen daarna gaan we samen naar haar man. Ook andere dingen doen we altijd op de donderdag.
Maar vandaag was voor de zoveelste c de thuiszorg nog niet geweest dus moeten we wachten. Heb tot 12 uur gewacht en ben toen toch maar naar haar man gereden.
Maar ik baal flink want had vanmiddag ergens heen gewild en daar is nu geen tijd meer voor.
mis het zoveelste gedoe met die thuiszorg op vrijdag heeft ze dagbesteding en gaat het vaak ook mis. Telefonisch zijn ze haast niet te bereiken is 1 06 nummer en dan krijg je altijd dezelfde medewerker die vaak niet op kan nemen omdat ze ook huisbezoeken af legt. Soms is hij vrij en kan hij niet kijken waarom er nog niemand is geweest.
Courage
26-05-2022 om 13:33
Is er geen andere thuiszorg Pooh-Bear? Klinkt niet fijn!
En Rondstruiner, moet stiekum een beetje gniffelen om je live verslag. Heus, het komt goed - binnenkort ben je dit hele akkefietje weer vergeten. 
Rondstruiner
26-05-2022 om 13:37
Courage schreef op 26-05-2022 om 13:33:
En Rondstruiner, moet stiekum een beetje gniffelen om je live verslag. Heus, het komt goed - binnenkort ben je dit hele akkefietje weer vergeten.
Haha, ja, het was fijn om hier even te kunnen zeuren 
Het is nu echt af en ze zijn weg
. Zometeen nog even stofzuigen en dweilen en dan is het klaar
Pooh-Bear
26-05-2022 om 13:39
Courage schreef op 26-05-2022 om 13:33:
Dat gaan we proberen maar we hebben deze omdat alle andere toen geen plek hadden.
Elmie
26-05-2022 om 15:21
Man haalt zonder te overleggen een stuk van de heg weg waardoor we nu over en weer behoorlijke inkijk hebben tussen ons en de buren 😠
SuzyQFive
26-05-2022 om 16:48
Treurniet schreef op 26-05-2022 om 11:17:
[..]
Tja ik ben zelf gelovig, maar zelfs ik vind het niet nodig om alles dicht te gooien op Hemelvaartsdag. Ik heb er niet zoveel mee. Kerst, Pasen en Pinksteren prima, maar 1 dag is genoeg hoor.
Voor sommige mensen is Hemelvaart belangrijker omdat Jezus op die dag op de troon is gaan zitten en over het aardse rijk is gaan regeren.
Voor weer een andere groep is Pinksteren weer belangrijker, de ander Pasen of Kerst.
Evaluna
26-05-2022 om 21:44
Zo boos weer op mijn ex. Net een mail dat de kinderen 2 dagen later terug komen
Kinderen hebben al zo'n moeite met de wisselingen en met hun vader. Ze zien er al zo tegen op.
Therapeut raadde juist aan een jaaroverzicht op te hangen om het overzicht voor dochter te krijgen en nu dit weer, want het is zeker niet de eerste keer.
Idioot en arme kinderen, zo sneu dat ze op jonge leeftijd al zoveel te verdragen moeten krijgen 😥
Dweilen met de kraan open voor die therapeut.
Eerst maar eens Netflix kijken.
Treurniet
26-05-2022 om 21:56
SuzyQFive schreef op 26-05-2022 om 16:48:
[..]
Voor sommige mensen is Hemelvaart belangrijker omdat Jezus op die dag op de troon is gaan zitten en over het aardse rijk is gaan regeren.
Voor weer een andere groep is Pinksteren weer belangrijker, de ander Pasen of Kerst.
Mooi gezegd.Dan denk ik dat ik Kerst het mooiste vind qua betekenis.
SuzyQFive
26-05-2022 om 22:38
Evaluna schreef op 26-05-2022 om 21:44:
Zo boos weer op mijn ex. Net een mail dat de kinderen 2 dagen later terug komen
![]()
Kinderen hebben al zo'n moeite met de wisselingen en met hun vader. Ze zien er al zo tegen op.
Therapeut raadde juist aan een jaaroverzicht op te hangen om het overzicht voor dochter te krijgen en nu dit weer, want het is zeker niet de eerste keer.
Idioot en arme kinderen, zo sneu dat ze op jonge leeftijd al zoveel te verdragen moeten krijgen 😥
Dweilen met de kraan open voor die therapeut.
Eerst maar eens Netflix kijken.
Ik heb het echt te doen met jullie… Sommige mensen kunnen niet verder kijken dan hun eigen agenda…
Netherfield
26-05-2022 om 23:53
Wij hebben een losse spaarrekening bij SNS, zonder betaalrekening, leverde ooit meer rente op. Bericht gekregen dat dat nu €27/jaar gaat kosten! Dat is meer dan de rente. Het was gratis… Spaargeld dan maar op de rekening die bij de betaalrekening hoort. Grrrrr
Poezie
27-05-2022 om 09:41
Klaagt er iemand op de buurtapp dat er iedere ochtend hondenpoep voor haar deur ligt en verzoekt om de eigenaar in het vervolg de poep netjes op te ruimen. Wordt er als eerste reactie gegeven: "katten poepen ook overal". 
Dolfje
27-05-2022 om 10:43
Poezie schreef op 27-05-2022 om 09:41:
Klaagt er iemand op de buurtapp dat er iedere ochtend hondenpoep voor haar deur ligt en verzoekt om de eigenaar in het vervolg de poep netjes op te ruimen. Wordt er als eerste reactie gegeven: "katten poepen ook overal".
Hier op de Facebook pagina van de wijk stond ook zo'n soort bericht en de reactie van iemand was zoiets als " als de jeugd dan zijn zooi opruimt dan ruim ik de poep op"..
LostJellyfish83
27-05-2022 om 13:03
Aan AH. Ze zouden tussen 8.30 en 9.00 de boodschappen komen bezorgen en nu zijn ze er nog niet. En dat is al de derde week op rij dat het zo gaat 
Dolfje
27-05-2022 om 13:36
Mug schreef op 27-05-2022 om 13:03:
Aan AH. Ze zouden tussen 8.30 en 9.00 de boodschappen komen bezorgen en nu zijn ze er nog niet. En dat is al de derde week op rij dat het zo gaat
Belachelijk! Wij hebben Picnic en die zijn echt zowat op de minuut af op tijd altijd.