Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


watertoren schreef op 14-05-2022 om 23:10:

[..]

Dat snap ik echt niet. Ik ken werkelijk niemand die geen afgesloten achtertuin heeft. Ik vind prive belangrijk . Jij niet dan ?

Wat ik al schreef, wij wonen in landelijk gebied, in een stad of dorpskern zou ik ook de boel dicht willen

Achter de tuin hebben we weiland met een slootje en iedereen heeft het hier redelijk open om daar van te genieten 

En privacy hebben we genoeg, mensen die bij ons voor huis, naar achteren kijken, zien ons bijna  niet. 

Ik zit graag helemaal achterin onder de bomen het veld in te kijken, mijn buren komen weinig aan die kant en mochten ze er wel zijn dan laten we elkaar met ruste of we maken eens gezellig een praatje

LostJellyfish83

LostJellyfish83

15-05-2022 om 11:30

Friezinnetje schreef op 15-05-2022 om 08:36:

[..]

toen ik vannacht thuis kwam, stond de muziek enorm luid, maar ok, het is feest in het dorp, ik denk laat nog maar even. Toen het half 3 was en ik al een uur in bed lag, zonder te kunnen slapen, ben ik opgestaan, het raam open gedaan en op luide stem vermeld wat ik er van vond. Dat die teringherrie nu wel uit kan, want het was gvd half 3. Geen muziek meer gehoord. Als ik ze vandaag tegenkom, dan zal ik er mss nog wel een keer iets over zeggen

  manmanman,  wat bezielt zulke mensen,  vraag ik me altijd af. Je bent gvd niet alleen op de wereld! 

Mug schreef op 15-05-2022 om 11:30:

[..]

manmanman, wat bezielt zulke mensen, vraag ik me altijd af. Je bent gvd niet alleen op de wereld!

Mankeren ze iets aan hun oren; vraag ik me vaak af.

afrodite05 schreef op 15-05-2022 om 07:40:

[..]

Oh huh, wat heeft dat nou weer voor nut? Waren ze blij met de uitkomst of boos, of kon je dat er niet uit opmaken?

Geen idee ik vond het blij klinken. 

Sprak net nog iemand hier die vond het ook niet kunnen. 

SuzyQFive schreef op 15-05-2022 om 10:19:

Ik erger me dood aan het steeds verspringende ‘andere forum’. Als ik een topic wil aanklikken verspringt het forum nog even waardoor ik bijna altijd een reclame aantik… Tsja, zo kan ik ook wel inkomsten binnenharken.

Als je een ADblocker gebruikt heb je er geen last van.

Beterlaat2021! schreef op 15-05-2022 om 11:49:

[..]

Als je een ADblocker gebruikt heb je er geen last van.

Ik heb een ADblocker op mijn iPhone  🤷🏼‍♀️.

Oh, dan weet ik het niet.  Op mijn laptop zie ik geen advertenties, dus kan ik ze ook niet per ongeluk aantikken.

Er zit een bij in huis en ik krijg hem niet te pakken met mijn vliegenmepper. 

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

15-05-2022 om 12:39

watertoren schreef op 15-05-2022 om 12:37:

Er zit een bij in huis en ik krijg hem niet te pakken met mijn vliegenmepper.

Gewoon het raam of de deur openzetten zodat hij naar buiten kan ipv doodslaan.

Battle-Royale schreef op 15-05-2022 om 12:39:

[..]

Gewoon het raam of de deur openzetten zodat hij naar buiten kan ipv doodslaan.

Ik heb hem al te pakken en de deur stond open want daardoor was hij binnen. 

BeneficialJay65

BeneficialJay65

15-05-2022 om 12:54

Ergernis zal ik niet noemen, een “jammer” past beter; Mijn kinderen eten graag snoep-paprika’s, maar dan wel alleen de rode. Er zit altijd maar 1 of 2 rode in, de rest is geel of oranje.

Dat vind ik een ergernis bij de Lidl. Alleen rode paprika's zijn daar los te koop. Als ik alleen een groene nodig heb moet ik er 3 kopen. Ze zijn alleen als stoplicht te koop. Die andere 2 gooi ik meestal weg. Ik stop ze nog wel vaak in de koelkast maar moet ze dan alsnog weg gooien omdat ze bedorven zijn.

watertoren schreef op 15-05-2022 om 13:03:

Dat vind ik een ergernis bij de Lidl. Alleen rode paprika's zijn daar los te koop. Als ik alleen een groene nodig heb moet ik er 3 kopen. Ze zijn alleen als stoplicht te koop. Die andere 2 gooi ik meestal weg. Ik stop ze nog wel vaak in de koelkast maar moet ze dan alsnog weg gooien omdat ze bedorven zijn.

ik proef er weinig verschil tussen. dus als ik een paprika nodig heb, en er ligt er nog 1 pak ik die, ongeacht de kleur. En een tijdje geleden had ik veel paprika over, dus allemaal kleingesneden en de vriezer in. Dus nu gebruik ik rood geel groen

LostJellyfish83

LostJellyfish83

15-05-2022 om 14:13

Aan een discussie die al dagenlang op repeat staat. Nieuwe inzichten zijn er allang niet meer.

watertoren schreef op 15-05-2022 om 13:03:

Dat vind ik een ergernis bij de Lidl. Alleen rode paprika's zijn daar los te koop. Als ik alleen een groene nodig heb moet ik er 3 kopen. Ze zijn alleen als stoplicht te koop. Die andere 2 gooi ik meestal weg. Ik stop ze nog wel vaak in de koelkast maar moet ze dan alsnog weg gooien omdat ze bedorven zijn.

Why tell me why ,tell  me why.  tell me why?

vraagteken.jpg%28%29%2835F74682FADA56C15574B3AB31F1D2C9%29.jpg

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.