Huiskamer
Mama-Inge
14-05-2022 om 22:46
Phoebe1982 schreef op 14-05-2022 om 22:39:
[..]
Weg gehaald
Hoe zou jij het vinden om een hondendrol in je achtertuin te vinden?
Ik vind er niets lachwekkends aan.
AggressiveReindeer87
14-05-2022 om 22:51
Mama-Inge schreef op 14-05-2022 om 22:46:
[..]
Nee eigenlijk heb je wel gelijk... Ik vond het zelf ook niet zo lollig toen er 1 op mn deurmat lag... Ik zal het weghalen... (Wil je dan de quote ook weghalen?)
watertoren
14-05-2022 om 22:55
[..]
Hoe kan er nou een hond in jouw achtertuin poepen ? Bij mij kan er niemand in mijn tuin komen hoor dus ik snap het niet.
SuzyQFive
14-05-2022 om 22:57
watertoren schreef op 14-05-2022 om 22:55:
[..]
Hoe kan er nou een hond in jouw achtertuin poepen ? Bij mij kan er niemand in mijn tuin komen hoor dus ik snap het niet.
Niet iedereen heeft een afgesloten tuin… Ik heb ook geen afgesloten tuin. Is nergens voor nodig.
watertoren
14-05-2022 om 23:10
SuzyQFive schreef op 14-05-2022 om 22:57:
[..]
Niet iedereen heeft een afgesloten tuin… Ik heb ook geen afgesloten tuin. Is nergens voor nodig.
Dat snap ik echt niet. Ik ken werkelijk niemand die geen afgesloten achtertuin heeft. Ik vind prive belangrijk . Jij niet dan ?
ToetieToover
14-05-2022 om 23:17
watertoren schreef op 14-05-2022 om 23:10:
[..]
Dat snap ik echt niet. Ik ken werkelijk niemand die geen afgesloten achtertuin heeft. Ik vind prive belangrijk . Jij niet dan ?
Ze heeft het over ‘erf’ dat klinkt als veel ruimte tussen buren. Dan staat er denk ik geen schutting van 2 meter overal omheen. Niet nodig voor je privacy.
LostJellyfish83
14-05-2022 om 23:19
watertoren schreef op 14-05-2022 om 23:10:
[..]
Ik heb geen volledig afgesloten achtertuin en al mijn buren ook niet. Ik zou zo naar de andere kant van de rij kunnen lopen.
Mama-Inge
14-05-2022 om 23:21
klopt wij wonen landelijk
En het zijn behoorlijk grote tuinen die niet afgesloten zijn.
AggressiveReindeer87
14-05-2022 om 23:28
[..]
Thnks for weghalen en excuses voor mijn niet zo tactische 1e reactie. Ik vind het superaso om je hond in andermans tuin te laten kakken en het niet eens weg te halen. Lag bij mij 2x een drol op mn mat en vlakbij in de straat, is idd niks lolligs aan
CavernousSanddollar80
15-05-2022 om 05:33
Phoebe1982 schreef op 14-05-2022 om 18:14:
Heel fout, aan de vriendin van mijn vader die wat betreft gezond eten en afvallen een totaal andere mening heeft dan ik. Daar kan ik niet met haar over discusseren (ooit geprobeerd maar iemand proberen te overtuigen die hetzelfde bij jou doet en niet echt luistert kost me veel te veel energie, geen zin in)
Dat gebeurt overigens ook bij andere onderwerpen, ze blijft met tegenargumenten komen en ze wil het altijd graag beter weten en dat vind ik irritant en vermoeiend. Ik ga dus maar niet meer in discussie maar ik vind het bloedirritant... heel erg i know...
Herkenbaar. Ik ben inmiddels op een leeftijd dat ik klaar ben met altijd maar discussie. Af en toe geef ik mijn mening (als erom gevraagd wordt). En ik luister ook naar de jouwe. En soms pas ik mijn mening dan aan. Maar dat eeuwige overtuigen, wat vaak meestal meer zuigen is, laat maar. En bij betweters haal ik mijn schouders op. Al helemaal als ik zelf de beter-weter ben 😏.
Nu ben ik wel een klein beetje nieuwsgierig wat volgens de vriendin van jouw vader dan wel gezond eten en afvallen is.
Mijn mening op dat gebied wijkt namelijk op dat gebied af van het gemiddelde. En hoewel ik nooit iemand zal proberen te overtuigen, ben ik wel benieuwd naar anderen die een afwijkende mening zijn toegedaan.
rooiekater
15-05-2022 om 07:17
Dat na afloop van het Songfestival hier ineens mensen de straat op gingen om herrie te maken
afrodite05
15-05-2022 om 07:40
rooiekater schreef op 15-05-2022 om 07:17:
Dat na afloop van het Songfestival hier ineens mensen de straat op gingen om herrie te maken
![]()
Oh huh, wat heeft dat nou weer voor nut? Waren ze blij met de uitkomst of boos, of kon je dat er niet uit opmaken?
FaithfulDuck87
15-05-2022 om 08:36
Mug schreef op 14-05-2022 om 11:49:
[..]
heel fijn
toen ik vannacht thuis kwam, stond de muziek enorm luid, maar ok, het is feest in het dorp, ik denk laat nog maar even. Toen het half 3 was en ik al een uur in bed lag, zonder te kunnen slapen, ben ik opgestaan, het raam open gedaan en op luide stem vermeld wat ik er van vond. Dat die teringherrie nu wel uit kan, want het was gvd half 3. Geen muziek meer gehoord. Als ik ze vandaag tegenkom, dan zal ik er mss nog wel een keer iets over zeggen
Rondstruiner
15-05-2022 om 08:39
Friezinnetje schreef op 15-05-2022 om 08:36:
[..]
toen ik vannacht thuis kwam, stond de muziek enorm luid, maar ok, het is feest in het dorp, ik denk laat nog maar even. Toen het half 3 was en ik al een uur in bed lag, zonder te kunnen slapen, ben ik opgestaan, het raam open gedaan en op luide stem vermeld wat ik er van vond. Dat die teringherrie nu wel uit kan, want het was gvd half 3. Geen muziek meer gehoord. Als ik ze vandaag tegenkom, dan zal ik er mss nog wel een keer iets over zeggen
Echt asociaal. Ik vraag me bij dat soort mensen altijd af of ze het echt niet zien, of dat het ze gewoon niet interesseert dat anderen last van ze hebben.

heel fijn