Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

We hebben al een topic vol gekletst met verschillende ergenissen. Sommige groot, sommige klein.

In dit topic kunnen we weer doorgaan met onze ergenissen plaatsen.

Let wel: op elkaar regeren mag, als het maar niet op een vervelende, belerende manier is. 


Jeej, ons weer gezellig heerlijk ergeren met elkaar 😁

aan niks vandaag eigenlijk dus een verkapte tvp

Fijn, bedankt Jtmvoor het openen tweede deel!

(Ik erger me eraan dat buuv me op de thee vraagt altijd als het mij niet uitkomt.)

Ik erger me aan m'n spel. Waarom duurt reputation verdienen zo lang.

Ik heb op het puntje van mijn tong gebeten eerder , au.

En een tvp.

Ik aan mezelf omdat ik bij de high tea vanmiddag teveel gegeten en gesnoept heb 

Aan m'n hoofdpijn en keelpijn die beide bijwerkingen zijn van mijn medicijnen. Ik test me suf, al die tijd nog negatief gelukkig, maar word er een beetje gek van zo langzamerhand...

Ik erger me dat ik niet eerder kon bedenken waar mijn ov-chipkaart gebleven kon zijn toen-ie opeens zoek was. Natuurlijk onder het bed, die is daar terechtgekomen toen bij het uitkleden alle kaartjes uit mijn etuitje vielen omdat ik het verkeerde ritsje open had gedaan. Ik dacht toen dat ik alle kaartjes had opgeraapt, maar er had eerder een lichtje moeten gaan branden toen er toch een kaart zoek was! Voor niks 11 euro uitgegeven voor een vervangende kaart.

De warme avonden zijn weer begonnen. 23,9 graden hier.
Ik moet opnieuw uitvinden hoeveel dekens ik nodig heb om niet te bibberen of weg te drijven.

Ik erger me aan de nieuwe regel dat topics gesloten worden bij 1000 reacties.
Vervelend dat je dan naar een nieuw topic moet en dat de eerste bladzijdes gevuld worden met tvp/happy new topic etc.

April2021 schreef op 17-04-2022 om 21:57:

Ik erger me aan de nieuwe regel dat topics gesloten worden bij 1000 reacties.
Vervelend dat je dan naar een nieuw topic moet en dat de eerste bladzijdes gevuld worden met tvp/happy new topic etc.

ja, dat vind ik ook en je mist dingen omdat je er geen erg in hebt dat er een nieuw topic is. Dan heb je het gevonden en wil je bijlezen met waar je gebleven was en krijg je dit de hele tijd

April2021 schreef op 17-04-2022 om 21:57:

Ik erger me aan de nieuwe regel dat topics gesloten worden bij 1000 reacties.
Vervelend dat je dan naar een nieuw topic moet en dat de eerste bladzijdes gevuld worden met tvp/happy new topic etc.

Je kunt ook overdrijven natuurlijk, pagina's vol.....😏

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.