Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

14-05-2022 om 18:20

Aan mezelf, zit met vrienden op een terras, net gegeten. Maar ik zoek nu naar excuses om naar huis te gaan omdat ik mn meisje mis en bij haar wil zijn. En zij vind juist dat ik te clingy ben en ze nooit vrij heeft van mij.Boh, niet leuk.

Battle-Royale schreef op 14-05-2022 om 18:20:

Aan mezelf, zit met vrienden op een terras, net gegeten. Maar ik zoek nu naar excuses om naar huis te gaan omdat ik mn meisje mis en bij haar wil zijn. En zij vind juist dat ik te clingy ben en ze nooit vrij heeft van mij.Boh, niet leuk.

Nog maar lekker een pilske nemen dan op het terras. Ben blij dat ze niet gaat liggen zeiken van waar blijf je nou als je op stap bent. 

Battle-Royale schreef op 14-05-2022 om 18:20:

Ahhh dat vind ik wel schattig. 

watertoren schreef op 14-05-2022 om 18:38:

[..]

Nog maar lekker een pilske nemen dan op het terras. Ben blij dat ze niet gaat liggen zeiken van waar blijf je nou als je op stap bent.

Misschien heeft ze er juist al teveel op en word ze daar sentimenteel van🙄

Poezie schreef op 14-05-2022 om 18:48:

[..]

Misschien heeft ze er juist al teveel op en word ze daar sentimenteel van🙄

Ik snap het niet meer. Ik begreep dat jij lekker op een terras zat en dat zij het prima vond dat je nog wat langer weg bleef.

Daarnet aan 2 broertjes.

Ik loop rustig  naar huis op de stoep, komt er ineens een jongetje langs gefietst. Geen racen, maar ook niet langzaam.
En ja, het is een kind. Maar ik heb wel heel geïrriteerd gezucht, en maar achterom blijven kijken dat jochie. Fiets door!
Vervolgens komt zijn broertje, die als ie me ziet zegt ''ik fietste bijna tegen u aan''  

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

14-05-2022 om 19:00

watertoren schreef op 14-05-2022 om 18:38:

[..]

Ja dat heb ik net gedaan en zij gaat nu netflixen, ze zegt dat ik niet steeds op mn tel moet zitten als het leuk is maar ik ben nou eenmaal graag bij haar. Onze zoon is bij mn pa logeren dus ze is nou alleen. Dus ik broed nog even door op een excuus want ik wil zo snel mogelijk terug naar huis.

Battle-Royale schreef op 14-05-2022 om 19:00:

[..]

Ja dat heb ik net gedaan en zij gaat nu netflixen, ze zegt dat ik niet steeds op mn tel moet zitten als het leuk is maar ik ben nou eenmaal graag bij haar. Onze zoon is bij mn pa logeren dus ze is nou alleen. Dus ik broed nog even door op een excuus want ik wil zo snel mogelijk terug naar huis.

Hoezo excuus? Kind is weg dus hup naar huis en het bed in 

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

14-05-2022 om 19:11

Dolfje schreef op 14-05-2022 om 19:03:

[..]

I wish.

Battle-Royale schreef op 14-05-2022 om 19:00:

[..]

Als zij zich juist verheugd heeft op een avondje alleen kan dat alleen tot teleurstelling leiden. 

Dolfje schreef op 14-05-2022 om 19:03:

[..]

Hahaha echt hé!

Dat ik last heb van mijn rug

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

14-05-2022 om 19:33

Zilver_gray schreef op 14-05-2022 om 19:28:

[..]

Hahaha echt hé!

Kruip straks lekker tegen haar aan, ze is al naar bed dus haar warme slaperige lijfje is een extra bonus voor me.

Battle-Royale schreef op 14-05-2022 om 19:33:

[..]

Kruip straks lekker tegen haar aan, ze is al naar bed dus haar warme slaperige lijfje is een extra bonus voor me.

Dat er een hond hier in de buurt los loopt en die heeft bij ons in de achtertuin gescheten 
Hou je hond bij je op je erf 😠

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.