Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Zusterclivia schreef op 11-05-2022 om 14:12:

[..]

Jaaa! Dat het een schande is dat ze niet meer gebruikt wordt. Daarna dat het een schande is dat de bedrijven weg zijn gegaan. Dat de overheid iets had moeten doen enz. enz.

Ja he. Nooit is het goed.  De boodschap is dat het verleden niet voorbij had mogen gaan.

SuzyQFive schreef op 11-05-2022 om 14:19:

[..]

Bij ons in de stad ook vaak. Er is zo’n facebookpagina waarop foto’s van de stad worden gedeeld en er is altijd een hele groep azijnzeikers die bij elke foto van een nieuw gebouw lopen te blèren dat het zonde is…

Nou echt. Hier ook. Foto op fb van de winkelstraat in de jaren 70. Drukke autoweg er dwars doorheen, betonjungle

Nu allemaal autoluw,  terrasjes, groen.

Zeikerds: vroeger was het tenminste gezellig in de stad. 

SuzyQFive schreef op 11-05-2022 om 14:23:

Ik kwam om te klagen over mensen die een bericht over asielzoekers in Ter Apel die buiten moesten doorbrengen, aangrijpen om te zeiken over dat Nederland vol is en die asielzoekers weg moeten.
En de bek vol over hordes veiligelanders die hier illegaal zijn. Maar nee, de cijfers daarover kloppen niet want ze zien zelf toch echt anders.

kijk je wel het lokale nieuws?Ik vind namelijk dat die klagers gelijk hebben . De groep veiligelanders zorgt voor jarenlange enorme overlast in Ter Apel. Terwijl deze mensen niet en terecht in aanmerking komen voor een verblijfsvergunning, maar daardoor is er dus geen ruimte voor onder andere Oekraïnse vluchtelingen. Ik heb echt respect voor het personeel van het Coa.

Treurniet schreef op 11-05-2022 om 19:17:

[..]

kijk je wel het lokale nieuws?Ik vind namelijk dat die klagers gelijk hebben . De groep veiligelanders zorgt voor jarenlange enorme overlast in Ter Apel. Terwijl deze mensen niet en terecht in aanmerking komen voor een verblijfsvergunning, maar daardoor is er dus geen ruimte voor onder andere Oekraïnse vluchtelingen. Ik heb echt respect voor het personeel van het Coa.

Nee, dat bedoel ik niet 😬. Deze mensen klagen over alle buitenlanders die hier asiel komen vragen, Nederland is vol dus mag er niemand naar binnen. 

CavernousSanddollar80

CavernousSanddollar80

11-05-2022 om 20:05

Er vond vandaag in mijn stad een sportevenement plaats, waaraan ook kleine kinderen mededen (hooguit een jaar of 5). Ongetraind en aangemoedigd door volwassenen. Hun ogen vielen bijna uit hun kassen, ze liepen diep te hijgen en leken elk moment te kunnen vallen. Sommigen hadden plezier. De meesten duidelijk niet. 
Ik erger me aan de ouders die hun kind laten meedoen, en aan de omstanders die zichtbaar uitgeputte kinderen nog blijven aanmoedigen. Maar ik scheen de enige te zijn die zich ergerde, dus het zal wel aan mij liggen. 

Mijn dochter die aandacht opeist terwijl ze moet slapen, het is bedtijd en ze accepteert dat niet. Nu dus aandacht zuigen, allerlei verwijten en een enorme zeurderige huilbui.
Ze heeft het echt niet altijd even makkelijk, maar ze is 10 en ik vind het nu echt even klaar.
Sorry meisje.
Ik heb soms ook heel even tijd nodig voor mezelf, tot half 10 graag, dan zit mijn dag er ook weer op .

Evaluna schreef op 11-05-2022 om 20:50:

Mijn dochter die aandacht opeist terwijl ze moet slapen, het is bedtijd en ze accepteert dat niet. Nu dus aandacht zuigen, allerlei verwijten en een enorme zeurderige huilbui.
Ze heeft het echt niet altijd even makkelijk, maar ze is 10 en ik vind het nu echt even klaar.
Sorry meisje.
Ik heb soms ook heel even tijd nodig voor mezelf, tot half 10 graag, dan zit mijn dag er ook weer op .

Heel goed😀

Evaluna schreef op 11-05-2022 om 20:50:

Sorry meisje.

Dat is hier ook de reden dat mijn kids om 9u naar boven moeten. Even tijd voor mijzelf. Anders wordt ik alleen maar zieker. 

SuzyQFive schreef op 11-05-2022 om 21:38:

[..]

Dat is hier ook de reden dat mijn kids om 9u naar boven moeten. Even tijd voor mijzelf. Anders wordt ik alleen maar zieker.

Ik moest vroeger ook op een bepaalde tijd naar boven. Ook toen ik al 17/18 was en nog thuis woonde. Daarom verbaasde ik me bij vrienden dat de kinderen (en vrienden daarvan) bij hun vaak de hele avond op de bank zaten tot laat. Dan heb je toch geen rust?

QuizzicalOpossum53

QuizzicalOpossum53

11-05-2022 om 23:16

Dolfje schreef op 11-05-2022 om 22:18:

[..]

Ik moest vroeger ook op een bepaalde tijd naar boven. Ook toen ik al 17/18 was en nog thuis woonde. Daarom verbaasde ik me bij vrienden dat de kinderen (en vrienden daarvan) bij hun vaak de hele avond op de bank zaten tot laat. Dan heb je toch geen rust?

Ik heb ook rust met de kinderen.

Dat ajax kampioen is geworden

CavernousSanddollar80

CavernousSanddollar80

12-05-2022 om 07:53

watertoren schreef op 11-05-2022 om 23:49:

Dat ajax kampioen is geworden

Dat vind ik als ex-Amsterdammer juist wel weer leuk.

Aan dat ik om 5 uur al klaar wakker was.

De stem van de nieuwslezeres in het programma van Mattie&Marieke op Q-music. Bij het nieuwslezen gaat het wel, maar als ze gaat meepraten in het programma schiet haar stem steeds omhoog. Dat kraaiende geluid is voor mij als nagels over een schoolbord.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

12-05-2022 om 16:11

Heb je je raamgedoe naar beneden om te voorkomen dat het bloedheet wordt maar zwaar bewolkt dus omhoog zodat het niet meer zo donker is, heb je hem net omhoog, gaat de zon weer schijnen. Ja zo blijf ik aan de gang... 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.