Huiskamer
Zilver_gray
12-05-2022 om 16:15
Ik erger me aan mijn loslippigheid, kon mijn mond vanmorgen niet houden en de buurvrouw meer verteld, dan eigenlijk de bedoeling was…Krijg bijna een paniek aanval als ik eraan terug denk: why!!! 
redbulletje
12-05-2022 om 16:17
SuzyQFive schreef op 11-05-2022 om 19:43:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet 😬. Deze mensen klagen over alle buitenlanders die hier asiel komen vragen, Nederland is vol dus mag er niemand naar binnen.
Dat is natuurlijk ook zo. De woningnood is gigantisch in Nederland,dus nog meer mensen binnen laten komen die ook weer ergens moeten wonen is bizar. Verblijfsvergunningen zouden altijd tijdelijk moeten zijn.
LostJellyfish83
12-05-2022 om 16:33
redbulletje schreef op 12-05-2022 om 16:17:
[..]
Dat is natuurlijk ook zo. De woningnood is gigantisch in Nederland,dus nog meer mensen binnen laten komen die ook weer ergens moeten wonen is bizar. Verblijfsvergunningen zouden altijd tijdelijk moeten zijn.
De Arbeidsinspectie zei afgelopen week ook niet voor niets dat we moeten stoppen migranten binnen te halen. Werkgevers profiteren, maar de samenleving betaalt de prijs ervoor, zeggen zij.
redbulletje
12-05-2022 om 16:40
Mug schreef op 12-05-2022 om 16:33:
[..]
De Arbeidsinspectie zei afgelopen week ook niet voor niets dat we moeten stoppen migranten binnen te halen. Werkgevers profiteren, maar de samenleving betaalt de prijs ervoor, zeggen zij.
Precies. Maar de manier waarop is ook bizar. Als ze het nu alleen over expatachtige contracten zouden hebben, maar het tegenovergestelde is de EU van plan. Hopelijk kan dit nog tegen gehouden worden.
LostJellyfish83
12-05-2022 om 16:43
redbulletje schreef op 12-05-2022 om 16:40:
[..]
Precies. Maar de manier waarop is ook bizar. Als ze het nu alleen over expatachtige contracten zouden hebben, maar het tegenovergestelde is de EU van plan. Hopelijk kan dit nog tegen gehouden worden.
Ik ben bang van niet en Den Haag durft ook niet echt stelling te nemen hierin volgens mij. Ik ben echt niet gelukkig met de plannen van de EU.
Lisabette
12-05-2022 om 16:55
Mijn partner. Ik zorg de hele dag voor de kinderen en doe ook al het huishouden. Hij gaat op de fiets naar zijn werk en had op de terugweg alleen even langs de apotheek gemoeten voor de medicatie van mijn zoon. De apotheek zit letterlijk op de route. Natuurlijk is hij het vergeten en mag ik het weer doen. Of ik niet genoeg te doen heb. Bah!
Wasgij
12-05-2022 om 17:00
Mijn nieuwe collega. Die is zeer zwaar op de hand.
En dat al op de eerste dag dat we elkaar gezien hebben.
Meteen zo'n soort 'wedstrijdje' met andere collega van wie de naarste dingen heeft meegemaakt, alles wat mijn ene collega zei, had zij dus 10 keer zo erg.
Zo geen zin in.
ProfitableMantis53
12-05-2022 om 17:16
De glasbak (en andere ondergrondse containers) bij mij in de buurt staat nu pal naast een terras van een horeca ondernemer. Of beter gezegd, het terras staat naast de glasbak want de glasbak stond er al. Moet ik zowat naast zo'n tafeltje gaan staan om mijn glas in de bak te doen. Hoe verzin je het.
En natuurlijk kiezen mensen er zelf voor om daar te gaan zitten maar ik voel me dan toch opgelaten.
Xandora
12-05-2022 om 17:18
aan de man naast mij in de trein die op z'n nagels zit te bijten, en aan diegene die net een stink wind liet, gelukkig mag ik er zo uit
Treurniet
12-05-2022 om 20:55
redbulletje schreef op 12-05-2022 om 16:17:
[..]
Vind ik ook!!
SuzyQFive
12-05-2022 om 22:37
Phoebe1982 schreef op 12-05-2022 om 16:11:
Heb je je raamgedoe naar beneden om te voorkomen dat het bloedheet wordt maar zwaar bewolkt dus omhoog zodat het niet meer zo donker is, heb je hem net omhoog, gaat de zon weer schijnen. Ja zo blijf ik aan de gang...
Hahaha, wij hebben op school automatische schutters. Dus die gaan de hele dag door, omhoog, omlaag, open, dicht 😏.
Auwereel
12-05-2022 om 23:14
SuzyQFive schreef op 12-05-2022 om 22:37:
[..]
Hahaha, wij hebben op school automatische schutters. Dus die gaan de hele dag door, omhoog, omlaag, open, dicht 😏.
Bij mij op de universiteit ook. De universiteit waar ze regeltechniek doceren....
SombraOnline
13-05-2022 om 06:47
Ik ben net een uur aan het werk en ik erger me nu al dood aan een collega. Er zit totaal geen vaart in, terwijl ons werk een redelijk hoge druk heeft. Ze is er echt al tig keer op aangesproken door onze teamleider, maar er iets aan doen… Ho maar. 
JtM
13-05-2022 om 07:56
Jij bent er vroeg bij Sombra! Wat vervelend zo'n langzame collega.
Mijn ergenis: spierpijn. Heb woensdag fanatiek gesport en had gister al spierpijn en nu ook nog. Dadelijk half uurtje cardio, hopelijk gaat het daarna beter.
SombraOnline
13-05-2022 om 08:03
Ik sorteer post, ik begin dus vroeg. Kwart voor zes (en op zaterdag om half zes) om precies te zijn. Wel lekker hoor, heb dan de hele middag voor mezelf. 
Heb je je raamgedoe naar beneden om te voorkomen dat het bloedheet wordt maar zwaar bewolkt dus omhoog zodat het niet meer zo donker is, heb je hem net omhoog, gaat de zon weer schijnen. Ja zo blijf ik aan de gang...