Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Rondstruiner schreef op 15-05-2022 om 08:39:

[..]

Echt asociaal. Ik vraag me bij dat soort mensen altijd af of ze het echt niet zien, of dat het ze gewoon niet interesseert dat anderen last van ze hebben.

Ik denk het laatste. 

SuzyQFive schreef op 14-05-2022 om 22:57:

[..]

Niet iedereen heeft een afgesloten tuin… Ik heb ook geen afgesloten tuin. Is nergens voor nodig.

Das toch raar. Je wil toch privacy in je tuin? 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

15-05-2022 om 08:52

Regendrup. schreef op 15-05-2022 om 08:48:

[..]

Ik denk het laatste.

Bij deze is dat sowieso zo. En omdat het feest is, snap ik ook best dat het een keer iets later is, dat je in de tuin zit en wat muziek aan hebt. Maar deze stond echt heel luid, en ze zaten met een man of 6 in de tuin. Dan is dat, om half 3, niet meer nodig. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

15-05-2022 om 08:52

Helena71 schreef op 15-05-2022 om 05:33:

[..]

Herkenbaar. Ik ben inmiddels op een leeftijd dat ik klaar ben met altijd maar discussie. Af en toe geef ik mijn mening (als erom gevraagd wordt). En ik luister ook naar de jouwe. En soms pas ik mijn mening dan aan. Maar dat eeuwige overtuigen, wat vaak meestal meer zuigen is, laat maar. En bij betweters haal ik mijn schouders op. Al helemaal als ik zelf de beter-weter ben 😏.

Nu ben ik wel een klein beetje nieuwsgierig wat volgens de vriendin van jouw vader dan wel gezond eten en afvallen is.
Mijn mening op dat gebied wijkt namelijk op dat gebied af van het gemiddelde. En hoewel ik nooit iemand zal proberen te overtuigen, ben ik wel benieuwd naar anderen die een afwijkende mening zijn toegedaan.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

15-05-2022 om 08:53

redbulletje schreef op 15-05-2022 om 08:51:

[..]

maar dat kan dan altijd nog toch? Privacy kan ook door struiken oid, maar daar kan een hond wel langs. 

Ik heb alleen aan de voorkant een tuin, daar kan ik zitten, zonder dat iemand mij ziet, maar iedereen en alles kan de tuin inlopen. 

Friezinnetje schreef op 15-05-2022 om 08:53:

[..]

maar dat kan dan altijd nog toch? Privacy kan ook door struiken oid, maar daar kan een hond wel langs.

Ik heb alleen aan de voorkant een tuin, daar kan ik zitten, zonder dat iemand mij ziet, maar iedereen en alles kan de tuin inlopen.

Ik heb een 2,5/3 meter hoge laurierheg om mijn tuin en een afrastering van ca 1 meter daar nog voor. Ik zie juist bij grote percelen dat de hekken nog indrukwekkender zijn want daar moet de waakhond juist binnen 't terrein gehouden worden. 

Ik zwem in mijn nakie in mijn voortuin, heb daar gelukkig alle privacy voor 😉 

redbulletje schreef op 15-05-2022 om 08:51:

[..]

Nee, da's niet raar. Ik wil ook privacy in mijn tuin, heb er hoge schuttingen omheen staan. Mijn buren willen genieten van het prachtige uitzicht dat we hebben, waar wij dus een schutting voor hebben staan. Ik wil niet met iedereen die langs loopt een praatje hoeven maken, daar ben ik niet sociaal genoeg voor. Maar ik ben niet de norm, dus als mijn buren dat wel willen, is dat niet raar 😉.

Het is hier pas de laatste jaren zo dat iedereen zijn tuin afsluit met een hoge schutting. Er zijn helaas nog maar een paar tuinen met een laag hekje. Niet echt bevorderlijk voor de veiligheid, ik vind het nu niet meer prettig om mijn fiets in de berging te zetten als het donker is in de avond. Niemand ziet me meer op het achterpad naar de berging, dat was voorheen anders.

En ook niet goed voor bijvoorbeeld egels, van die hermetisch afgesloten tuinen. Die zie ik ook niet meer de laatste jaren.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

15-05-2022 om 09:20

redbulletje schreef op 15-05-2022 om 09:09:

[..]

Ik heb een 2,5/3 meter hoge laurierheg om mijn tuin en een afrastering van ca 1 meter daar nog voor. Ik zie juist bij grote percelen dat de hekken nog indrukwekkender zijn want daar moet de waakhond juist binnen 't terrein gehouden worden.

ik hoef geen 3 meter hoge heg/muur om mijn tuin heen. Ik heb deels schutting maar niet helemaal. Vreselijk vind ik dat, maar goed, wat een ander doet moeten zij weten

watertoren schreef op 14-05-2022 om 23:10:

[..]

Dat snap ik echt niet. Ik ken werkelijk niemand die geen afgesloten achtertuin heeft. Ik vind prive belangrijk . Jij niet dan ?

Ik woon in een bloemkoolwijk en hier hebben heel veel mensen geen volledig afgesloten tuin of enkel met een laag hekje. Ik heb een groot veld achter mijn tuin dus heerlijk om daarover uit te kijken. De tuin is niet volledig open hoor, er zit op 3/4 een heg.  Op het veld spelen kinderen en heel af en toe loopt er iemand met een hond. Er kijkt eigenlijk nooit echt iemand de tuin in. Er zijn hier een paar stukken in de wijk waar mensen met de achtertuinen tegen elkaar aanzitten, dan zou ik hem wel meer afsluiten. Al hebben we in een eerder huis de open poort aan de zijkant gehad. Dan kijk je alleen naar een schuurtje als je langsliep. Met vijf kinderen was het gewoon fijn als je niet telkens hek open, hek dicht hebt. 

redbulletje schreef op 15-05-2022 om 09:10:

Ik zwem in mijn nakie in mijn voortuin, heb daar gelukkig alle privacy voor 😉

Als ik topless wil zonnen en mensen kijken naar binnen en ze vinden dat vervelend is dat vooral hun probleem. Net als dat ik me ook gewoon omkleed met de gordijnen open. Maar van buiten zie je dat toch niet echt ivm weerspiegeling en kijkhoeken. 

Niet dat ik nog topless zon trouwens. Ivm de hoge kans op borstkanker doe ik dat niet meer. 

Mijn vriend heeft trouwens wel zijn achtertuin helemaal open sinds er twee jaar geleden bij een storm de hele schutting is omgewaaid 😬😜. 

Ik erger me dood aan het steeds verspringende ‘andere forum’. Als ik een topic wil aanklikken verspringt het forum nog even waardoor ik bijna altijd een reclame aantik… Tsja, zo kan ik ook wel inkomsten binnenharken. 

Dat al mijn goede oortjes het 1 voor 1 begeven.
Het gekke is nog dat ik bij het testen ontdekte dat ze het in mijn laptop wel deden, maar op mijn telefoon niet meer... vreemd

noas_1993 schreef op 15-05-2022 om 10:52:

Dat al mijn goede oortjes het 1 voor 1 begeven.
Het gekke is nog dat ik bij het testen ontdekte dat ze het in mijn laptop wel deden, maar op mijn telefoon niet meer... vreemd

Dat ligt het aan je telefoon aansluiting.. Tijd voor een nieuwe

Aan dat het hier warm is en ik de deur van het balkon open heb staan en er ergens in de verte muziek op staat. Doe die kolere herrie uit.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.