Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Friezinnetje schreef op 18-05-2022 om 14:19:

[..]

De Hema is daar heel goed in, vind ik. Hebben het vaker dat ze meteen op de actualiteit inspelen

Vind deze ook wel erg leuk gedaan inderdaad.

CavernousSanddollar80

CavernousSanddollar80

18-05-2022 om 15:15

Aan een tweetal onopgevoedde en asociale meiden van een jaar of 16 dat zich niet wil laten aanspreken. 
En indirect aan hun ouders die in hun opvoeding blijkbaar wat hebben laten liggen waardoor ze zoeiets afleveren. 

CavernousSanddollar80

CavernousSanddollar80

18-05-2022 om 15:25

Rondstruiner schreef op 18-05-2022 om 06:41:

Aan Rutte. Die dagelijks alleen de sms'jes waarvan hij het nodig vond om ze te archiveren doorstuurde en de rest verwijderde. Echt ongelooflijk weer, met een of ander lulverhaal erbij over maar ruimte voor 20 berichten op de telefoon . Natuurlijk joh. Maar hij komt er toch wel mee weg.

Premier Rutte wiste jarenlang iedere dag zijn sms’jes
https://www.volkskrant.nl/a-b47ba005

Voor de mensen die het niet kunnen lezen:
"Het toestel had volgens de Landsadvocaat ‘zeer beperkte capaciteit’; er zou slechts ruimte zijn voor zo’n 20 berichten, waardoor de inbox noodgedwongen dagelijks werd geleegd door Rutte.

De premier beschikte wel over een telefoon met meer opslag, erkende een raadsadviseur van Rutte, maar die gebruikte hij alleen om het nieuws te volgen."

Nou zijn wij het vaker niet dan wel met elkaar eens. Maar hierin ben ik het dus wel enorm met je eens. Wat een ongelooflijke zakkenwasser is het toch ook. Nu vind ik hem al jaren een flapdrol. Maar het is toch werkelijk ongelooflijk dat hij er elke keer weer mee wegkomt. En wat ik ook niet te begrijpen vind is dat er nog steeds mensen zijn die het nodig vinden om hem te verdedigen en met droge ogen kunenn beweren dat hij een betrouwbaar politicius is, waarop ze hoe dan ook een volgende keer weer zouden stemmen. 

Ik ben gewoon echt boos op mijn tienjarige jongste dochter die iets geflikt heeft met een approep aanmaken. 
Eerst vooral geschokt en nu boos. 
Het is verdorie gewoon pesten… 

SuzyQFive schreef op 18-05-2022 om 16:12:

Ik ben gewoon echt boos op mijn tienjarige jongste dochter die iets geflikt heeft met een approep aanmaken.
Eerst vooral geschokt en nu boos.
Het is verdorie gewoon pesten…

Oef,  dat klinkt  niet goed. Pesten is echt niet leuk, en online heb je er zo weinig zicht op ook. Hoe ben je erachter  gekomen?

Dat ik te horen kreeg dat er iemand, waarvan wij dachten, goede kennis.
Dat die persoon nu allemaal leugens over ons rond loopt te strooien 
Waarom???

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

19-05-2022 om 07:53

Al een paar dagen last van kriebelhoest. Vanmorgen vroeg al wakker en wil niet stoppen. dus naar beneden gegaan en wat half zittend op de bank geslapen. Nu ook hoofdpijn. 

Friezinnetje schreef op 19-05-2022 om 07:53:

Al een paar dagen last van kriebelhoest. Vanmorgen vroeg al wakker en wil niet stoppen. dus naar beneden gegaan en wat half zittend op de bank geslapen. Nu ook hoofdpijn.

Oh gatsie, succes ermee, daar ben ik al twee weken mee bezig... beterschap!

LostJellyfish83

LostJellyfish83

19-05-2022 om 10:17

Aan een bekende die nog steeds overal (corona)complotten ziet en me regelmatig bestookt met artikelen en petities. De fabeltjesfuik van Lubach doet zijn werk goed bij haar 

Als je dat allemaal gaat lezen, klinkt het nog plausibel ook, dus ik gooi alles maar meteen weg wat ze stuurt. Geen zin om ook die fuik in te zwemmen 

Ik baal dat mijn schoonouders op "mijn uitrustdag" langs komen om de nieuwe keuken te bekijken en het mij niet lukt om vooraf relaxed te zijn 😬

Elmie schreef op 19-05-2022 om 12:54:

Ik baal dat mijn schoonouders op "mijn uitrustdag" langs komen om de nieuwe keuken te bekijken en het mij niet lukt om vooraf relaxed te zijn 😬

Ach ja irritant is dat bezoek waar je niet ontspannen bij kunt blijven. Ik heb morgen zo'n bezoek helaas.

Treurniet schreef op 19-05-2022 om 13:01:

[..]

Ach ja irritant is dat bezoek waar je niet ontspannen bij kunt blijven. Ik heb morgen zo'n bezoek helaas.

Jij "sterkte" dan morgen 👍

Kloteboom in m’n tuin.. dinsdag heel m’n tuin aangeveegd, tuinset schoongemaakt etcetera. Heeft die boom door de harde regen en wind weer allemaal bloesem verloren die door de hele tuin ligt nu. Ik baal

lientje69 schreef op 18-05-2022 om 17:19:

[..]

Oef, dat klinkt niet goed. Pesten is echt niet leuk, en online heb je er zo weinig zicht op ook. Hoe ben je erachter gekomen?

Van meester. Maar de ouders van het vriendinnetje hadden ook rustig ons een bericht kunnen sturen want het meisje heeft er een hele nacht niet van geslapen en is niet naar school geweest daarom. We hebben normaliter goed contact en de vader ook meester geweest van mijn andere kinderen. Dochter mag nu een week niet op haar telefoon of tablet en ze heeft haar excuus aangeboden. 
Alleen jammer dat de drie anderen van het groepje nu hun handen wassen in onschuld. Dat ontslaat dochter echter niet van haar verantwoordelijkheid. Dit ging te ver, ook al was het om een ander meisje te beschermen dat door dit slachtoffer werd uitgescholden. 

Wobbelkont schreef op 19-05-2022 om 15:39:

Kloteboom in m’n tuin.. dinsdag heel m’n tuin aangeveegd, tuinset schoongemaakt etcetera. Heeft die boom door de harde regen en wind weer allemaal bloesem verloren die door de hele tuin ligt nu. Ik baal

Bloesem is gelukkig zo weg maar rot is het wel… 

Alles beter dan de rotberk die de buren tegen de erfgrens hebben staan. Ben er mega allergisch voor en je vindt het hele jaar van die bruine dingetjes… 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.