Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

opkomende koppijn, altijd een ergenis. En ik moet ergens nog energie vinden om ff te werken 

Mug schreef op 25-05-2022 om 10:53:

Aan de hoeveelheid teken dit jaar. Hebben jullie er ook last van? Ik blijf ze van mijn katten afplukken

Jep… en een van de katten heeft een beetje langere haren en dan merk je ze soms pas op als ze al vrij groot zijn. Gatverderre

rionyriony schreef op 25-05-2022 om 13:24:

Ik vind het zó stom dat IT-bedrijven zich hebben laten hacken! Toch het laatst soort bedrijf waar je zoiets stoms van verwacht! Liggen de gegevens van je klanten op straat. Dan ben je toch echt een simpelneus!

Voor hackers juist een uitdaging het daar te proberen. 

CavernousSanddollar80

CavernousSanddollar80

25-05-2022 om 13:33

Mezelf. Ik ben ongesteld en in de overgang. Dat is een k*t-combi vandaag. En dat moeten mijn huisgenoten ontgelden. En dat vind ik superstom. 

Alweer ongesteld flikker toch op met die rothormonen.

Ik heb een 5 jaar oude Epson printer weggeven aan een kringloopwinkel, maar vraag me af of zo oude nog wel iets waard is..

Oja het Vinted leed: in Frankrijk is alles een maat kleiner... Broek past me niet.

SuzyQFive schreef op 25-05-2022 om 13:33:

[..]

Voor hackers juist een uitdaging het daar te proberen.

Ja, dan hebben ze meteen de administratie van een stuk of acht bedrijven te pakken dus dat schiet lekker op.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

25-05-2022 om 13:39

SuzyQFive schreef op 25-05-2022 om 13:30:

[..]

Jep… en een van de katten heeft een beetje langere haren en dan merk je ze soms pas op als ze al vrij groot zijn. Gatverderre

Ugh ja echt goor! 

De dierenarts vertelde dat teken inmiddels resistent zijn voor de meeste soorten pipetten, dus er is niks aan te doen ook helaas. Dan toch maar de tuin asfalteren denk ik 

Treurniet schreef op 25-05-2022 om 13:34:

Alweer ongesteld flikker toch op met die rothormonen.

Ik heb een 5 jaar oude Epson printer weggeven aan een kringloopwinkel, maar vraag me af of zo oude nog wel iets waard is..

Oja het Vinted leed: in Frankrijk is alles een maat kleiner... Broek past me niet.

Minstens hè. Wat jammer!

LostJellyfish83

LostJellyfish83

25-05-2022 om 14:36

ik erger me dood aan mijn man! De hele dag zit hij te appen naar mij, over zaken waarvan ik dan denk dat je dat vanavond ook wel kunt melden als je thuis bent. Maar nee, dat moet perse allemaal nu gezegd worden en als ik niet snel genoeg reageer krijg ik de volgende rij appjes: is er iets, waarom zeg je niks....

Djeez gast, ga gewoon werken en laat mij met rust wil je 

Hier ook een rot humeur 
Hoofdpijn, ook ongesteld en daardoor chagrijnig 

En aan een paar snotneuzen hier in het dorp en zeg je er wat van tegen de bewuste ouders, dan is het; nee hoor, dat doet ie niet....

Ik erger me aan de wind. Ik zit op een kantoor waar het (door de hoge gebouwen) al stevig waait bij windkracht 3, maar nu er windkracht 5 staat met uitschieters van 8, spookt het behoorlijk en dat leidt nogal af bij het werken.

Auwereel schreef op 25-05-2022 om 16:22:

Ik erger me aan de wind. Ik zit op een kantoor waar het (door de hoge gebouwen) al stevig waait bij windkracht 3, maar nu er windkracht 5 staat met uitschieters van 8, spookt het behoorlijk en dat leidt nogal af bij het werken.

ik wordt ook schijt chagrijnig van die klote wind

mijn kleine teen wilde knuffelen met de deurpost 

rooiekater schreef op 25-05-2022 om 19:28:

mijn kleine teen wilde knuffelen met de deurpost

Au!

Nu. Aan die achterlijke voetbalfans die de stad weer eens afbreken. Zat ik zo te hopen dat ze zouden verliezen, krijg ik mijn zijn, hoor ik gvd nog steeds de hele tijd vuurwerk, claxons, sirenes, autoalarmen, geschreeuw etc. 
Kansloze debielen!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.